Ja?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar sta ik volgende week naar te kijken![]()
* Diaan73 jaloers isquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar sta ik volgende week naar te kijken![]()
Achja, ik zal nooit met deze regels te maken krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef Moody het volgende:
[..]
18e jarige met 17e jarige is officieel verboden dacht ik
Maar wordt hier en daar gedoogd
Ah, je hebt ervaring daarmee?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef Moody het volgende:
[..]
18e jarige met 17e jarige is officieel verboden dacht ik
Maar wordt hier en daar gedoogd
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef Logician het volgende:
Ik moet niet te hard lachen, krijg harde buiken van jullie
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja?![]()
Trouwens, echt ongelofelijk, die cheques-parade al vanaf dag 1. Zijn gewoon taferelen die je een paar jaar geleden op de laatste dag zag.
Ja is voor mij al de 2e keer dit jaar... daarvoor 16 jaar niet geweest... maar mijn ouders nemen ons nu meequote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Diaan73 jaloers is
Disneylandzo mooi... ga je spontaan hulppelen als je daar bent. Ik wel.
![]()
Wij gaan misschien komende zomer!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef Cee het volgende:
Even tijd voor een stukje muzikale gonorroe.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef Cee het volgende:
Nee dat lijkt mij ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Wie niet?
Als je 18 bent, sla je geen 17-jarigen af.
Ik ben dit jaar ook 2x geweest.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Ja is voor mij al de 2e keer dit jaar... daarvoor 16 jaar niet geweest... maar mijn ouders nemen ons nu mee
Echt verdomme wie vraagt dit aan, m'n oren bloeden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef Cee het volgende:
Katie Melua & Sade & Portishead perfecte slaapkamer muziekquote:
Gevaarlijk, voor je eerste vriendje dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niet.
Mijn eerste vriendje was 19 en ik 16.
Tof zeg!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Ja is voor mij al de 2e keer dit jaar... daarvoor 16 jaar niet geweest... maar mijn ouders nemen ons nu mee
Als je wilt slapen inderdaad....quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Katie Melua & Sade perfecte slaapkamer muziek
Katie Melua is ook perfecte slaapkamer materiaal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Katie Melua & Sade perfecte slaapkamer muziek
En Portisheadquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je wilt slapen inderdaad....
Als ik een piemel had zou ik het daar zeker mee eens zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:41 schreef iFok. het volgende:
[..]
Katie Melua is ook perfecte slaapkamer materiaal.
Tja... alsof je daarover nadenkt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gevaarlijk, voor je eerste vriendje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou spontaan geen zin meer hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Katie Melua & Sade & Portishead perfecte slaapkamer muziek
Ja hallo dat zijn gewoon hun kinderen. Niet zo gemeen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:41 schreef Blester het volgende:
Wat nemen die mensen in het publiek toch allemaal voor dingen mee naar Het GlazenhuisSta er steeds versteld van.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou spontaan geen zin meer hebben.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hallo dat zijn gewoon hun kinderen. Niet zo gemeen.
Ook niet als Katie het live zingt in je slaapkamer?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou spontaan geen zin meer hebben.
Serieus? Ik denk dat dit soort mensen gedwongen het woord Droeftoeter op hun tranie getatoëerd moeten krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
maar ook twee mensen gehad die letterlijk kwaad werden omdat hun verzoekje van vanmorgen nog niet was gedraaidTjaaa....
Wow super zeg. Lijkt mij ook leuk om een keer te doen, maar was niet hier in de buurt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En klaar in het callcenterLeuk om te doen!! 8uur is wel lang, maargoed
Morgen en maandag weer
Je krijgt echt vanalles te horen, meestal lieve mensen en kinderen, maar ook twee mensen gehad die letterlijk kwaad werden omdat hun verzoekje van vanmorgen nog niet was gedraaidTjaaa....
Huum dan misschien een uitzonderingquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ook niet als Katie het live zingt in je slaapkamer?
Was jij dat in het blauwe shirt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En klaar in het callcenterLeuk om te doen!! 8uur is wel lang, maargoed
Morgen en maandag weer
Je krijgt echt vanalles te horen, meestal lieve mensen en kinderen, maar ook twee mensen gehad die letterlijk kwaad werden omdat hun verzoekje van vanmorgen nog niet was gedraaidTjaaa....
'Misschien'....quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum dan misschien een uitzondering
Het callcenter is altijd in Utrecht. Dit keer was er wel een kleine vestiging in Enschede zelf.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow super zeg. Lijkt mij ook leuk om een keer te doen, maar was niet hier in de buurt.
Misschien volgend jaar?
Morgenavond om 10 uur volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef vuvuzela het volgende:
Wanneer is het uur twents proaten van Michiel?
Johnny de Molquote:
Zondag 22 uur geloof ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef vuvuzela het volgende:
Wanneer is het uur twents proaten van Michiel?
haha jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef Blester het volgende:
[..]
Was jij dat in het blauwe shirt?
Ik dacht laatste gelezen te hebben dat ze ook nog wat andere punten hadden... volgend jaar even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Het callcenter is altijd in Utrecht. Dit keer was er wel een kleine vestiging in Enschede zelf.
Die zijn alleen op kerstavondquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht laatste gelezen te hebben dat ze ook nog wat andere punten hadden... volgend jaar even in de gaten houden.
Moet je 3 dagen? Of mag je ook 1 dag?
Eerst een spoedcursus ofzo?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die zijn alleen op kerstavonden je schrijft in per shift van 4 uur.
Vetquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:45 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik je meerdere keren gezien.
Gerard heeft er een grafhekel aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt zó'n leuk liedje hè![]()
![]()
Okay... waar kan ik me aanmelden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Die zijn alleen op kerstavonden je schrijft in per shift van 4 uur.
Hoe weet je dat?quote:
Laatst was 'Sta op tegen kanker' op TV, daar kon ik niet tegenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:47 schreef Logician het volgende:
buh.. vind die verhalen telkens zo kut
Ow dat heb ik ook afgezet...quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Laatst was 'Sta op tegen kanker' op TV, daar kon ik niet tegen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Laatst was 'Sta op tegen kanker' op TV, daar kon ik niet tegen
Het is héél simpelquote:
Dat zei hij ooit. Volgens mij vorig jaar, toen werd er gevraagd wat hij het meest vreselijke nummer van het jaar vond, toen gaf hij deze op.quote:
Inderdaad...quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook afgezet...Verschikkelijk vond ik het.
Ach, het is ook een beetje té blij. Maar ik vind dat juist heerlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zei hij ooit. Volgens mij vorig jaar, toen werd er gevraagd wat hij het meest vreselijke nummer van het jaar vond, toen gaf hij deze op.
Ik zag op Twitter een oproep langskomen eind november, maar denk dat je met Google al ver komtquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... waar kan ik me aanmelden?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:50 schreef Logician het volgende:
Ah mijn babydaddy is terug van het werk, tot later mensen!
Okay... pm komt eraan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik zag op Twitter een oproep langskomen eind november, maar denk dat je met Google al ver komtEn anders stuur me maar een dm/pm
quote:
Tot laterquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:50 schreef Logician het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:50 schreef Logician het volgende:
Denk dat dat ook wel een van de redenen is dat de tussenstand zo als een malle gaat, dit komt zo dichtbij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:48 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn hormonen trekken dat echt zo slecht momenteel
Eerlijk gezegd doet het me dit jaar het minst.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel een van de redenen is dat de tussenstand zo als een malle gaat, dit komt zo dichtbij.
Als jij zwanger bent, kinderen hebt, kleinkinderen hebt en je kijkt zo'n filmpje dan denk je toch aan je eigen situatie, hoe het hier is. Iedereen heeft wat met kinderen, al is het maar dat je er ooit zelf eentje was.
Heb vandaag inderdaad veel moeders aan de telefoon gehad, vaak ook die kinderen al vroeg verloren hebben (miskraam, wiegedood, ...)quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel een van de redenen is dat de tussenstand zo als een malle gaat, dit komt zo dichtbij.
Als jij zwanger bent, kinderen hebt, kleinkinderen hebt en je kijkt zo'n filmpje dan denk je toch aan je eigen situatie, hoe het hier is. Iedereen heeft wat met kinderen, al is het maar dat je er ooit zelf eentje was.
twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 16:54:49Zat er ff doorheen wegens heel heftig verhaal (komt later wel) maar dit was als XTC! Gedanst met Tommie poeh hee #SR12 http://t.co/ygZsMWBG reageer retweet
Ik zat serieus nog te twijfelen of ik er onder zou zetten behalve Cee whahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd doet het me dit jaar het minst.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat serieus nog te twijfelen of ik er onder zou zetten behalve Cee whahaZo'n onderbuikgevoelen had ik al
Logo is een kruis, om je anus laten tatoerenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had m op m'n kont laten zetten, als ik hem was
Ik gok op iets hoogs, waarna het morgen en maandag ink zal kakken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef Blester het volgende:
Ik gok op ongeveer ¤4.200.000 trouwens voor vanavond
Uhuquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Logo is een kruis, om je anus laten tatoeren
Leuke woordspeling met die tattoo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok op iets hoogs, waarna het morgen en maandag ink zal kakken.
Is prima!! Het heeft geen haast.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
ik beantwoord m zodra ik thuis ben, zit nu op mn telefoon in de trein
Verhaal komt later? Que?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef Cee het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 16:54:49Zat er ff doorheen wegens heel heftig verhaal (komt later wel) maar dit was als XTC! Gedanst met Tommie poeh hee #SR12 http://t.co/ygZsMWBG reageer retweet
Bij iemand anders barstte een mevrouw in tranen uit bij het aanvragen, ivm overleden personen... :/ Maar als je dan daarna een kindje aan de lijn hebt die 16 euro wil doneren omdat hij zelfgebakken koekjes verkocht heeft, dan is 't ook weer goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat serieus nog te twijfelen of ik er onder zou zetten behalve Cee whahaZo'n onderbuikgevoelen had ik al
Geloof ik goed Mr.Houdoe, al die verhalen horen zal ook wel zwaar zijn
't is niet zo dat ze per cheque gaan checken of het geld daadwerkelijk ook gestord isquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:58 schreef Blester het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met die cheques? Moet dat eerst worden overgemaakt ofzo? Want een cheque is leuk, maar tenslotte gaat het erom dat het bedrag bij 3FM serious request komt.
Maandag zal het sowieso niet inkakken. Maandag komen de cheques binnen van acties die tijdens SR worden gehouden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok op iets hoogs, waarna het morgen en maandag ink zal kakken.
Nee, maar de tussenstand steeds, is dat het bedrag dat op de giro rekening staat daadwerkelijk of het bedrag op de cheques e.d. opgeteld?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't is niet zo dat ze per cheque gaan checken of het geld daadwerkelijk ook gestord is
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:58 schreef Blester het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met die cheques? Moet dat eerst worden overgemaakt ofzo? Want een cheque is leuk, maar tenslotte gaat het erom dat het bedrag bij 3FM serious request komt.
quote:Ik wil graag een cheque aanbieden bij het Glazen Huis. Hoe kan ik dat het beste doen?
Je kunt de cheque downloaden via deze link. Je hoeft hem dan alleen nog maar in te vullen en naar het Glazen Huis te komen om hem in te leveren.
Je kunt natuurlijk ook je creativiteit de vrije loop laten, zelf een cheque ontwikkelen en deze vervolgens bij het Glazen Huis komen inleveren.
Als je zelf een cheque maakt, is het voor onze administratie fijn als je er (minstens) de volgende punten op vermeld:
- Naam actie
- Naam actievoerder(s)
- Bedrag
- Telefoonnummer / e-mailadres waarop je te bereiken bent
- Of je het bedrag hebt overgemaakt, gaat overmaken of (een deel) cash inlevert
- Of je een persoonlijke actiepagina hebt aangemaakt op de Kom-in-Actie website
Je hoeft geen afspraak te maken om je cheque te komen aanbieden. Er is een chequebox aanwezig waar je terecht kunt, dus kom gezellig langs!
Da's het bedrag dat op de rekening is gestort ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:59 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, maar de tussenstand steeds, is dat het bedrag dat op de giro rekening staat daadwerkelijk of het bedrag op de cheques e.d. opgeteld?
Ik denk dat dat tegen gaat vallen tov vorige jaren, de reden dat er donderdag en vrijdag zoveel cheques te zien waren is volgensmij vanwege de schoolvakanties en omdat veel overheidsinstellingen maandag dicht zijn bijvoorbeeld, om en nabij het glazen huis zal het wel drukker zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maandag zal het sowieso niet inkakken. Maandag komen de cheques binnen van acties die tijdens SR worden gehouden.
Ohja chequebox e.d.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's het bedrag dat op de rekening is gestort ja.
Is niet zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's het bedrag dat op de rekening is gestort ja.
Dan kun je je lol op met Francis, die moeder van Rauw(er)quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Domme muts van een moeder... je kinderen 2 jaar thuis laten zitten van school
Zo'n wijf die boos is op de hele wereld maar eigenlijk gewoon haar kinderen een normale opvoeding zou moeten gevenquote:
Ja die moeten ze ook aanklagenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kun je je lol op met Francis, die moeder van Rauw(er)
maar dat ze thuis zaten was omdat geen school ze accepteerde, niet omdat die moeder dat goed vondquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n wijf die boos is op de hele wereld maar eigenlijk gewoon haar kinderen een normale opvoeding zou moeten geven
Denk dat ze dikke vrienden met Sonja Silva zou kunnen wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n wijf die boos is op de hele wereld maar eigenlijk gewoon haar kinderen een normale opvoeding zou moeten geven
Dubstep dat sfeer geeft?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef Blester het volgende:
Ze zouden veel meer dubstep moeten draaien, lijkt me ook een stuk beter voor de sfeer op het plein
Ja, want de sfeer is daar echt be-fucking-roerdquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef Blester het volgende:
Ze zouden veel meer dubstep moeten draaien, lijkt me ook een stuk beter voor de sfeer op het plein
Ik geloof dat soort dingen nooit... als je wil is er echt wel een school die die jongens onderwijs wil geven... dat soort mensen denken alleen dat de wereld om hen draaitquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar dat ze thuis zaten was omdat geen school ze accepteerde, niet omdat die moeder dat goed vond
Onwaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef Blester het volgende:
Idioot hèquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Nu wil ik zelf geen kinderen maar als je ziet door wat voor een adoptiemolen je soms moet om een kind te kunnen adopteren terwijl de meest achterlijke mensen gewoon een kind op de wereld kunnen zetten
volgens mij is het ook in het nieuws geweest dat er zulke scholen zijn in Nederland alleen niet bij hun in de buurt, maar 100% zeker weten doe ik dat nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof dat soort dingen nooit... als je wil is er echt wel een school die die jongens onderwijs wil geven... dat soort mensen denken alleen dat de wereld om hen draait
Er zijn sowieso teveel mensen die denken dat de wereld om hen draait.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof dat soort dingen nooit... als je wil is er echt wel een school die die jongens onderwijs wil geven... dat soort mensen denken alleen dat de wereld om hen draait
Dubstep en sfeer!?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef Blester het volgende:
Dan moet je het idd wel erg bont maken, er lopen wel moeilijkere gevallen rond op middelbare scholen zeg maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het glazen huis is een grote collectebus, voor de sfeer ga je maar naar een feest ofzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef Blester het volgende:
dat heb ik idd ook gelezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij is het ook in het nieuws geweest dat er zulke scholen zijn in Nederland alleen niet bij hun in de buurt, maar 100% zeker weten doe ik dat niet
Human naturequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ook prachtig, 'They Don't Care About Us' is ook kippenvel
Of course... Ik sta niet bekend om mijn slechte muzieksmaakquote:
Omdat je return niet kan vinden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:12 schreef Moody het volgende:
Als je in Enter bent, krijg je altijd koppijn.
Ik ook niet, maar dan heb ik het probleem dat ik hiphop waardeer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of course... Ik sta niet bekend om mijn slechte muzieksmaak
Hij heeft zoveel bazennummers, daar zitten af en toe wat mindere tussenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook.
Maar zijn laatste albums bevatten ook veel drakennummers hoor
Ach, als ze delete maar niet gebruiken...quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah zoiets.
Omdat je continu wordt aangeslagen.
Nee dat 'pak' van giel nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:14 schreef Evertjan het volgende:
dat jasje van Ekdom is echt over de top!
Probleem? Zo lang dat niet mijn probleem wordt, zit ik daar niet mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan heb ik het probleem dat ik hiphop waardeer.
was vroeger nog erger met zijn eczeem en puistenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme wat is die Giel toch eigenlijk een intens lelijke vent
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Ah we gaan de kont van Oprah Winfrey bezingen
Compleet hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, want die bands zijn bijna hetzelfde
?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Je mag niet vergelijken als het anders klinkt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat Undisclosed Desires-album of hoe het ook heet? Geniaal gebaseerd op Orwell.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh nee. Vanaf dit album ging het gruwelijk mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |