Installaties downloaden van de Adobe site en serial invoerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:31 schreef yupyup het volgende:
Hmm, lekker slim bezig hier, heb Photoshop en Premiere Elements 11 gekocht.
Heb alleen geen superdrive op de Mac mini
Alternatief is een dvd-drive van een andere computer in je huis over het netwerk delen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Installaties downloaden van de Adobe site en serial invoeren
iPad mini populairder dan de normale iPad... Ben benieuwd in hoeverre dit kannibalisatie of nieuw marktaandeel is.quote:Demand for the iPad mini is also very strong in China, where the device launched on December 7, as highlighted in a new report from Topeka Capital Markets analyst Brian White. White cites "insatiable appetite" for the iPad mini in China and Hong Kong leading to stock shortages, with checks indicating that the iPad mini is more popular than the fourth-generation iPad.
Ik ook. Echter is het zo dat veel mensen een iPad wilden, en dat wordt je automatisch opgescheept met een retina iPad, terwijl veel mensen het helemaal niks boeit, ze willen gewoon een iPad. Die groep gaat nu voor de iPad mini. Mijn gok is dat 60% van de iPad mini sales komt door kannibalisatie en 40% nieuwe markt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef FredVleespet het volgende:
Als de retina iPad mini komt waarschijnlijk kannibalisatie, al heb ik zelf toch nog liever de 9.7inch
Dunner = lichter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef FredVleespet het volgende:
Ik hoop vooral dat de volgende generatie lichter is, dunner dan de iPad4 hoeft van mij niet eens. Vooral het gewicht en batterijduur zijn de enige puntjes (voor mij). Ik weet bijna wel zeker dat de iPad5 hetzelfde eruit ziet als de iPhone5 en de iPad mini, misschien iets dunnere rand zodat de iPad5 ook wat minder breed is.
Enig idee waar het aan kan liggen? Dit is echt geen doen. Heb 'm al opnieuw opgestart.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:37 schreef FredVleespet het volgende:
Dan is er ergens een probleem want ik heb nergens last van.
Mijne crashte bijna al 3 minuten nadat ik het had gedownloadquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
Is die nieuwe iTunes nou zo verschrikkelijk traag of ligt dat aan mij? Ik probeer een paar albums op m'n 4s te zetten maar dat duurt echt 10 minuten.
Ht heet applecare en het zorgt voor gratis adapters als de oude kapot is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef N0rah het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje aan Macbook (Air) bezitters: ik heb binnen een korte tijd twee nieuwe adapters moeten kopen omdat ze allen stuk zijn gegaan; hij raakt aan de uiteinden gewoon gebroken. Ik doe er niks geks mee en ben er zelfs voorzichtig mee, maar ik vermoed dat het door het vervoer komt. Ik stop mijn lader namelijk gewoon in mijn tas en ik denk dat ze hierdoor stukgaan.
Vind het klote om iedere keer 80 euro neer te tellen voor een adapter, maar ik ben genoodzaakt om deze te vervoeren. Is er een systeempje oid om je adapter te vervoeren zodat de kans op beschadiging minimaal is?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand hier nog zo'n dockje over voor een iPhone 4? Wil graag een originele Apple.
Hoe oud is je MacBook? Ik kreeg van Apple een gratis nieuwe adapter bijna 2 jaar na aankoop, omdat de kabel loskwam aan de adapter-kant.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef N0rah het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje aan Macbook (Air) bezitters: ik heb binnen een korte tijd twee nieuwe adapters moeten kopen omdat ze allen stuk zijn gegaan; hij raakt aan de uiteinden gewoon gebroken. Ik doe er niks geks mee en ben er zelfs voorzichtig mee, maar ik vermoed dat het door het vervoer komt. Ik stop mijn lader namelijk gewoon in mijn tas en ik denk dat ze hierdoor stukgaan.
Vind het klote om iedere keer 80 euro neer te tellen voor een adapter, maar ik ben genoodzaakt om deze te vervoeren. Is er een systeempje oid om je adapter te vervoeren zodat de kans op beschadiging minimaal is?
Hoe speelt die 1080p DTS af over het netwerk? Ik wil graag xbmc op atv draaien, naast mijn raspberry pi die dan in de slaapkamer komt. MKV's van >15GB spelen niet echt lekker op mijn RPi, vandaar dat ik benieuwd ben naar de prestaties van die atv2 i.c.m. een NAS.quote:Op zondag 30 december 2012 12:42 schreef nelisb het volgende:
Niks bekend nog.
Ben dan ook erg blij met 2 x een Apple tv2 in huis icm mijn nas.
Kalibreren kan niet dus dat hoef je niet te doen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn MBP 2011 zegt sinds kort dat er onderhoud vereist is voor mijn batterij. Ik heb hem nu ongeveer 1,5 jaar in gebruik.
Heb een maand geleden geloof ik ook mijn coconut battery gepost hier. Toen zat ik ergens in de 90% geloof ik. Hedendaags is dit 74%.
[ link | afbeelding ]
Zelf vind ik het maar vreemd. Iemand hier ervaring mee, wat heeft diegene toen gedaan?
Batterij calibreren?
[..]
Hoe speelt die 1080p DTS af over het netwerk? Ik wil graag xbmc op atv draaien, naast mijn raspberry pi die dan in de slaapkamer komt. MKV's van >15GB spelen niet echt lekker op mijn RPi, vandaar dat ik benieuwd ben naar de prestaties van die atv2 i.c.m. een NAS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |