SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lekker drukquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwww dan komt het goed
Vorig jaar met SR alleen maar onder een paraplu gestaan met 4 man ofzoHeb trouwens nog wel meer plu's hier. Volgens mij ook één met tijgerprint
![]()
![]()
Sorry, het duurde lang.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed excuus om tegen Murdera zijn kontje aan te wrijven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwww dan komt het goed
Vorig jaar met SR alleen maar onder een paraplu gestaan met 4 man ofzo
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heel moeilijk blijkbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders ik wel, hoe fucking moeilijk is het.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ze zit vast wel mobielquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je hoofd was niet in dromenland bij mij?
Als je aanwezig was hoefde dat niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh
Dan vind ik dat ik je binnenkort ga meeten, dan ga ik je weer jong laten voelenhoe?
![]()
Spezza gaat meequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Thx Fera
Ik had er even geen erg in
[b]AirwiN schreef [/b]
Oja, die dingen ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het vooral met lantaarnpalen en dat soort dingen
Of tegeltjes die nét een stukje meer omhoog staan dan die ene ervoor. Die vind ik ook altijd feilloos....quote:
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Geen probleem, ik heb netjes drie minuten gewacht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Thx Fera
Ik had er even geen erg in
Ik struikel regelmatig over mijn eigen voeten![]()
En over mn hond en kat
[b]AirwiN schreef [/b]
Obviouslyquote:.
Ik wil een film gaan kijken, weer eens geen idee welke... Ik denk dat ik voor animatie ga.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga zo slapen! Morgen weer vroeg opquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obviously.
Ik wil een film gaan kijken, weer eens geen idee welke... Ik denk dat ik voor animatie ga.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, die dingen ook
Of tegeltjes die nét een stukje meer omhoog staan dan die ene ervoor. Die vind ik ook altijd feilloos.
[..]
...
Wist niet dat ik in jouw straatje viel![]()
![]()
Jammer welquote:
Verkeerd gelezen
Yeeeeeeh
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 21:48:35 ]![]()
Disneyquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obviously.
Ik wil een film gaan kijken, weer eens geen idee welke... Ik denk dat ik voor animatie ga.
Ja, inderdaad. Heel irritant vind ik dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, die dingen ook
Of tegeltjes die nét een stukje meer omhoog staan dan die ene ervoor. Die vind ik ook altijd feilloos.
[..]
...![]()
Was het zolangquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb netjes drie minuten gewacht.
Ik kreeg al een DM van LoLa![]()
![]()
Zet je bril eens op trutquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik over dat kleine hondje van m'n moeder. Die zie je soms echt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik struikel regelmatig over mijn eigen voeten![]()
En over mn hond en kat
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wist niet dat ik in jouw straatje viel
Ik niet, ik kan lekker uitslapen. Dat kan ik ook wel gebruikenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen! Morgen weer vroeg op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zwarte hond op zwarte vloerbedekking. Ik heb al zo vaak de muur van dichtbij gezien door dat beestquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over dat kleine hondje van m'n moeder. Die zie je soms echt niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Het oude wijf heeft dr bril niet op johquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee eigenlijkquote:
Maar goed het is fok dus in hoeverre ik dit serieus moet nemen is mij ook een raadsel![]()
![]()
Goed plan welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond, gaat NIET mee
Ik ben zo moe
Ga zo maar richting bed
[..]
Zie edit
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het oude wijf heeft dr bril niet op johGodver
Zit ik heel de tijd te zeuren hij moet mee, doe ik dit![]()
![]()
Hihi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je aanwezig was hoefde dat niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja pijnlijk welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Godver
Zit ik heel de tijd te zeuren hij moet mee, doe ik dit
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ja! Staat je weer mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond, gaat NIET mee
Ik ben zo moe
Ga zo maar richting bed
[..]
Zie edit
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Op Fok wordt te vaak serieus genomenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar goed het is fok dus in hoeverre ik dit serieus moet nemen is mij ook een raadsel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar goed het is fok dus in hoeverre ik dit serieus moet nemen is mij ook een raadsel![]()
Je mag me wel serieus nemen hoor![]()
Ja, bij jou in de straatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je tijd voor meerdere ehm, rondjes ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet door hebben dat ik de Lapo hebquote:
Verkeerd lezen....
En ik heb nog geen eens drank op
Nee gaat goed!
quote:![]()
![]()
Jij bent een getrouwde papa, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je tijd voor meerdere ehm, rondjes ?When ego leads, failure follows.
Yepz!quote:Jij zit morgen achterin, aan jou heb ik niks als copilootquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet door hebben dat ik de Lapo heb
Verkeerd lezen....
En ik heb nog geen eens drank op
Nee gaat goed!
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ergens is het gewoon echt vervelendquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
![]()
Hihi woordgrapjes![]()
Prima.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt op de route dus ik haak daar aan![]()
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetentquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent een getrouwde papa, toch?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En ook niet zonder behoeftesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetent.
![]()
Ik kan mijn bril wel mee nemenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz!
[..]
Jij zit morgen achterin, aan jou heb ik niks als copiloot![]()
Die veel te groot is![]()
Ow wat heb ik er in in!
Ik ga zo even mijn lunchpakketje klaarmaken
(lees: drankpakketje)![]()
Wijs gesprokenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetent![]()
![]()
Wat is vervelend?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens is het gewoon echt vervelend![]()
Hihi woordgrapjes
Je stapt toch wel bij ons in de auto?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt op de route dus ik haak daar aanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Enschede idd ftw, we hebben AZ wéér met 3-0 verslagen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sjah ik denk ik antwoord even namens alle relatie-houdenden met een kinderscharequote:
Kotsen doen we buiten de auto hequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan mijn bril wel mee nemen![]()
Die veel te groot is![]()
Ow wat heb ik er in in!
Ik ga zo even mijn lunchpakketje klaarmaken
(lees: drankpakketje)
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetentWhen ego leads, failure follows.
Oow je impliceerde positieve dingen? Sorry danquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
Jquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Enschede idd ftw, we hebben AZ wéér met 3-0 verslagen
Ik kots nooit.....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kotsen doen we buiten de auto he
hoewelMet jouw verjaardag heb ik er even wat uitgegooid in de wc, toen ik jou nog tegenkwam op de wc
![]()
![]()
Nquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik impliceerde meer dat ik niet dingen doe met mensen in een relatie, tenzij partner het oke vind.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow je impliceerde positieve dingen? Sorry danWhen ego leads, failure follows.
Te laat voor de screenshotquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn verzoekje op SR
wordt NU gedraaid![]()
![]()
Oh, heb jij deze aangevraagd ja? Awesomequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn verzoekje op SR
wordt NU gedraaid
Ben ik jou op de wc tegen gekomen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kots nooit.....
hoewelMet jouw verjaardag heb ik er even wat uitgegooid in de wc, toen ik jou nog tegenkwam op de wc
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, heb jij deze aangevraagd ja? Awesome![]()
![]()
Oowkie, ik regel een briefje met handtekening...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik impliceerde meer dat ik niet dingen doe met mensen in een relatie, tenzij partner het oke vind.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik jou op de wc tegen gekomen?![]()
![]()
Ja mutsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik jou op de wc tegen gekomen?
Toen vroeg ik nog, gaat het? Toen zei je, jawel ik ga nu sinas nemen
En toen zei ik, ik heb er net even wat uitgegooid![]()
![]()
Was het weer zover met jullie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja muts
En toen zei ik, ik heb er net even wat uitgegooid![]()
Dat was zeker in de GB? Daar weet ik dus echt uhm NIKS meer van. Ik vond later het bonnetje van de entree in mn zak en heb echt zitten kijken van "oh er was dus nog meer dan alleen Paddy's"quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja muts
En toen zei ik, ik heb er net even wat uitgegooid
[b]AirwiN schreef [/b]
Yepzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bepaalde delen van de avond mogen we dan wat mij betreft over slaan hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja verjaardag was gezellig
We moeten het alleen snel nog een keer over doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja in the Get Backquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was zeker in de GB? Daar weet ik dus echt uhm NIKS meer van. Ik vond later het bonnetje van de entree in mn zak en heb echt zitten kijken van "oh er was dus nog meer dan alleen Paddy's"Whahahahaha Geweldig
![]()
![]()
Ik hou mijn mondquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepaalde delen van de avond mogen we dan wat mij betreft over slaan hoor
Maar toch doen we het een keer over![]()
![]()
Goed zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond
Maar toch doen we het een keer over![]()
Uiteraard
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen autoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je stapt toch wel bij ons in de auto?
Niks persoonlijks naar de anderen...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik snap je wel maar das toch niet gezelligquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen auto
Niks persoonlijks naar de anderen...![]()
Wij hebben gezelligheid, drinken, eten, 3 hyperactieve dames en 1 wanhopige vinniiee in de auto! Kom er gewoon bij joh!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die afwijking heb ik ook hoor. En nee, er rijdt niet iemand anders terug. Ik drink 0,0 en ben BOBquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen auto
Niks persoonlijks naar de anderen...
Ik geloof dus echt niet dat die opbrengst naar SR gaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF!
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[b]AirwiN schreef [/b]
Ergens waar dat magquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan we eigenlijk parkeren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Past dat wel dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar das toch niet gezellig![]()
Wij hebben gezelligheid, drinken, eten, 3 hyperactieve dames en 1 wanhopige vinniiee in de auto! Kom er gewoon bij joh!![]()
![]()
Jawelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat die opbrengst naar SR gaatJe hebt P+R dingen....quote:![]()
Na het eten in slaap gesukkeld met Tali die dicht tegen me aan was gekropen, maar net op tijd wakker geworden om de tweede helft van AZ - FC Twente te kunnen zienquote:
Ben blij met de winst, maar voel me verder over het algemeen mwa, zoals gewoonlijk
Met jou?
Komt goed!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet
[..]
Je hebt P+R dingen....
[b]AirwiN schreef [/b]
Rij richting Molenstraatquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan we eigenlijk parkeren?Daar heb je links en rechts parkeerplaatsen
Same here.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die afwijking heb ik ook hoor. En nee, er rijdt niet iemand anders terug. Ik drink 0,0 en ben BOB
Ik zou zelf als ik jullie was parkeren bij het Twente stadion en dan met de trein naar Enschede centrum.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan we eigenlijk parkeren?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zal vast wel vol staan allemaal. Dus ik zie wel waar we kunnen parkeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rij richting MolenstraatDaar heb je links en rechts parkeerplaatsen
[b]AirwiN schreef [/b]
Gratis?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rij richting MolenstraatDaar heb je links en rechts parkeerplaatsen
![]()
![]()
Zwaai dan onderweg even naar mijn oude fletje op de campusquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zelf als ik jullie was parkeren bij het Twente stadion en dan met de trein naar Enschede centrum.
Nawquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na het eten in slaap gesukkeld met Tali die dicht tegen me aan was gekropen, maar net op tijd wakker geworden om de tweede helft van AZ - FC Twente te kunnen zien
Ben blij met de winst, maar voel me verder over het algemeen mwa, zoals gewoonlijk
Met jou?![]()
Vanmorgen wakker geworden met het gevoel alsof ik elk moment dood kon gaan![]()
Maar dat is inmiddels wel beter
Dat is misschien wel een heel goed planquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zelf als ik jullie was parkeren bij het Twente stadion en dan met de trein naar Enschede centrum.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga lekker op bed tv kijken en slapen. Morgen weer vroeg op enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon zorgen dat er nog meer mensen meegaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar das toch niet gezellig![]()
Wij hebben gezelligheid, drinken, eten, 3 hyperactieve dames en 1 wanhopige vinniiee in de auto! Kom er gewoon bij joh!
Gratis kan je alleen ver buiten de stad.quote:
Je zou bij mij kunnen parkeren en dan samen met de bus naar de stad.When ego leads, failure follows.
Dat weet ik wel zeker. Parkeren is daar gratis en de kans is zeer groot dat de garages en parkeerplaatsen in het centrum zelf vol zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een heel goed plan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja kijkse! Ik ga even Kyra uitlaten en dan ga ik ook.... alleen nog niet slapenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker op bed tv kijken en slapen. Morgen weer vroeg op enz![]()
Wat Samzz zegt is wel een goeie overigensquote:
*dikke knuf en kusje + likje waar je maar wil*quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naw![]()
Vanmorgen wakker geworden met het gevoel alsof ik elk moment dood kon gaan![]()
Maar dat is inmiddels wel beter
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*dikke knuf en kusje + likje waar je maar wil*
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker op bed tv kijken en slapen. Morgen weer vroeg op enzHave fun, slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kijkse! Ik ga even Kyra uitlaten en dan ga ik ook.... alleen nog niet slapen. Tot morgen
![]()
![]()
Truste luitjes, ik ga mijn dronken kop platleggenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef fietsie het volgende:
Truste luitjes, ik ga mijn dronken kop platleggen
Thnxquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Parkeren is daar gratis en de kans is zeer groot dat de garages en parkeerplaatsen in het centrum zelf vol zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Parkeren is daar gratis en de kans is zeer groot dat de garages en parkeerplaatsen in het centrum zelf vol zijn.dat is wel het beste ja, en die treinen rijden tot hoe laat?
Geen idee tot hoe laat we blijven natuurlijk![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat Samzz zegt is wel een goeie overigens
Kwam jij ook nog![]()
![]()
Kwart over 12 gaat de laatste naar Drienerlo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat is wel het beste ja, en die treinen rijden tot hoe laat?
Geen idee tot hoe laat we blijven natuurlijkWhen ego leads, failure follows.
Trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef fietsie het volgende:
Truste luitjes, ik ga mijn dronken kop platleggen![]()
![]()
Ik twijfel nog, maar ik denk het wel. Ik ga toch nog de stad in om nieuwe hakken te halenquote:
Twaalf uur 's nachts of zo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat is wel het beste ja, en die treinen rijden tot hoe laat?
Geen idee tot hoe laat we blijven natuurlijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waar wil je ze hebben?quote:
Je kusje op mijn voorhoofd, en je likje.. ehm...quote:
Persoonlijk vind ik dat laat zatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet wel een gratis parkeerplek in de stad. Maar dat is vrij lastig te vinden. 'De archipel'. Wegsleepborden kun je negeren. Dat is nep..
![]()
Not sure if serious or notquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef Kreator het volgende:
Ik weet wel een gratis parkeerplek in de stad. Maar dat is vrij lastig te vinden. 'De archipel'. Wegsleepborden kun je negeren. Dat is nep..
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfff hier alweer strooiwagens... nouja, truste nogmaals...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
*likt N op dat ene plekje*quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kusje op mijn voorhoofd, en je likje.. ehm...
En dat kusje dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*likt N op dat ene plekje*
Ja ik ook, is ook wel 2 uur terugquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat laat zat
Maar in de avond is het wel gezellig vond ik vorig jaarMaar die pakken we toch wel mee toch?
![]()
Serious as requested. Ik heb daar gewerkt. Je moet dan nog wel een stukje omlopen. Max 10 minuten.quote:![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook, is ook wel 2 uur terug
Maar in de avond is het wel gezellig vond ik vorig jaarMaar die pakken we toch wel mee toch?
![]()
En nu ga ik echt plat!
Tot morgen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tot morgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
En nu ga ik echt plat!
Tot morgen!![]()
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga naar buiten
En dan ook slapen! Adios
Slaap lekker allemaal
En ik zie sommige morgen![]()
![]()
Succes in de kou. Trusten en tot morgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga naar buiten
En dan ook slapen! Adios
Slaap lekker allemaal
En ik zie sommige morgen![]()
![]()
Vinniiee, kan jij even een PM sturen met de exacte locatie waar ik heen kan rijden? Uurtje of twaalf / kwart over twaalf qua tijd toch?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Doe ik altijd tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
slaap lekker huppel en alvast mega veel plezier morgen
rij voorzichtig![]()
Pfff echt niemand die mn stalker wil hebben?
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt eraan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Spezza19 het volgende:
Vinniiee, kan jij even een PM sturen met de exacte locatie waar ik heen kan rijden? Uurtje of twaalf / kwart over twaalf qua tijd toch?![]()
blokkeren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik altijd toch![]()
Pfff echt niemand die mn stalker wil hebben?![]()
Helemaal nu dat deel van de stad een dikke bouwput isquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef Kreator het volgende:
Maar het stadion alternatief is makkelijker te vinden. Zeker als je de stad niet kent..
Dat houdt het bellen en smsen niet tegenquote:![]()
Leuke gozer wel hoor op zich. Maar damn snap de hint eens
[b]AirwiN schreef [/b]
Krijg je ook wel, schatquote:
'Ik heb geen zin in je' hielp niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat houdt het bellen en smsen niet tegen![]()
Leuke gozer wel hoor op zich. Maar damn snap de hint eens![]()
Je moet ook niet hinten, maar duidelijk zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat houdt het bellen en smsen niet tegen![]()
Leuke gozer wel hoor op zich. Maar damn snap de hint eens
* Spezza19 wilt een Staffordshire.....
Op een fokkers pagina staat een enorm mooie combi die ze gaan kruisen dit voorjaar....
PM ontvangen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
Op een fokkers pagina staat een enorm mooie combi die ze gaan kruisen dit voorjaar....![]()
Niet mijn type hond.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
Op een fokkers pagina staat een enorm mooie combi die ze gaan kruisen dit voorjaar....
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
In eerste instantie ook niet de mijne, maar deze zijn wel erg mooi....quote:
Ben altijd van de rottweilers geweest...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Rottweilers zijn wel tof, maar geef mij maar Retrievers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In eerste instantie ook niet de mijne, maar deze zijn wel erg mooi....
Ben altijd van de rottweilers geweest...
(liefst Labrador, Golden of Nova Scotia Duck Tolling)A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zij ging 11 uur weg uit schiedam toch? dan is ze pas rond kwart voor 1 in apeldoorn....quote:
Nee joh, het is geen 1,5 uur rijdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij ging 11 uur weg uit schiedam toch? dan is ze pas rond kwart voor 1 in apeldoorn....![]()
![]()
Volgens google maps 1 uur en 45 minutenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, het is geen 1,5 uur rijden
Google Maps faalt altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens google maps 1 uur en 45 minuten![]()
![]()
Vanuit schiedam is het toch wel snel 1,5 uur naar apeldoorn denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, het is geen 1,5 uur rijden![]()
Via Amersfoort want ophalen Engelquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet hoe jij aan 1:45 uur komt, maar hier geeft ie 1:20 aan
Truequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Via Amersfoort want ophalen Engel. Naja, ik krijg vast wel een appje
. En jullie komen naar mijn huis, dus ik vind het prima
![]()
![]()
luiwammesquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. Naja, ik krijg vast wel een appje
. En jullie komen naar mijn huis, dus ik vind het prima
beetje moeite doen
![]()
![]()
Ja hallo, ze moeten eerst Engel nog ophalen. Ik weet niet hoe goed zij met navigatie om kunnen gaanquote:![]()
![]()
HEt zijn vrouwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, ze moeten eerst Engel nog ophalen. Ik weet niet hoe goed zij met navigatie om kunnen gaan![]()
![]()
Ik zit even Crimi clowns te kijken, maar wat een pure bagger is dat zeg.
Dat klinkt als een hele slechte horror filmquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
Het is een of andere serie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele slechte horror film.
Dat is het ook. Tijd om te zappen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt het nog steeds slecht.
Het enige leuke op Veronica is tussen 7 en half 9.... maar helaas is dat al tot in den treure herhaald....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Weet jij trouwens vast wel, Staffordshire Bull.... beetje goed te houden met katten? Vanaf pup...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Is het een staffordshire terrier of een bullterrier of wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens vast wel, Staffordshire Bull.... beetje goed te houden met katten? Vanaf pup...
Van pup af aan kan dat prima.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan je meten, hequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben trouwens een nieuwe vissenbak iets, maar nog steeds geen 50 liter schat ik..
Bull terrier...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het een staffordshire terrier of een bullterrier of wat?
Van pup af aan kan dat prima.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Engel is makkelijk te vinden, zelfs voor mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, ze moeten eerst Engel nog ophalen. Ik weet niet hoe goed zij met navigatie om kunnen gaan
Daar verdwaal ik niet en is niet ver omrijden. Is zeg maar parallel aan de snelweg!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dat scheeltquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel is makkelijk te vinden, zelfs voor mij.
Daar verdwaal ik niet en is niet ver omrijden. Is zeg maar parallel aan de snelweg!.
![]()
Nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, ze moeten eerst Engel nog ophalen. Ik weet niet hoe goed zij met navigatie om kunnen gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, zoiets. Of 15 of zo. Niet veel beter dan een komquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Ik schat: 30x25x15 (waterniveau), dat is 10L ofzo?
.
Ik app jou als ik bij Engel weg rij dan heb jij wel een idee van hoe laat ik bij jou benquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wordt watquote:. Bel me maar als je het niet kan vinden, ook al is het vrij makkelijk
.
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Of 15 of zo. Niet veel beter dan een kom.
![]()
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik app jou als ik bij Engel weg rij dan heb jij wel een idee van hoe laat ik bij jou ben![]()
![]()
Nope.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Ik heb geen zin in je' hielp niet?
Maar heb hem nu eindelijk stil
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooi telefoon uit en lekker slapenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Maar heb hem nu eindelijk stil![]()
![]()
Dat gaat wel goed.quote:
Zijn wel echt doorgefokte honden, pas op wat je koopt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan ik niet uit zetten want mn ma gaat mij morgenochtend bellen ergens tussen 8 en 10quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi telefoon uit en lekker slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik stuur je wel even de website van de fokkers....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed.
Zijn wel echt doorgefokte honden, pas op wat je koopt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
"Schat, je moet eruit" ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik niet uit zetten want mn ma gaat mij morgenochtend bellen ergens tussen 8 en 10![]()
![]()
Maar bij doorgefokte honden maakt het toch niet uit of er een kat bij is of niet. Als die gek zijn komt dat er toch wel uit, hoeft niet perse op een kat te zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed.
Zijn wel echt doorgefokte honden, pas op wat je koopt.
Toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee.quote:
Doos je kan de auto komen halen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Doos je kan de auto komen halen!![]()
![]()
![]()
Ja zonder dat telefoontje geen SR hoor !!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat slapen gaan lukt niet echt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook een auto... ga je met de trein naar Amersfoortquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zonder dat telefoontje geen SR hoor !!
Nee, gewoon neequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto... ga je met de trein naar Amersfoort
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat snap ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zonder dat telefoontje geen SR hoor !!Wel wakker worden van je telefoon dan hé
![]()
Daar kan ik vrij weinig mee. Zorg dat je een goed aankoopcontract hebt, je inleest in de erfelijke gebreken die veel voorkomen net als mogelijke gedragsproblemen op latere leeftijd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even de website van de fokkers....
En als het ook maar even kan, foto's maken, laten onderzoeken en dus een pup kiezen die gezond is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is mijn ringtone, daar word ik heus wel wakker vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat snap ikWel wakker worden van je telefoon dan hé
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mijn ringtone, daar word ik heus wel wakker vanGeweldig
![]()
![]()
Dat bedoel ik niet met doorgefokt, maar je hebt wel gelijk, dat komt eruit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar bij doorgefokte honden maakt het toch niet uit of er een kat bij is of niet. Als die gek zijn komt dat er toch wel uit, hoeft niet perse op een kat te zijn.
Toch?
Vooral bij bulletjes schijnt dat een bekend probleem te zijn, dat ze op latere leeftijd knappen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je gaat me niet de hele tijd bellen in de auto hoorquote:Wat bedoel jij er dan mee?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet met doorgefokt, maar je hebt wel gelijk, dat komt eruit.
Vooral bij bulletjes schijnt dat een bekend probleem te zijn, dat ze op latere leeftijd knappen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had je de site gezien? Het zegt weinig maar het zijn prijswinnende honden...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet met doorgefokt, maar je hebt wel gelijk, dat komt eruit.
Vooral bij bulletjes schijnt dat een bekend probleem te zijn, dat ze op latere leeftijd knappen.
Ik weet, zegt weinig, maar denk dat deze wel serieus met die beesten bezig zijn.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee, komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat me niet de hele tijd bellen in de auto hoor.
![]()
Kapotgefokt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat me niet de hele tijd bellen in de auto hoor
[..]
Wat bedoel jij er dan mee?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zo erg dat!quote:
Persoonlijk heb ik ook liever een vuilnisbakkie. Die zijn vaak (dus niet altijd) veel gezonder juist omdat ze niet zijn doorgefokt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry, maar ik ben genoeg bekend in de hondenwereld om te weten dat het echt geen fuck uitmaakt hoeveel prijzen een hond heeft gewonnen of hoe serieus de fokkers zijn. Fokkers van extremen zijn immers ook serieusquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je de site gezien? Het zegt weinig maar het zijn allemaal prijswinnende honden...
Ik weet, zegt weinig, maar denk dat deze wel serieus met die beesten bezig zijn..
De enige tip die ik kan geven is lees je in, en dan ook echt inlezen. Een ongezonde hond wil je echt niet.
Ik bedoel het niet lullig, maar als waarschuwing.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Algemeen geaccepteerd misverstand.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo erg dat!
Persoonlijk heb ik ook liever een vuilnisbakkie. Die zijn vaak (dus niet altijd) veel gezonder juist omdat ze niet zijn doorgefokt.
Er zijn genoeg gezonde rashonden, je moet alleen goed zoeken.
Ik ben het eens met Samzz.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben genoeg bekend in de hondenwereld om te weten dat het echt geen fuck uitmaakt hoeveel prijzen een hond heeft gewonnen of hoe serieus de fokkers zijn. Fokkers van extremen zijn immers ook serieus.
De enige tip die ik kan geven is lees je in, en dan ook echt inlezen. Een ongezonde hond wil je echt niet.
Ik bedoel het niet lullig, maar als waarschuwing.
Zeker bij bepaalde rassen is het extra oppassen met wat je koopt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat weet ik. Daarom vraag ik ook aan jou wat informatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben genoeg bekend in de hondenwereld om te weten dat het echt geen fuck uitmaakt hoeveel prijzen een hond heeft gewonnen of hoe serieus de fokkers zijn. Fokkers van extremen zijn immers ook serieus.
Ik bedoel het niet lullig, maar als waarschuwing.
Is ook zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Algemeen geaccepteerd misverstand.
Er zijn genoeg gezonde rashonden, je moet alleen goed zoeken.
Mijn ervaring is gewoon zo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Er bestaat een databank, rassenwijzer.nl geloof ik, waar beschreven staat welke erfelijke gebreken bij een bepaald ras voorkomen en hoe ernstig deze kunnen zijn.
Het is geen rashondenbijbel, maar kan een nuttige bijdrage leveren bij het inlezen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is meestal zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook zo.
Mijn ervaring is gewoon zo.. Toch zijn dierenartsen het daar niet perse mee eens
.
Het maakt ook verder niet uit, als de hond maar gezond is.
Klopt, die site had ik inderdaad gezien... maar als je die site leest dan krijg je ook bijna het idee dat je geen enkele hond moet nemen....quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Er bestaat een databank, rassenwijzer.nl geloof ik, waar beschreven staat welke erfelijke gebreken bij een bepaald ras voorkomen en hoe ernstig deze kunnen zijn.
Het is geen rashondenbijbel, maar kan een nuttige bijdrage leveren bij het inlezen.
Vullisbakkenras Honden vind ik vaak ook gewoon leuk, er zijn wel rashonden die ik zou willen, maar ik kan ze gewoon niet bieden wat ze nodig hebben..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Klopt. Toch klopt het wel... Is in samenwerking met Utrecht gedaan, dacht ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, die site had ik inderdaad gezien... maar als je die site leest dan krijg je ook bijna het idee dat je geen enkele hond moet nemen....
Punt is dus dat je goed moet onderzoeken of je dier gezond is, want dat is helaas niet vanzelfsprekend.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is Max!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is meestal zo. Toch zijn dierenartsen het daar niet perse mee eens
.
Het maakt ook verder niet uit, als de hond maar gezond is.
Al 11 en nog steeds zo dartel als een pup. Dat vind ik ook wel prettig, alleen aan haar slaapgedrag merk ik dat ze ouder wordt
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjaak ook, als we gaan lopen springt ie het hele huis doorquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is Max!!
Al 11 en nog steeds zo dartel als een pup. Dat vind ik ook wel prettig, alleen aan haar slaapgedrag merk ik dat ze ouder wordt.
Dat lijkt me ook wel tof ja, al zou ik ook wel willen zien dat het beestje dan lekker met mij mee ouder wordt...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is Max!!
Al 11 en nog steeds zo dartel als een pup. Dat vind ik ook wel prettig, alleen aan haar slaapgedrag merk ik dat ze ouder wordtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Cesar Millan would not approve.....quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak ook, als we gaan lopen springt ie het hele huis door.
Jawel, want hij gaat keurig zitten als zijn riem omgaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Cesar Millan would not approve......
Ja, dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want hij gaat keurig zitten als zijn riem omgaat.
Als ik maar naar Max dr riem kijk doet ze al een dartel hert naquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak ook, als we gaan lopen springt ie het hele huis door.
Ik ben toch ook vaak zat nog een dartel hertquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel tof ja, al zou ik ook wel willen zien dat het beestje dan lekker met mij mee ouder wordt...
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zeg altijd 'Sjaak, gaan we lopen?' en dan komt hij eraan rennen en springen tot we in de garage zijn. Als ik dan de riem pak gaat hij netjes zitten en wacht hij tot ik klaar benquote:.
Hab ich ihn gelernt.
True, kwam jij nog naar T en M de 31e?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik maar naar Max dr riem kijk doet ze al een dartel hert na
[..]
Ik ben toch ook vaak zat nog een dartel hertDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh en als hij graag wil lopen gaat hij voor onze neus rek- en strekoefeningen doen.
Als ik de riem pak springt Max in het rond. Ze weet dat ik de riem pas om doe als zij zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'Sjaak, gaan we lopen?' en dan komt hij eraan rennen en springen tot we in de garage zijn. Als ik dan de riem pak gaat hij netjes zitten en wacht hij tot ik klaar ben.
Hab ich ihn gelehrnt.
Ze vindt het springen gewoon even leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarschijnlijk wel!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, kwam jij nog naar T en M de 31e?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Oh en als hij graag wil lopen gaat hij voor onze neus rek- en strekoefeningen doen.
![]()
![]()
De honden van mijn ouders gaan altijd voor me vader zitten... zo van: hup ouwe... opstaan
Onze herder deed dat ook, maar je moest wel t commando klaar of zit gebruiken voordat je de riem om kon doen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'Sjaak, gaan we lopen?' en dan komt hij eraan rennen en springen tot we in de garage zijn. Als ik dan de riem pak gaat hij netjes zitten en wacht hij tot ik klaar ben.
Hab ich ihn gelernt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het doel is om daar rond een uur of 1 te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef palawan het volgende:
haai!
Hoe laat spreken de SR mensen morgen in Enschede af eigenlijk?
[b]AirwiN schreef [/b]
snap ik oo niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef palawan het volgende:
haai!
Hoe laat spreken de SR mensen morgen in Enschede af eigenlijk?seduco sum.en ben erg stout![]()
Que?quote:
Quotefaaltje?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan mag jij wel om 7 uur wegrijdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doel is om daar rond een uur of 1 te zijn![]()
Bakkes jonguh!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag jij wel om 7 uur wegrijden
Mn ma gisteren: tal, ga je mee naar Geldermalsen want als ik alleen ga kan ik de kreko vast niet vinden.
Ik: oh en dan denk je iets aan mij te hebben?
Ma: je hebt gelijk, blijf maar thuis!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mag jouw moeder welquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes jonguh!!
Mn ma gisteren: tal, ga je mee naar Geldermalsen want als ik alleen ga kan ik de kreko vast niet vinden.
Ik: oh en dan denk je iets aan mij te hebben?
Ma: je hebt gelijk, blijf maar thuis!![]()
Heb ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hups ik heb navigatie eventueel
[b]AirwiN schreef [/b]
Wacht, wij gingen toch slapen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hups ik heb navigatie eventueel
[b]AirwiN schreef [/b]
jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht, wij gingen toch slapen?
9 uur wekker
Maar ik moest plassen![]()
![]()
Sterktequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart maar vast morgen![]()
* Spezza19 heeft ook navigatie...En ik ben een man
![]()
![]()
Dubbel succes verzekerd dus...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dan moeten ze eerst apeldoorn halen hequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
Dubbel succes verzekerd dus...![]()
Dank je.quote:Een eckte man leest 1x de route beschrijving vanaf het afritnummer en onthoud dat gewoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
Dubbel succes verzekerd dus...![]()
![]()
Miley Cyrus als FBI agente. Yeah, believable.
Top, ik zal wel ff appen rond die tijd om jullie te meetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doel is om daar rond een uur of 1 te zijn![]()
True...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst apeldoorn halen heDit account is niet meer in gebruik.![]()
Waar ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ook true... maar ik ben luiquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Een eckte man leest 1x de route beschrijving vanaf het afritnummer en onthoud dat gewoon
Gewoon de A1 volgen, afrit 19 eraf. De rest ga ik hier niet neer zetten, makkelijk te vinden namelijkquote:.
![]()
Ik ga het gewoon zonder tomtom doen. Gewoon om te bewijzen dat ik het kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustequote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Erg hequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe film van haar, So Undercover.
[b]AirwiN schreef [/b]
Held!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik rijd zonder navigatie overal naartoe.![]()
Whehe, snel eens kijken danquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe film van haar, So Undercover..
Mileyquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
Hehehehequote:Bazinquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik rijd zonder navigatie overal naartoe.![]()
![]()
Stiekem wil ik 'm wel zienquote:. Niet in de bios, though.
MILEYquote:![]()
!
Same herequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem wil ik 'm wel zien. Niet in de bios, though.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zij is cool en knapquote:. En hoezo nog een
?
In een andere SC word ik gek van een user die helemaal gek is van Miley. Die maakt dan ook altijd topics aan met Miley-TT's en Miley-foto'squote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zij is cool en knap. En hoezo nog een
?
![]()
![]()
![]()
Juicy?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een andere SC word ik gek van een user die helemaal gek is van Miley. Die maakt dan ook altijd topics aan met Miley-TT's en Miley-foto's
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een andere SC word ik gek van een user die helemaal gek is van Miley. Die maakt dan ook altijd topics aan met Miley-TT's en Miley-foto's
Ken ik niet, maar begrijpelijkquote:.
Beetje hetzelfde als dat ik "vroeger" de olsen twins promootte.
Vroeger....quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar begrijpelijk.
Beetje hetzelfde als dat ik "vroeger" de olsen twins promootte.
Pedonou ja,..... vroeger dan he?
De Olsen-twins waren leuk. Nu zijn het skeletten.
Ze waren leuk toen iedereen nog dacht dat er maar 1 was!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Door die Miley Cyrus heb ik nu zin om Achy Breaky Heart to karaoken....
Helaas ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
. Ashley gaat nog op sommige foto's, maar MK is echt niets meer
.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: