Dat kan ik alleen doen door ze te verwijderen eerst toch, uit de voorkeuren in Mail? Er werd me hier juist aangeraden dat niet te doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En wat als je die mailaccounts gewoon nog eens opnieuw toevoegt, doet ie het dan wel?
Ik heb in de poorten niks gewijzigd. De poort staat standaard op 110, en SSL staat uit. Identiteitscontrole staat op Wachtwoord, en daarover geeft ie aan dat dat niet kan. Het heeft echter altijd al zo gestaan, al minstens 5 jaar lang.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het verzenden (SMTP) gaat dus goed. Of er wordt een andere server gebruikt.
Het ontvangen gaat dus niet goed en dat gaat via POP. Thunderbird werkt dus wel, dus er is ook geen blokkade o.i.d met je internet-lijn. En hij geeft een foutmelding over de verificatie. Dan is er dus iets aan de hand dat Apple Mail geen verbinding kan maken met de POP mailbox.
Bijvoorbeeld:
Beveiligd: pop.domein.nl (SSL poort 995)
Standaard: pop.domein.nl (poort 110)
Vaak is er dan iets met de poort of de manier van identificeren. Heb je hier al iets gewijzigd?
Bij welke hosting partij zit je? (desnoods via dm)
Kan je hem niet dubbel toevoegen, dus zonder te verwijderen?quote:Op donderdag 27 december 2012 06:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen doen door ze te verwijderen eerst toch, uit de voorkeuren in Mail? Er werd me hier juist aangeraden dat niet te doen.
[..]
Nee, dan zegt ie dat "dit account al in gebruik is". Gedoe!! Hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 07:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je hem niet dubbel toevoegen, dus zonder te verwijderen?
Ohquote:Op donderdag 27 december 2012 08:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dan zegt ie dat "dit account al in gebruik is". Gedoe!! Hahaha
Eh... nee?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:50 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
LET OP: Wis je account niet in de preferences van Mail. Dan wis je ook al je gedownloade pop berichten.
Even een kleine waarschuwing.
En, is het gelukt?quote:Op maandag 24 december 2012 13:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
iPhone 4s en iPad 1, dus ga ik zeker even naar kijken! Dank voor de tip!
Als je de pop mail account wilt verwijderen, dan kan je een paar nieuwe lokale mailbox aanmaken (Mail menu- Mailbox - New Mailbox). En daar de inhoud van de account naartoe kopieren. Dan heb je ook die mail.quote:Op donderdag 27 december 2012 06:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen doen door ze te verwijderen eerst toch, uit de voorkeuren in Mail? Er werd me hier juist aangeraden dat niet te doen.
[..]
Ik heb in de poorten niks gewijzigd. De poort staat standaard op 110, en SSL staat uit. Identiteitscontrole staat op Wachtwoord, en daarover geeft ie aan dat dat niet kan. Het heeft echter altijd al zo gestaan, al minstens 5 jaar lang.
Als ik SSL aanvink, gaat de poort automatisch naar 995, maar dit helpt niet. Als ik een andere identiteitscontrole gebruik maakt dat ook geen verschil.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval
Whatsapp heeft ervoor gekozen om het installeren van de app niet toe te staan op de iPad.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb vandaag mijn iPad Mini eindelijk binnen. Ik heb nog geen simkaartje erin. Het is een 3G-versie. Probleempje is nu dat ik niet weet hoe ik WhatsApp erop kan krijgen. Ik neem aan dat dit gewoon moet kunnen met een 3G-versie. Ligt het aan het ontbreken van mijn simkaartje?
Met andere woorden, het gaat niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Whatsapp heeft ervoor gekozen om het installeren van de app niet toe te staan op de iPad.
Klopt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met andere woorden, het gaat niet?
Vervelend zeg. Via jailbreak misschien, of is dat niet aan te raden?quote:
Gewoon installousquote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Via jailbreak misschien, of is dat niet aan te raden?
Vergeef me, het is al een tijdje geleden dat ik een Apple product onder handen heb gehad. Installous was een onderdeel van het jailbreaken volgens mij. Zitten hier nog consequenties aan als je daarvoor kiest. Want ik wil wel WhatsApp op mijn Mini kunnen draaien.quote:
Back-up is gemaakt, en het account is opnieuw toegevoegd. Helaas nog steeds dezelfde melding.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je de pop mail account wilt verwijderen, dan kan je een paar nieuwe lokale mailbox aanmaken (Mail menu- Mailbox - New Mailbox). En daar de inhoud van de account naartoe kopieren. Dan heb je ook die mail.
Of een backup maken op een andere plek. (Mail menu- Mailbox - Export)
Wat zegt de connection doctor? (Mail - Window - Connection Doctor)
En in de Mail Prefs, staat daar toevallig een TLS certificaat geselecteerd? Deze dan selecteren naar 'None'. (Mail - Preferences - Account - Account information - TLS Certificate)
Geen consequenties, gewoon een alternatieve manier van installeren. Weet alleen niet of de Mini al te jailbreaken isquote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vergeef me, het is al een tijdje geleden dat ik een Apple product onder handen heb gehad. Installous was een onderdeel van het jailbreaken volgens mij. Zitten hier nog consequenties aan als je daarvoor kiest. Want ik wil wel WhatsApp op mijn Mini kunnen draaien.
Foutje in het bestand voor de Nederlandstalige weergave.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef no1uknow het volgende:
Overal bij m'n artiesten in iTunes staat 'te veel' erachter, wtf is dit? Staat natuurlijk niet in de tags..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf is dit
Het is overigens alleen als ik genre als weergave kies
Nee, en als hij wel te jailbreaken is, werkt whatsapp nog steeds niet op de iPad.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen consequenties, gewoon een alternatieve manier van installeren. Weet alleen niet of de Mini al te jailbreaken is
Jawel.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, en als hij wel te jailbreaken is, werkt whatsapp nog steeds niet op de iPad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |