Niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:10 schreef d1ce het volgende:
HOE GA IK DIT OOIT WEGCLICKEN EN SLAPEN MET DEZE BAZENPLATEN
Hij had anders geen tanden meer over gehad gok ik en een DJ zonder tanden lijkt me toch vervelend om naar te luisterenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij met zijn tanden hetzelfde heeft gedaan. De oude Giel is niet meer.
Ge-ni-aal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben nog 2 minuten, daarin kun je geen plaat fatsoenlijk draaien, nog 2 minuten Fake Blood!!!
Vraag of Sanne een verhaaltje stottert voor t slapengaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:10 schreef d1ce het volgende:
HOE GA IK DIT OOIT WEGCLICKEN EN SLAPEN MET DEZE BAZENPLATEN
Bij de brievenbus misschien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:11 schreef Tweek het volgende:
Kan je ook een nummer aanvragen wat ze niet in de lijst hebben staan?
Jup, alles.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:11 schreef Tweek het volgende:
Ja zekerquote:
Ja, je kan een plaat toevoegenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:11 schreef Tweek het volgende:
dat zie jij goed denk ik...quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:11 schreef Tweek het volgende:
ik wel en ik ben ouderquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe kan dit topic om 2:12 des nachts nog steeds zo snel gaan
Deze oude man kan het niet volgen
Maakt niet uit, principe enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jamaar kans is klein dat ze het dan draaien
Kan via de site (zelf invullen, wijst zich vanzelf) of telefonisch. Welke wil je aanvragen ?quote:
Misschien als je er een mooi verhaaltje bij verzint dat je net een baby hebt gekregen of zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jamaar kans is klein dat ze het dan draaien
Ik heb ze niet bij de hand.quote:
Mijn mooie verhaaltje was 'ik vind die leuk'quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Misschien als je er een mooi verhaaltje bij verzint dat je net een baby hebt gekregen of zo
Ah ik zie het nu ook, was er vorig jaar nog niet. wil ik aanvragen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan via de site (zelf invullen, wijst zich vanzelf) of telefonisch. Welke wil je aanvragen ?
Om kwart over twee 's nachts in een glazen huis met tig kijkersquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sta je dan, met een pion op je hoofd naast een opblaaspop.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
ja, dit is nu al het hoogtepunt van deze SR12. michiel en een opblaaspop die PSB doen. mooier wordt het niet mer
Vind ik persoonlijk roel toch een hoger hoogtepunt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
ja, dit is nu al het hoogtepunt van deze SR12. michiel en een opblaaspop die PSB doen. mooier wordt het niet mer
Dan ben je een klootviool en een lul.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ah dus ik moet het dood gaan van me neefje melken, alsin een jochie dat een maand voor de bevalling overleed.
Eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk roel toch een hoger hoogtepunt.
Deed ik altijd bij de Top 2000. Bij nummers verhaaltje verzinnen. Ik heb 4x de radio gehaald:quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:14 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Misschien als je er een mooi verhaaltje bij verzint dat je net een baby hebt gekregen of zo
Wat errog, wat errog!quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deed ik altijd bij de Top 2000. Bij nummers verhaaltje verzinnen. Ik heb 4x de radio gehaald:
Ramones - Rock n roll highschool (Deed me herinneren aan mn eindexamenfeest, terwijl ik nog lang niet geboren was toen dit nummer uitkwam)
Roger Glover - Love is all (De liefde zuigt, lazen ze nog voor ook)
The Who - Tommy overture: Vandaag is onze zoon Tommy geboren, het is dus ook een beetje zijn overture (ik ben 23, dus ja laat die kinderen nog maar zitten)
Nee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
Nog meer mensen die Michiel tienduizendmiljoenmiljard keer meer zijn gaan waarderen deze week?
trustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:18 schreef Moody het volgende:
Dit deel van Enschede gaat naar bed. Tot morgen dan maar weer!
Nee. Ik was fan van Michiel voordat ik Ekdom kende.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
Nog meer mensen die Michiel tienduizendmiljoenmiljard keer meer zijn gaan waarderen deze week?
heb ik ookquote:
Heb ik ook aan toevallig.quote:
Herinner me er nog éénquote:
Prijzen mee gewonnen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Herinner me er nog éénBij de sub-top2000 kwam I go to Rio voorbij van Peter Allen. Verhaal opgehangen dat ik twintig jaar geleden eens met een vriend naar Brazilië zou gaan, maar dat hij vlak voor vertrek zijn been brak. Vervolgens ben ik volgens dat verzonnen verhaaltje alleen gegaan en heb in het vliegtuig een meisje leren kennen, inmiddels waren we 20 jaar samen. Dus dat ik die vriend wilde danken voor zn gebroken been. Ze vonden het het mooiste verhaal van de dag
Nee helaas.quote:
Precies mijn gedachtenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:24 schreef De_Nater het volgende:
Dat vind ik nl wel een mondriool type
wat ik heb gehoord vind ik primaquote:
Ze worden gedwongen om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling dat de slaapgast uiteindelijk ook nog gaat slapen?
Nope.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling dat de slaapgast uiteindelijk ook nog gaat slapen?
Alleen van Velzen heeft een paar uurtjes geslapen volgens mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
mag maar hoeft niet goedenavondquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Avondquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
mag maar hoeft niet goedenavond
Ik weet weer wat ik er wel oké aan vind: de instrumentatiequote:
tja... Hoelang wil je het volhouden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zal ik een wodkaatje pakken of een biertje... dilemma's
nou heb al wat van allebei op... maar heb zin in een wodkaatje nuquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja... Hoelang wil je het volhouden?
Combinatie?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zal ik een wodkaatje pakken of een biertje... dilemma's
Neem vodka joh, op de nieuwe wereldquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nou heb al wat van allebei op... maar heb zin in een wodkaatje nu
Pass dat biertje dan maar door, je woont dichtbij zo te zienquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nou heb al wat van allebei op... maar heb zin in een wodkaatje nu
ook in db?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pass dat biertje dan maar door, je woont dichtbij zo te zien
Rode vodka, is dat net als rode diesel btw vrijquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tis rode wodka btw dus geen hele sterke drank daar kan ikniet tegen
week nie is maar 12,5 % uit de supermarkt en dan mix ik hem nogquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rode vodka, is dat net als diesel btw vrij
Oh...valt meequote:Op zaterdag 22 december 2012 02:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
week nie is maar 12,5 % uit de supermarkt en dan mix ik hem nog
Ja koffiequote:
De alcohol doet z'n werkquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik heb een dm aan mezelf gestuurd wtf
trustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:36 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik houd het voor gezien.
Have fun! Trusten
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:36 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik houd het voor gezien.
Have fun! Trusten
lol...internet loopt flink achterquote:
Nee. Ook dat is beperkte tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Tweek het volgende:
Alle nummers die je aanvraagd worden uiteindelijk gedraait na afloop van srq? toch?
Als er meer dan x keren aangevraagd is. Als iets 1x is aangevraagd hoor je het niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Tweek het volgende:
Alle nummers die je aanvraagd worden uiteindelijk gedraait na afloop van srq? toch?
Ja, nu weigeren ze aangevraagde nummers te draaienquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:38 schreef Tweek het volgende:
quote:
Edwin Edwin stond er tijdens LMFAO...quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef heloef het volgende:
Ik zie te weinig capbare meisjes, Edwin is volgens mij afwezig.
Toen zat ik nog in de bus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Edwin Edwin stond er tijdens LMFAO...
de Bangbus?quote:
Nee de Connexxionbusquote:
daar las ik vandaag over dat die jarenlang illegalen hebben aangegeven. dan stapten er buitenlandse mensen in de bus en als die dan vaak op dezelfde plek uitstapten en dat kwam wat verdacht over gaf connexxion dat door aan de immigratiedienst. dus.quote:
The Firm met Stra Trekkin'quote:
quote:
nja, in zijn ogen shows doet ie dat wel hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:49 schreef LuckyLuQ het volgende:
Haha Michiel kan toch wel erg leuk zijn. Wel jammer dat ie pas uit zijn schulp durft te komen als het midden in de nacht is.
Bijna 3 milquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:50 schreef TwenteFC het volgende:
Zooo, ook weer terug van de kerstborrel, nog spannende dingen gebeurt? En wat is de tussenstand eigenlijk?
Heeft er ook mee te maken dat hij zooi als Star Trekkin overdag niet kan draaien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:49 schreef LuckyLuQ het volgende:
Haha Michiel kan toch wel erg leuk zijn. Wel jammer dat ie pas uit zijn schulp durft te komen als het midden in de nacht is.
Jij wel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:50 schreef KNAK het volgende:
Heeft er al iemand hier daar tegen het raam aan geplakt gestaan?
Nee ik zondag, maar dan hoef ik gelukkig niet in de meute te staan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:50 schreef KNAK het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:50 schreef KNAK het volgende:
Zou ze multiculturalisme kunnen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:52 schreef Qunix het volgende:
Wij wonen daar op de tweede vv v v vv vv vv v v v v v v... ieping.
haar toenmalige neukertje deponeerde zijn kwakje in het rijmwoordenboek naast het woord Montreal. en toen zei ze: Mis, Montreal...quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
Maar hoe kwam ze nou aan die naam? Iets met sperma maar wat nou precies.
kkkkkkkkkkkkkkkkkortquote:
Veel te zacht, daarom doen ze ze weinig mee ook, heb gehoord dat ze het vooral van de live band moeten hebben en de 6 bier voor 10 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:54 schreef KNAK het volgende:
staat het geluid hard daar buiten dan? if so, 6 dagen eindeloos gelul,.. je zal er maar dichtbij wonen
Okee dat is best wel briljant.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haar toenmalige neukertje deponeerde zijn kwakje in het rijmwoordenboek naast het woord Montreal. en toen zei ze: Mis, Montreal...
De 'vloeibare substantie' kwam vlak naast het woord 'montreal' terecht in een rijmwoordenboek o.i.d.. Reactie van MM: "mis montreal !". En toen dacht ze er over na en vond ze het een goede artiestennaam.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
Maar hoe kwam ze nou aan die naam? Iets met sperma maar wat nou precies.
Ze hebben ook Günther (you touch my tralala) overdags gedraaid dus dan kan Star Trekkin' ook wel 's middags denk ik :-Pquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft er ook mee te maken dat hij zooi als Star Trekkin overdag niet kan draaien.
hoezo niet subtielquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
De 'vloeibare substantie' kwam vlak naast het woord 'montreal' terecht in een rijmwoordenboek o.i.d.. Reactie van MM: "mis montreal !". En toen dacht ze er over na en vond ze het een goede artiestennaam.
Als je maar wel betaald hebt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:59 schreef d1ce het volgende:
Ik hoorde mijn naam, maar heb niks aangevraagd.
Nee, veel te plat.quote:
Danny zegt 50,-quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:58 schreef TwenteFC het volgende:
Hoeveel euro als ik morgen namens FOK! een shoutout doe voor de cam?
vraag Danny sponsering en met dat geld daar topic link op groot karton geschreven voor de cam houdenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:58 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:58 schreef TwenteFC het volgende:
Met een kartonnen ding ga ik niet staan, maar ik garandeer wel dat ik een babbel heb waarmee ik in beeld kom.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:00 schreef KNAK het volgende:
[..]
vraag Danny sponsering en met dat geld daar mensen topic link op groot karton geschreven voor de cam houden
heet jouw piemel babbel??quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met een kartonnen ding ga ik niet staan, maar ik garandeer wel dat ik een babbel heb waarmee ik in beeld kom.
neehoor, dat filtert youtubequote:Op zaterdag 22 december 2012 03:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ken weinig schaamte, maar ga niet mijn pik door de brievenbus stoppen.. dat komt op youtube.
Topicreeks: 3FM Slowchat Reeksquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:02 schreef KNAK het volgende:
mensen onthouden dat nietspandoek erbij http://forum.fok.nl/topic/xxxxx erop
1909278quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:02 schreef KNAK het volgende:
mensen onthouden dat nietspandoek erbij http://forum.fok.nl/topic/xxxxx erop
quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:05 schreef heloef het volgende:
"Hans kwam op haar artiestennaam toen haar toenmalige geliefde zijn sperma deponeerde in het rijmwoordenboek naast het woord Montreal. Vervolgens reageerde zij met: Mis, Montreal..."
Mooi Wikipedia tekstje toch?
mag ik je nu pijpen?quote:
Nope.quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is het heel erg dat ik deze 'artiest' niet ken?
Nee niet letterlijk, maar met dat stukje Wikipedia-tekst.quote:
Oh....quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet letterlijk, maar met dat stukje Wikipedia-tekst.
Ik wel!quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben je er morgen ook? Dan krijg je bier van me
quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:10 schreef Qunix het volgende:
GRATIS BIER!!!! TwenteFC DEELT BIER UIT MORGEN!
Je weet dat vele niet komenquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is goed joh, elke FOKKER die komt krijgt een biertje van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |