HûH?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee aai just met joe end dis is krezie
Hopelijk opgelost dan... Kerst zonder PC?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
Goedemiddag
Even in de stress gezeten daarnet, mijn PC was ingestortna een uur repair, boodschap dat het niet te repareren was, opnieuw opgestart en GELUKKIG hij deed het gewoon.
Die scootmobielenquote:
Ik heb nog wel een laptop, maar dan kan ik niet gamenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hopelijk opgelost dan... Kerst zonder PC?
Als je nou gewoon NL gaat praten doen we er misschien ook nog wat op uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet allemaal meteen pagga op Twente he.
heb hem stiekem even in de OP gezetquote:
Jeeej!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:17 schreef Logician het volgende:
[..]
heb hem stiekem even in de OP gezet
En daarom roeleert het oostenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is echt achterlijk druk he..
Leiden x3 ofzo
Dat weet je wel.quote:
noessssss! Ach ja ik bounce me wel naar vorenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is echt achterlijk druk he..
Leiden x3 ofzo
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik hoor het sapalarm er tussendoor
Hij en voetbalquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:21 schreef rubbereend het volgende:
Doet Michiel ook ff zijn Heracles sjaal om?
Een heel clubje;quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen de radio aan, sander Bosker dus en wie nog meer?
Ligt aan jouw internet hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:23 schreef Jivis het volgende:
Die stream is niet vooruit te branden.
OK txquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een heel clubje;
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef venomsnake het volgende:
Ah, het salaris van een jeugdspeler..
Die voetballen voor een bos wortelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef venomsnake het volgende:
Wat gaven die ook alweer in Eindhoven?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoi PSV... hebben jullie dit gezien?
Met hoeveel kwamen die ook alweer aanzetten destijds?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dit niet.quote:
ja, met gemak!!quote:
het trollen is begoonnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Misschien kunnen ze zich beter fulltime in gaan zetten voor het goede doel. Daar zijn ze schijnbaar beter in dan voetballen.
Wat doneerden zij twee jaar geleden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef TheVulture het volgende:
JANKERD! 0-3! BAM! WIJ STAAN BOVENAAN!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Misschien kunnen ze zich beter fulltime in gaan zetten voor het goede doel. Daar zijn ze schijnbaar beter in dan voetballen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Neequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend pop, je weet dat ik gelijk heb
PSV was alleen de spelersgroep. Maar was nog steeds weinig, oke.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terechte PSV bash.
Al mag Twente ook gebashed worden voor het gebruik van YNWA.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja, met gemak!!
Was best leuk. Hij is best goede artiest als je ervan houdt. Jongens hebben het erg naar hun zin gehad!
Hoezo terecht?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terechte PSV bash.
Met een wedstrijd meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
JANKERD! 0-3! BAM! WIJ STAAN BOVENAAN!
Je bent een lieve sportieven mexicaantjenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terechte PSV bash.
die krijgen niet veel hoor. Toevallig laatst met een vader gesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:25 schreef venomsnake het volgende:
Was een stuk minder ja. Al is het in 2 jaar wel enorm gegroeid, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV was alleen de spelersgroep. Maar was nog steeds weinig, oke.
Ja, dat was schandalig gewoon.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef TheVulture het volgende:
PSV was 2500 EUR van de de hele selectie geloof ik
Kloptquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef TheVulture het volgende:
PSV was 2500 EUR van de de hele selectie geloof ik
PSV deed meer dan alleen de spelersgroepquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV was alleen de spelersgroep. Maar was nog steeds weinig, oke.
Inderdaad, slechts een (niet toereikende) onkosten vergoeding.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die krijgen niet veel hoor. Toevallig laatst met een vader gesproken.
Oh Twente heeft dat wel? Dat doet er wel iets aan af ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo terecht?
PSV had toen niet eens veiling items mee geteld.
Onder begeleidingquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:28 schreef JaneDoe het volgende:
hebben die supporters zich nu allemaal naar voren gedrongen daar buiten?
Neuh, ze staan overal zo'n beetjequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:28 schreef JaneDoe het volgende:
Ja dat hebben ze bijgeteld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Twente heeft dat wel? Dat doet er wel iets aan af ja.
Maar natuurlijk, en daarna snel de kroeg in gok ik zo maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:28 schreef JaneDoe het volgende:
Kan alleen nog maar beter worden jonguh! Je schijt gewoon in je broek! Slecht voetballen en toch bovenaan! TWENTE!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Met een wedstrijd meer![]()
En heb je dat voetbal dat je ploegje op de mat legt weleens gezienIk gluur nog liever naar HHC.
Gierige klootzakken, net als die dj's, kunnen met zn drieën het bedrag verdubbelen als ze willen.quote:
en kleding en schoenen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Inderdaad, slechts een (niet toereikende) onkosten vergoeding.
Technisch gezien wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Zeg, krijgen de DJ's eigenlijk betaald om in het huis te zitten?
ze krijgen gewoon salarisquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef Beaudelaire het volgende:
FYI: Dit lied is officieel van Liverpool maar wordt bij meerdere clubs gezongen. De stadionspeaker van Liverpool heeft YNWA officieel aan Twente gegeven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef iFok. het volgende:
Hier krijg ik pas kippenvel van. Wist niet eens dat Twente dit lied als 'clublied' gebruikt. Mooi gejat.
Dit zit in hun reguliere salaris ingebakken denk ik zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Sommige mensen keken wel licht angstig ja!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef waxmask het volgende:
Kijk sommige mensen bang kijken daar...![]()
![]()
![]()
Liverpool gebruikt het, Feyenoord gebruikt het, so whatquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef iFok. het volgende:
Hier krijg ik pas kippenvel van. Wist niet eens dat Twente dit lied als 'clublied' gebruikt. Mooi gejat.
De stadionspeaker van Twente?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:30 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
FYI: Dit lied is officieel van Liverpool maar wordt bij meerdere clubs gezongen. De stadionspeaker heeft YNWA officieel aan Twente overgegeven.
Niet meer dan wat ze normaal voor hun werk betaald krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef Beaudelaire het volgende:
De stadionspeaker nog wel? Gewelduggquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:30 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
FYI: Dit lied is officieel van Liverpool maar wordt bij meerdere clubs gezongen. De stadionspeaker heeft YNWA officieel aan Twente overgegeven.
Musterman betaalde hem daarvoor.quote:
Wie is Musterman?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Musterman betaalde hem daarvoor.
dat zou vet zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Nu Zombie Nation nog ff en alles is top.
Probeer het maar goed te praten. Het is gewoon één van de zieligste dingen die er isquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:30 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
FYI: Dit lied is officieel van Liverpool maar wordt bij meerdere clubs gezongen. De stadionspeaker van Liverpool heeft YNWA officieel aan Twente gegeven.
ja inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:32 schreef Moody het volgende:
Ach wat boeit het.
ALLE nummers in de stadions worden toch door ELKE club gezongen?
Ieder zijn eigen tekstje enzo. Whatever
Munsterman.quote:
Alles met 'te' ervoor is nooit goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Als iets te grappig is, is het dan nog leuk?
Maakt mij persoonlijk helemaal niks uit. Ik heb weinig met voetbal. Maar bij Celtic krijg je kippenvel, bij Twente niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:32 schreef Moody het volgende:
Ach wat boeit het.
ALLE nummers in de stadions worden toch door ELKE club gezongen?
Ieder zijn eigen tekstje enzo. Whatever
En irritant. Uit protest weer afgezet, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Munsterman.
[..]
Alles met 'te' ervoor is nooit goed.
En bij Twente weer meer kippenvel dan bij Ajax. Etc etc.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Maakt mij persoonlijk helemaal niks uit. Ik heb weinig met voetbal. Maar bij Celtic krijg je kippenvel, bij Twente niet.
Anthem!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:31 schreef Pino112 het volgende:
Nu Zombie Nation nog ff en alles is top.
dat is toch weer anders vind ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Probeer het maar goed te praten. Het is gewoon één van de zieligste dingen die er is![]()
![]()
Als ze bij Vitesse opeens hand in hand kameraden gaan zingen dan is dat toch ook tragisch, ook al heeft henk de stadionspeaker het overgedragen
stukje lopenquote:
Wat een totaal onzinnige vergelijkingquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Probeer het maar goed te praten. Het is gewoon één van de zieligste dingen die er is![]()
![]()
Als ze bij Vitesse opeens hand in hand kameraden gaan zingen dan is dat toch ook tragisch, ook al heeft henk de stadionspeaker het overgedragen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klopt, maar kippenvel krijg je meestal bij het 'uiterste'. Dit zingen met 1000 man als publiek is nou niet echt kippenvel waardig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:33 schreef Moody het volgende:
[..]
En bij Twente weer meer kippenvel dan bij Ajax. Etc etc.
Je noemt ook wel een uiterste he, Celtic
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:32 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een verzamelplek voor trollen is fok toch ook
Kom maar eens bij Twente dan, vaak genoeg kippevel momenten. Beste sfeer op de Nederlandse velden. Net als dit de beste SR sfeer ooit is. ZO DOEN WE DAT HIER.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Maakt mij persoonlijk helemaal niks uit. Ik heb weinig met voetbal. Maar bij Celtic krijg je kippenvel, bij Twente niet.
Weleens gehoord hoe de Twente fans dit uit hun strot krijgen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:29 schreef iFok. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat een totaal onzinnige vergelijking
Hou gewoon op te zeuren man, beetje zuur dat jouw clubbie geen supporters hebben die zoiets voor elkaar krijgen als vandaag?
Youl niver wok alon?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Weleens gehoord hoe de Twente fans dit uit hun strot krijgen?
Oh het ging niet om het geld, maar om het kippenvel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt, maar kippenvel krijg je meestal bij het 'uiterste'. Dit zingen met 1000 man als publiek is nou niet echt kippenvel waardig.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met hun gebrekkige engelse taal en Duitse accent?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Weleens gehoord hoe de Twente fans dit uit hun strot krijgen?
DANKJEWEL, ALSTUBLIEF !!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:34 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Kom maar eens bij Twente dan, vaak genoeg kippevel momenten. Beste sfeer op de Nederlandse velden. Net als dit de beste SR sfeer ooit is. ZO DOEN WE DAT HIER.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak hier pls geen voetbal topic vanquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:34 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Kom maar eens bij Twente dan, vaak genoeg kippevel momenten. Beste sfeer op de Nederlandse velden. Net als dit de beste SR sfeer ooit is. ZO DOEN WE DAT HIER.
Sorryquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:35 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Maak hier pls geen voetbal topic van
Ik voel dit als een bedreiging.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:34 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Een van de DJs kondigde hem al half aan, maar toen zei zo'n Twente gast 'Nee nee, YNWA past beter'quote:
Maar waar hebben jullie het normaal over dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:36 schreef rubbereend het volgende:
Zo en nu mag de voetbaldiscussie wel weer naar het betreffende forum
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:36 schreef rubbereend het volgende:
Zo en nu mag de voetbaldiscussie wel weer naar het betreffende forum
jupquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:37 schreef Stefanovich het volgende:
Was die 47000 nou een tussenstand? Oja, van die veilingen komt ook nog geld binnen natuurlijk.
Ja inderdaad, en er lopen ook nog acties van Supportersgroepen die nog niet afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:37 schreef Stefanovich het volgende:
Was die 47000 nou een tussenstand? Oja, van die veilingen komt ook nog geld binnen natuurlijk.
Breda en Eindhoven vond ik zelf wel te doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef Moody het volgende:
Als de sfeer in Enschede zoals hier wordt geschetst belabberd moet zijn, vraag ik me af hoe jullie de sfeer bij de vorige edities typeren
Kan me herinneren dat er in Leiden 's ochtends geen drol te doen was. En dat ligt in de almachtige Randstad, het centrum der wereld
Altijd ff fotomomentje en dan weer opzouten...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ze blijven daar wel lang rondhangen trouwens
Zo mooiquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef peaceman het volgende:
Het is weer goed druk op de oude markt
ik heb er ook geen probleem mee als het over Twente gaatquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar waar hebben jullie het normaal over dan?
Is toch normaal dat we over voetbal hebben wanneer spelers van Twente er zijn?
Is niet zo dat mensen het 1 week over voetbal gaan hebben.
In Eindhoven was het ook bijna constant druk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef Moody het volgende:
Als de sfeer in Enschede zoals hier wordt geschetst belabberd moet zijn, vraag ik me af hoe jullie de sfeer bij de vorige edities typeren
Kan me herinneren dat er in Leiden 's ochtends geen drol te doen was. En dat ligt in de almachtige Randstad, het centrum der wereld
Sowiesoquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef d1ce het volgende:
Gaat de tussenstand rond de 4 mil liggen vandaag?
4,6quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef d1ce het volgende:
Gaat de tussenstand rond de 4 mil liggen vandaag?
jepquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:37 schreef Stefanovich het volgende:
Dat momentje hadden ze al een poosje gehad volgens mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Altijd ff fotomomentje en dan weer opzouten...
Bij Serieuzzz Live ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Eindhoven was het ook bijna constant druk.
't zit je echt hoog hé?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieuzzz Livequote:
PI niet gezien?quote:
Oh is dat nog weer een andere? Dacht dat er ZN mee bedoeld werd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh nee, hij wilde "Goa Stoan" instarten. Nou, doe maar niet hoor
Vond het in Eindhoven voor t eerst geweldige sfeer hangen. Nu in Enschede komt dit wat terug. Op t begin zag ik de mensen vooral wat dood voor zich uitstaren, maar dat is wel veranderd ondertussen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef Moody het volgende:
Alleen jammer dat die mensen niet wilden betalen toenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt, sta je vanavond vooraanquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij willen vanavond nog gaan, maar het is wel heel druk.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die mensen niet wilden betalen toen
(beetje flauw)
Ik vind de sfeer wel prima hoor. Echt niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond het in Eindhoven voor t eerst geweldige sfeer hangen. Nu in Enschede komt dit wat terug. Op t begin zag ik de mensen vooral wat dood voor zich uitstaren, maar dat is wel veranderd ondertussen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Dat was me pas een evenement. Wordt in Eindhoven nog flink over nagepraat.
Alles hangt af van de muziek die wordt gespeeld. DJ's zijn min of meer verantwoordelijk voor de sfeer he. Soms is er meer wisselwerking, soms wat minder.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond het in Eindhoven voor t eerst geweldige sfeer hangen. Nu in Enschede komt dit wat terug. Op t begin zag ik de mensen vooral wat dood voor zich uitstaren, maar dat is wel veranderd ondertussen.
Ja, zeg ik toch ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer wel prima hoor. Echt niets mis mee.
En zelf gebruik je ook een afwijkende PI?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die dingen zijn als t*fus, dus nee.
Het gaat vooral om de sfeer, en die is altijd wel goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:41 schreef peaceman het volgende:
Het is toch geen wedstrijdje ' wij zijn de beste, leukste, gezelligste stad???
Volgens mij gaan de sr acties ergens anders om, maar ik kan me vergissen..
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef Moody het volgende:
[..]
(beetje flauw)
Calimero.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef Moody het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:41 schreef peaceman het volgende:
Het is toch geen wedstrijdje ' wij zijn de beste, leukste, gezelligste stad???
Volgens mij gaan de sr acties ergens anders om, maar ik kan me vergissen..
Ach, het is gegroeid, maar de verhouding is inderdaad scheef, aangezien ik wel begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:40 schreef Moody het volgende:
[..]
(beetje flauw)
Zeer zeker, het was ooit heel HIP.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En zelf gebruik je ook een afwijkende PI?
Idd. Maar wordt ondertussen gestoord van die gangnam stylequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Alles hangt af van de muziek die wordt gespeeld. DJ's zijn min of meer verantwoordelijk voor de sfeer he. Soms is er meer wisselwerking, soms wat minder.
vooraan staan, is niet het doel vandaag. Dat gaan we morgenvroeg weer proberen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt, sta je vanavond vooraan
Ik had m'n vinger alweer op de printscreentoetsquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:42 schreef Pino112 het volgende:
Bijna in DUITSLAND, dus internet gaat uit. Tot later!
En nee, ik ben niet in Twente
Nouja, je wil waarschijnlijk toch wel iets meekrijgen van het huis, en als ik al hoor dat het zelfs tot in de winkelstraten helemaal vol staat...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vooraan staan, is niet het doel vandaag. Dat gaan we morgenvroeg weer proberen.
ow echt? Dan is het echt heel vol. We proberen wel een plekje te vinden. Ze hebben er ook een groot scherm staan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, je wil waarschijnlijk toch wel iets meekrijgen van het huis, en als ik al hoor dat het zelfs tot in de winkelstraten helemaal vol staat...
Dus ze moeten constant blijven huilen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef waxmask het volgende:
Toch hoor ik niet de ernst van dit probleem terug in die stukjes van Corton... Ze hadden het toch gezellig? Lekker zingen en klappen...
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef waxmask het volgende:
Toch hoor ik niet de ernst van dit probleem terug in die stukjes van Corton... Ze hadden het toch gezellig? Lekker zingen en klappen...
Ook mijn vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef waxmask het volgende:
Geloofwaardigquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Ga op school eerst maar leren wat cynisme is.
Je en ik wil vliegen horen zoemen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dus ze moeten constant blijven huilen?
Michel keek net even naar buiten en zei dat hij tot zover hij kon kijken, ook de winkelstraten in, zag dat het helemaal vol stond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow echt? Dan is het echt heel vol. We proberen wel een plekje te vinden. Ze hebben er ook een groot scherm staan.
Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef iFok. het volgende:
Hoe heet de DJ die steeds in beeld is?
Hoezo was ie aan het trippen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:44 schreef Stefanovich het volgende:
Toen Michiel gisteren zo aan het trippen was, op wát deed hij dat eigenlijk?Ik zat namelijk in het cafe en had geen geluid bij de beelden.
Ook rare kleur rond zijn mond...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
Je kan echt zien dat Michiel er het er 't moeilijkst mee heeft.
Ik merk bij mijn zelf een soort moeheid over deze items... ja ik sta volledig achter het doel en aan de noodzaak om iets aan het probleem te doen... maar ik merk dat hoe meer items ik hoor dat ik denk "ja ik weet wel hoe erg het is... "quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef waxmask het volgende:
Mag je niet zeggen hier, pas op!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
Dit ziet er na vandaag echt niet uit.
Lekker spontaan en enthousiastquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef mrstylo het volgende:
Dit ziet er na vandaag echt niet uit.
Ja, idd.. Gaat niet echt lekker met hemquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook rare kleur rond zijn mond...
Dankje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Michiel.
Welke Michiel?
Veenstra Veenstra!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |