Zwarte hond op zwarte vloerbedekking. Ik heb al zo vaak de muur van dichtbij gezien door dat beestquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over dat kleine hondje van m'n moeder. Die zie je soms echt niet.
Het oude wijf heeft dr bril niet op johquote:
Geen idee eigenlijkquote:
Goed plan welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond, gaat NIET mee
Ik ben zo moe
Ga zo maar richting bed
[..]
Zie edit
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het oude wijf heeft dr bril niet op joh
Hihi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je aanwezig was hoefde dat niet.
Ja pijnlijk welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Godver
Zit ik heel de tijd te zeuren hij moet mee, doe ik dit
Ja ja! Staat je weer mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond, gaat NIET mee
Ik ben zo moe
Ga zo maar richting bed
[..]
Zie edit
Op Fok wordt te vaak serieus genomenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar goed het is fok dus in hoeverre ik dit serieus moet nemen is mij ook een raadsel
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar goed het is fok dus in hoeverre ik dit serieus moet nemen is mij ook een raadsel
Ja, bij jou in de straatquote:
Heb je tijd voor meerdere ehm, rondjes ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Je mag me wel serieus nemen hoor![]()
Niet door hebben dat ik de Lapo hebquote:
quote:
Jij bent een getrouwde papa, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je tijd voor meerdere ehm, rondjes ?
Yepz!quote:
Jij zit morgen achterin, aan jou heb ik niks als copilootquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet door hebben dat ik de Lapo heb
Verkeerd lezen....
En ik heb nog geen eens drank op
Nee gaat goed!
[..]
Ergens is het gewoon echt vervelendquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Je mag me wel serieus nemen hoor![]()
Prima.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt op de route dus ik haak daar aan
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetentquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent een getrouwde papa, toch?
En ook niet zonder behoeftesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |