SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lekker drukquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwww dan komt het goed
Vorig jaar met SR alleen maar onder een paraplu gestaan met 4 man ofzoHeb trouwens nog wel meer plu's hier. Volgens mij ook één met tijgerprint
![]()
![]()
Sorry, het duurde lang.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed excuus om tegen Murdera zijn kontje aan te wrijven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwww dan komt het goed
Vorig jaar met SR alleen maar onder een paraplu gestaan met 4 man ofzo
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heel moeilijk blijkbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders ik wel, hoe fucking moeilijk is het.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ze zit vast wel mobielquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je hoofd was niet in dromenland bij mij?
Als je aanwezig was hoefde dat niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh
Dan vind ik dat ik je binnenkort ga meeten, dan ga ik je weer jong laten voelenhoe?
![]()
Spezza gaat meequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Thx Fera
Ik had er even geen erg in
[b]AirwiN schreef [/b]
Oja, die dingen ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het vooral met lantaarnpalen en dat soort dingen
Of tegeltjes die nét een stukje meer omhoog staan dan die ene ervoor. Die vind ik ook altijd feilloos....quote:
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Geen probleem, ik heb netjes drie minuten gewacht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Thx Fera
Ik had er even geen erg in
Ik struikel regelmatig over mijn eigen voeten![]()
En over mn hond en kat
[b]AirwiN schreef [/b]
Obviouslyquote:.
Ik wil een film gaan kijken, weer eens geen idee welke... Ik denk dat ik voor animatie ga.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga zo slapen! Morgen weer vroeg opquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obviously.
Ik wil een film gaan kijken, weer eens geen idee welke... Ik denk dat ik voor animatie ga.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, die dingen ook
Of tegeltjes die nét een stukje meer omhoog staan dan die ene ervoor. Die vind ik ook altijd feilloos.
[..]
...
Wist niet dat ik in jouw straatje viel![]()
![]()
Jammer welquote:
Verkeerd gelezen
Yeeeeeeh
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 21:48:35 ]![]()
Disneyquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obviously.
Ik wil een film gaan kijken, weer eens geen idee welke... Ik denk dat ik voor animatie ga.
Ja, inderdaad. Heel irritant vind ik dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, die dingen ook
Of tegeltjes die nét een stukje meer omhoog staan dan die ene ervoor. Die vind ik ook altijd feilloos.
[..]
...![]()
Was het zolangquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb netjes drie minuten gewacht.
Ik kreeg al een DM van LoLa![]()
![]()
Zet je bril eens op trutquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik over dat kleine hondje van m'n moeder. Die zie je soms echt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik struikel regelmatig over mijn eigen voeten![]()
En over mn hond en kat
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wist niet dat ik in jouw straatje viel
Ik niet, ik kan lekker uitslapen. Dat kan ik ook wel gebruikenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen! Morgen weer vroeg op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zwarte hond op zwarte vloerbedekking. Ik heb al zo vaak de muur van dichtbij gezien door dat beestquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik over dat kleine hondje van m'n moeder. Die zie je soms echt niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Het oude wijf heeft dr bril niet op johquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee eigenlijkquote:
Maar goed het is fok dus in hoeverre ik dit serieus moet nemen is mij ook een raadsel![]()
![]()
Goed plan welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond, gaat NIET mee
Ik ben zo moe
Ga zo maar richting bed
[..]
Zie edit
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het oude wijf heeft dr bril niet op johGodver
Zit ik heel de tijd te zeuren hij moet mee, doe ik dit![]()
![]()
Hihi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je aanwezig was hoefde dat niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja pijnlijk welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Godver
Zit ik heel de tijd te zeuren hij moet mee, doe ik dit
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ja! Staat je weer mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond, gaat NIET mee
Ik ben zo moe
Ga zo maar richting bed
[..]
Zie edit
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Op Fok wordt te vaak serieus genomenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar goed het is fok dus in hoeverre ik dit serieus moet nemen is mij ook een raadsel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar goed het is fok dus in hoeverre ik dit serieus moet nemen is mij ook een raadsel![]()
Je mag me wel serieus nemen hoor![]()
Ja, bij jou in de straatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je tijd voor meerdere ehm, rondjes ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet door hebben dat ik de Lapo hebquote:
Verkeerd lezen....
En ik heb nog geen eens drank op
Nee gaat goed!
quote:![]()
![]()
Jij bent een getrouwde papa, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je tijd voor meerdere ehm, rondjes ?When ego leads, failure follows.
Yepz!quote:Jij zit morgen achterin, aan jou heb ik niks als copilootquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet door hebben dat ik de Lapo heb
Verkeerd lezen....
En ik heb nog geen eens drank op
Nee gaat goed!
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ergens is het gewoon echt vervelendquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
![]()
Hihi woordgrapjes![]()
Prima.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt op de route dus ik haak daar aan![]()
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetentquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent een getrouwde papa, toch?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En ook niet zonder behoeftesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetent.
![]()
Ik kan mijn bril wel mee nemenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz!
[..]
Jij zit morgen achterin, aan jou heb ik niks als copiloot![]()
Die veel te groot is![]()
Ow wat heb ik er in in!
Ik ga zo even mijn lunchpakketje klaarmaken
(lees: drankpakketje)![]()
Wijs gesprokenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetent![]()
![]()
Wat is vervelend?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens is het gewoon echt vervelend![]()
Hihi woordgrapjes
Je stapt toch wel bij ons in de auto?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt op de route dus ik haak daar aanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Enschede idd ftw, we hebben AZ wéér met 3-0 verslagen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sjah ik denk ik antwoord even namens alle relatie-houdenden met een kinderscharequote:
Kotsen doen we buiten de auto hequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan mijn bril wel mee nemen![]()
Die veel te groot is![]()
Ow wat heb ik er in in!
Ik ga zo even mijn lunchpakketje klaarmaken
(lees: drankpakketje)
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh daarmee niet meteen blind, doof, gevoelloos en incompetentWhen ego leads, failure follows.
Oow je impliceerde positieve dingen? Sorry danquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
Jquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Enschede idd ftw, we hebben AZ wéér met 3-0 verslagen
Ik kots nooit.....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kotsen doen we buiten de auto he
hoewelMet jouw verjaardag heb ik er even wat uitgegooid in de wc, toen ik jou nog tegenkwam op de wc
![]()
![]()
Nquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik impliceerde meer dat ik niet dingen doe met mensen in een relatie, tenzij partner het oke vind.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow je impliceerde positieve dingen? Sorry danWhen ego leads, failure follows.
Te laat voor de screenshotquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn verzoekje op SR
wordt NU gedraaid![]()
![]()
Oh, heb jij deze aangevraagd ja? Awesomequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn verzoekje op SR
wordt NU gedraaid
Ben ik jou op de wc tegen gekomen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kots nooit.....
hoewelMet jouw verjaardag heb ik er even wat uitgegooid in de wc, toen ik jou nog tegenkwam op de wc
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, heb jij deze aangevraagd ja? Awesome![]()
![]()
Oowkie, ik regel een briefje met handtekening...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik impliceerde meer dat ik niet dingen doe met mensen in een relatie, tenzij partner het oke vind.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik jou op de wc tegen gekomen?![]()
![]()
Ja mutsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik jou op de wc tegen gekomen?
Toen vroeg ik nog, gaat het? Toen zei je, jawel ik ga nu sinas nemen
En toen zei ik, ik heb er net even wat uitgegooid![]()
![]()
Was het weer zover met jullie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja muts
En toen zei ik, ik heb er net even wat uitgegooid![]()
Dat was zeker in de GB? Daar weet ik dus echt uhm NIKS meer van. Ik vond later het bonnetje van de entree in mn zak en heb echt zitten kijken van "oh er was dus nog meer dan alleen Paddy's"quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja muts
En toen zei ik, ik heb er net even wat uitgegooid
[b]AirwiN schreef [/b]
Yepzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bepaalde delen van de avond mogen we dan wat mij betreft over slaan hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja verjaardag was gezellig
We moeten het alleen snel nog een keer over doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja in the Get Backquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was zeker in de GB? Daar weet ik dus echt uhm NIKS meer van. Ik vond later het bonnetje van de entree in mn zak en heb echt zitten kijken van "oh er was dus nog meer dan alleen Paddy's"Whahahahaha Geweldig
![]()
![]()
Ik hou mijn mondquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepaalde delen van de avond mogen we dan wat mij betreft over slaan hoor
Maar toch doen we het een keer over![]()
![]()
Goed zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond
Maar toch doen we het een keer over![]()
Uiteraard
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen autoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je stapt toch wel bij ons in de auto?
Niks persoonlijks naar de anderen...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik snap je wel maar das toch niet gezelligquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen auto
Niks persoonlijks naar de anderen...![]()
Wij hebben gezelligheid, drinken, eten, 3 hyperactieve dames en 1 wanhopige vinniiee in de auto! Kom er gewoon bij joh!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die afwijking heb ik ook hoor. En nee, er rijdt niet iemand anders terug. Ik drink 0,0 en ben BOBquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking... waar ik ook heen ga, ik rijd altijd zelf en in mijn eigen auto
Niks persoonlijks naar de anderen...
Ik geloof dus echt niet dat die opbrengst naar SR gaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF!
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[b]AirwiN schreef [/b]
Ergens waar dat magquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan we eigenlijk parkeren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Past dat wel dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar das toch niet gezellig![]()
Wij hebben gezelligheid, drinken, eten, 3 hyperactieve dames en 1 wanhopige vinniiee in de auto! Kom er gewoon bij joh!![]()
![]()
Jawelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat die opbrengst naar SR gaatJe hebt P+R dingen....quote:![]()
Na het eten in slaap gesukkeld met Tali die dicht tegen me aan was gekropen, maar net op tijd wakker geworden om de tweede helft van AZ - FC Twente te kunnen zienquote:
Ben blij met de winst, maar voel me verder over het algemeen mwa, zoals gewoonlijk
Met jou?
Komt goed!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet
[..]
Je hebt P+R dingen....
[b]AirwiN schreef [/b]
Rij richting Molenstraatquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan we eigenlijk parkeren?Daar heb je links en rechts parkeerplaatsen
Same here.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die afwijking heb ik ook hoor. En nee, er rijdt niet iemand anders terug. Ik drink 0,0 en ben BOB
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik zou zelf als ik jullie was parkeren bij het Twente stadion en dan met de trein naar Enschede centrum.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Waar gaan we eigenlijk parkeren?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: