Ja, dat is dan ook geen probleem maar de abo's zijn dan boven 50 eur, to gaat mij iets te ver. Daarom blijven dromen tot ze goedkoper worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
is bij elke iphone toch wel geweest dat je 150-200 moet bijbetalen?
Volgens mij moest ik ¤ 80 bijbetalen bij de 8 GB iPhone 3G bij het goedkoopste abo van ¤ 30/maand.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
is bij elke iphone toch wel geweest dat je 150-200 moet bijbetalen?
Toen ik m'n 16 GB 3GS bij T-Mobile haalde in 2009, moest ik 30 of 50 euro ofzo bijbetalen, niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik ¤ 80 bijbetalen bij de 8 GB iPhone 3G bij het goedkoopste abo van ¤ 30/maand.
Kan gewoon 1080p kijken door het via iTunes op de iPad te zetten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef Xetran het volgende:
Weet iemand toevallig een goede manier/app om je eigen films vanaf online(de cloud) te streamen naar je iPad? Ik wou dat eigenlijk via Dropbox doen maar dat gaat niet echt goed (errors, halve films enzo) dus ik moet iets anders zoeken, en ik heb eigenlijk geen zin speciaal mijn computer aan te moeten laten. Als dat er niet is ga ik wel streamen via VLC of zo, ik geloof dat als je films via iTunes importeert je namelijk niet eens 1080p kan kijken.
Oh dan had ik verkeerd gegoogled. Toch maar even iTunes downloaden dan, al stream ik het gewoon liever aangezien mijn iPad maar 16GB heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan gewoon 1080p kijken door het via iTunes op de iPad te zetten.
Welke versie heb je? Want als je de iPad 2 hebt, is er geen rede om 1080p video's te gaan kijken en kun je beter 720p nemen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oh dan had ik verkeerd gegoogled. Toch maar even iTunes downloaden dan, al stream ik het gewoon liever aangezien mijn iPad maar 16GB heeft.
Gewoon de nieuste retina met Lightning(?) connector, ik kocht hem vanwege het scherm dus het leek mij ook wel gaaf om in HQ films te gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke versie heb je? Want als je de iPad 2 hebt, is er geen rede om 1080p video's te gaan kijken en kun je beter 720p nemen.
Daar heb je toch gewoon een televisie voor?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gewoon de nieuste retina met Lightning(?) connector, ik kocht hem vanwege het scherm dus het leek mij ook wel gaaf om in HQ films te gaan kijken dan.
Nee joh. Niet eens ruimte voor, en al helemaal niet als je niet thuis bent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon een televisie voor?
Installaties downloaden van de Adobe site en serial invoerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:31 schreef yupyup het volgende:
Hmm, lekker slim bezig hier, heb Photoshop en Premiere Elements 11 gekocht.
Heb alleen geen superdrive op de Mac mini
Alternatief is een dvd-drive van een andere computer in je huis over het netwerk delen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Installaties downloaden van de Adobe site en serial invoeren
iPad mini populairder dan de normale iPad... Ben benieuwd in hoeverre dit kannibalisatie of nieuw marktaandeel is.quote:Demand for the iPad mini is also very strong in China, where the device launched on December 7, as highlighted in a new report from Topeka Capital Markets analyst Brian White. White cites "insatiable appetite" for the iPad mini in China and Hong Kong leading to stock shortages, with checks indicating that the iPad mini is more popular than the fourth-generation iPad.
Ik ook. Echter is het zo dat veel mensen een iPad wilden, en dat wordt je automatisch opgescheept met een retina iPad, terwijl veel mensen het helemaal niks boeit, ze willen gewoon een iPad. Die groep gaat nu voor de iPad mini. Mijn gok is dat 60% van de iPad mini sales komt door kannibalisatie en 40% nieuwe markt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef FredVleespet het volgende:
Als de retina iPad mini komt waarschijnlijk kannibalisatie, al heb ik zelf toch nog liever de 9.7inch
Dunner = lichter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef FredVleespet het volgende:
Ik hoop vooral dat de volgende generatie lichter is, dunner dan de iPad4 hoeft van mij niet eens. Vooral het gewicht en batterijduur zijn de enige puntjes (voor mij). Ik weet bijna wel zeker dat de iPad5 hetzelfde eruit ziet als de iPhone5 en de iPad mini, misschien iets dunnere rand zodat de iPad5 ook wat minder breed is.
Enig idee waar het aan kan liggen? Dit is echt geen doen. Heb 'm al opnieuw opgestart.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:37 schreef FredVleespet het volgende:
Dan is er ergens een probleem want ik heb nergens last van.
Mijne crashte bijna al 3 minuten nadat ik het had gedownloadquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
Is die nieuwe iTunes nou zo verschrikkelijk traag of ligt dat aan mij? Ik probeer een paar albums op m'n 4s te zetten maar dat duurt echt 10 minuten.
Ht heet applecare en het zorgt voor gratis adapters als de oude kapot is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef N0rah het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje aan Macbook (Air) bezitters: ik heb binnen een korte tijd twee nieuwe adapters moeten kopen omdat ze allen stuk zijn gegaan; hij raakt aan de uiteinden gewoon gebroken. Ik doe er niks geks mee en ben er zelfs voorzichtig mee, maar ik vermoed dat het door het vervoer komt. Ik stop mijn lader namelijk gewoon in mijn tas en ik denk dat ze hierdoor stukgaan.
Vind het klote om iedere keer 80 euro neer te tellen voor een adapter, maar ik ben genoodzaakt om deze te vervoeren. Is er een systeempje oid om je adapter te vervoeren zodat de kans op beschadiging minimaal is?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand hier nog zo'n dockje over voor een iPhone 4? Wil graag een originele Apple.
Hoe oud is je MacBook? Ik kreeg van Apple een gratis nieuwe adapter bijna 2 jaar na aankoop, omdat de kabel loskwam aan de adapter-kant.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef N0rah het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje aan Macbook (Air) bezitters: ik heb binnen een korte tijd twee nieuwe adapters moeten kopen omdat ze allen stuk zijn gegaan; hij raakt aan de uiteinden gewoon gebroken. Ik doe er niks geks mee en ben er zelfs voorzichtig mee, maar ik vermoed dat het door het vervoer komt. Ik stop mijn lader namelijk gewoon in mijn tas en ik denk dat ze hierdoor stukgaan.
Vind het klote om iedere keer 80 euro neer te tellen voor een adapter, maar ik ben genoodzaakt om deze te vervoeren. Is er een systeempje oid om je adapter te vervoeren zodat de kans op beschadiging minimaal is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |