quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
En van die 31.000 euro is 11.000 euro opgehaald door kaartverkoop van schoolkinderen
¤ 2,30 en als je alleen de beroepsbevolking neemt ¤ 8,85quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:44 schreef alors het volgende:
wow Texel, hoeveel is dat per inwoner dan?
Iddquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:05 schreef StephanL het volgende:
Hehe dat meisje wilt haar vader helpen die cameraman is
baby'squote:Op zaterdag 22 december 2012 12:11 schreef Vlindur het volgende:
Is het onderwerp voor volgend jaar eigenlijk al bekend?
Nee is er nog niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Alweer? Kun je specifieker zijn?
Ik ben nog niet helemaal wakker, laat maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Alweer? Kun je specifieker zijn?
Ja pop, ik heb het over VOLGEND jaar. Als ze in Leeuwarden zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uit de OP:
Het doel dit jaar is het terugdringen van de onnodige babysterfte. Elke 6 seconden sterft er een baby.
zie editquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja pop, ik heb het over VOLGEND jaar. Als ze in Leeuwarden zijn
Sowieso daar op bieden...die gast weet toch allang wat het eindbedrag is..quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:30 schreef remcoP het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/reading-van-derek-ogilvie
Daar ga je toch niet op bieden?
Het moet op afstand anders past zijn bril niet in het shot.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
waarom heeft paul niet gewoon een cameraman bij zich?
ahquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:39 schreef Saysem het volgende:
[..]
Het moet op afstand anders past zijn bril niet in het shot.
Is er iemand dood?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:42 schreef Tukker87 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat nog druk worden daar..
Last March of the Ents?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:44 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
Landzaat en Boschker lopen ook mee
13:30 is de verwachtingquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:53 schreef Maver24 het volgende:
Dat wordt echt nog heel druk. Hoelaat verwachten ze de aankomst?
Hoe laat was dat? Had het al rond 2en verwacht, wat een saai mens is me dat...quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:58 schreef Qunix het volgende:
Toen ik de stream uit wilde doen, hoorde ik dat Sanne moe was en ging slapen... Waarom deed ze dat nou niet eerder
Uhm... 5 uur.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Had het al rond 2en verwacht, wat een saai mens is me dat...
Dan heb ik dus eigenlijk niets van Sanne gemist? De laatste 2 uur deed ze trouwens al niet veel meer.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus eigenlijk niets van Sanne gemist? De laatste 2 uur deed ze trouwens al niet veel meer.
Nah toen ze met Klorekestein en Rick Astley begonnen ben ik vrij snel afgehaakt.quote:
Maar je had al wel Wild Boys in beeld. Toen het hier gepost werd begon het pas op TV...quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:07 schreef Qunix het volgende:
Videostream werkt echt perfect! 2 seconden kijken en 10 seconden bufferen.
360cam. Die doet het goed. De webcam en 101 stream niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar je had al wel Wild Boys in beeld. Toen het hier gepost werd begon het pas op TV...
Nog net geen TMF-chat... Maar close...quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef Jivis het volgende:
Twitter is ook echt een soort tweede Hyves geworden hè. Al die kansloze puberberichtjes naast de livestream
.
Misschien is breedband internet een ideequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:07 schreef Qunix het volgende:
Videostream werkt echt perfect! 2 seconden kijken en 10 seconden bufferen.
nah lijkt mij wel erg positief ingeschatquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik de ontwikkeling van de afgelopen jaren bekijk, dan vind ik dat we dit jaar over de 10 miljoen heen moeten gaan
Komt vooral omdat ze structureel iedere beller voor het blok zetten en hem dwingen het dubbele bedrag te betalen dan deze eigenlijk in wilde leggen. Ik vind het schandalig. Serious Request is zichzelf aan het overschatten (maar dat is wellicht voor in een ander topic)quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik de ontwikkeling van de afgelopen jaren bekijk, dan vind ik dat we dit jaar over de 10 miljoen heen moeten gaan
Met de huidige tussenstand? Denk dat er wel een mogelijkheid in zit hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nah lijkt mij wel erg positief ingeschat
Sorry, maar ik trek hem nog steeds primaquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
anthem, please
bij gebrek aan beter
Dag poepjequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Wolfje! Online liefde van m'n leven
Duidelijk inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:28 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
Zo werken, heel de dag zonder radio.
lief fokdagboekquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:28 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
Zo werken, heel de dag zonder radio.
Ja frot er maar lekkend plastic in...quote:
Dat moet haast wel uitlopen op een bloederige echtscheidingquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
borstvergroting voor mijn vrouw
Zou kunnen, maar ik vind het leuker om te denken dat z'n vrouw er niets vanaf weetquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Want misschien wil mevrouw het zelf ook?
Ooooohhhhhhhhh wat ben je toch een heerlijk sekreetquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik vind het leuker om te denken dat z'n vrouw er niets vanaf weet
Volgens mij een grote mars vanaf de Grolschvestequote:
Die gasten moeten een maandsalaris inleveren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:35 schreef Logician het volgende:
Wat een gave actie van fc twente, voetballers ed. die ook meelopen
twitter:fctwente twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 13:01:05Supporters van the bagpipe sluiten zich aan bij #rodemars #sr12 http://t.co/NCSPGygv reageer retweet
twitter:fctwente twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 13:28:23Bijna op de Oude Markt. #rodemars #fctwente #Sr12 http://t.co/UYH9lnRk reageer retweet
I know!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooooohhhhhhhhh wat ben je toch een heerlijk sekreet![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:35 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Doe jij t ook dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die gasten moeten een maandsalaris inleveren.
Ook mijn gedachtequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:37 schreef Sirolf het volgende:
Deze was ook wel erg makkelijk. Een man die af en toe stil valt in een nummer uit een bepaalde periode, daar zijn er niet zoveel van.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:35 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijg ik een hartritmestoornisquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:38 schreef d1ce het volgende:
Ohhhh lekker nummertje. DOE UW BASS VOL AAN < tip.
Moggel. Haha ja eens. Draaide echt super.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:41 schreef Stefanovich het volgende:
GOEDEMORGUUUH! Michiel ging mie lekker vannacht , leek wel te trippen hahah!
Feistquote:
Gaan de spelers met de eer strijken dan of de supporters verenigingen zelf?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Schiet op met Twente, benieuwd hoeveel geld er opgehaald is.
Dan zijn ze wel heel selectief in het 'dubbel draaien'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef Tukker87 het volgende:
You''ll never walk alone wordt aangevraagd door de spelers
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:44 schreef d1ce het volgende:
Na 2'en gaan supporters en spelers pas bekend maken wat ze op hebben gebracht.
twitter:fctwente twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 13:43:29Iets na 14.00 uur maken supporters van FC Twente samen met enkele spelers de Tussenstand bekend van het bedrag voor #sr12 reageer retweet
Inderdaad. Ik ben blij dat ik gistermiddag rond 3 uur naar het glazen huis ben gegaan.quote:
As we speak...?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wordt nu bevredigend door onze grote vriend John Mayer.
is alweer over toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wordt nu bevredigend door onze grote vriend John Mayer.
Geen ideequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gaan de spelers met de eer strijken dan of de supporters verenigingen zelf?
Neequote:
Nee joh, hij heeft zowel op zaterdag als zondag een programmaquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dacht dat die man al lang weg was bij 3FM.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft zowel op zaterdag als zondag een programma
Het is dus eigenlijk een 100% (Of zelfs 200% ivm de verdubbeling) donatie van Bax, helemaal netjes.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:51 schreef Qunix het volgende:
http://www.bax-shop.nl/so(...)product-details.html
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:56 schreef Ronzz het volgende:
Nou, ik ben net thuis. Het is té druk!
Rolfjen waar was je vannacht?quote:
In bed?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rolfjen waar was je vannacht?
had het plein daar ook niet wat meer diepte voor het huis?quote:
Klootzakkentwitter:
Was volgens mij wat groter inderdaad, hier gaat tot max 6K op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had het plein daar ook niet wat meer diepte voor het huis?
Ik heb je gemist.quote:
quote:
Misschien dat de opbrengst ook naar SR gaat?quote:
Ik ook, ik ben zwaar teleurgesteld in slaap gevallen op de bankquote:
Gewoon respectloos, zullen wel duitsers zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:00 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad, snap ze wel want in deze drukte heb je dat nooit door maar oké
Haha moet je dus serieus 100 portomonees door die brievenbus gooien, "Heb het allemaal opgehaald hier op het plein in de laatste 3 uur"quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien dat de opbrengst ook naar SR gaat?
ik vind vooral dr haar er apart uitzien van de achterkant, zo te zien extensionsquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:03 schreef waxmask het volgende:
OMG wat ziet die eruit...Montriool...
Is al goed hoorquote:
Nee maar die jas en muts bij naar buiten gaan...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vind vooral dr haar er apart uitzien van de achterkant, zo te zien extensions
Twente hequote:Op zaterdag 22 december 2012 14:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die Sanne Hans host er ook als een lompe boer tussendoor.
Valt tegen hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:05 schreef Ronzz het volgende:
Ik vond haarw el erg gezellig! Zo te zien heb ik ook veel gemist vannacht
tja, dat kind komt maar niet naar buitenquote:
Wel slap dat ze in het huis gaan slapen dan... Kun je toch de dag van tevoren rekening mee houden dat je een nachtje door moet gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Ja, om 5u toen ze ging pitten
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha moet je dus serieus 100 portomonees door die brievenbus gooien, "Heb het allemaal opgehaald hier op het plein in de laatste 3 uur".
IS Frans al enige wakker gebleven tot nu toe?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Wel slap dat ze in het huis gaan slapen dan... Kun je toch de dag van tevoren rekening mee houden dat je een nachtje door moet gaan.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
IS Frans al enige wakker gebleven tot nu toe?
Volgens mij wel. Had niet verwacht dat iemand ging slapen... Johnny gaat sowieso niet slapen denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
IS Frans al enige wakker gebleven tot nu toe?
waar wat hoe vertel?quote:
blijkt maar weer hoe grote held Frans Bauer isquote:
Nee, het escaleert volledig uit de hand richting een olifantendrachtquote:
En Ilse zondag-maandagquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Had niet verwacht dat iemand ging slapen... Johnny gaat sowieso niet slapen denk ik.
Zelfde voor Ilse gok ik zo, tenminste dat verkondigde ze bij RTVOost van de week.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Had niet verwacht dat iemand ging slapen... Johnny gaat sowieso niet slapen denk ik.
Zal wel een paar gram sos mee nemen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:09 schreef Blester het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal wel een paar gram sos mee nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |