Dat houdt het bellen en smsen niet tegenquote:
Krijg je ook wel, schatquote:
'Ik heb geen zin in je' hielp niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat houdt het bellen en smsen niet tegen![]()
Leuke gozer wel hoor op zich. Maar damn snap de hint eens
Je moet ook niet hinten, maar duidelijk zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat houdt het bellen en smsen niet tegen![]()
Leuke gozer wel hoor op zich. Maar damn snap de hint eens
PM ontvangen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt een Staffordshire.....
Op een fokkers pagina staat een enorm mooie combi die ze gaan kruisen dit voorjaar....
Niet mijn type hond.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt een Staffordshire.....
Op een fokkers pagina staat een enorm mooie combi die ze gaan kruisen dit voorjaar....
In eerste instantie ook niet de mijne, maar deze zijn wel erg mooi....quote:
Rottweilers zijn wel tof, maar geef mij maar Retrievers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In eerste instantie ook niet de mijne, maar deze zijn wel erg mooi....
Ben altijd van de rottweilers geweest...
Zij ging 11 uur weg uit schiedam toch? dan is ze pas rond kwart voor 1 in apeldoorn....quote:
Nee joh, het is geen 1,5 uur rijdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij ging 11 uur weg uit schiedam toch? dan is ze pas rond kwart voor 1 in apeldoorn....
Volgens google maps 1 uur en 45 minutenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, het is geen 1,5 uur rijden
Google Maps faalt altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgens google maps 1 uur en 45 minuten
Vanuit schiedam is het toch wel snel 1,5 uur naar apeldoorn denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, het is geen 1,5 uur rijden
Via Amersfoort want ophalen Engelquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet hoe jij aan 1:45 uur komt, maar hier geeft ie 1:20 aan
Truequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Via Amersfoort want ophalen Engel
luiwammesquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. Naja, ik krijg vast wel een appje
. En jullie komen naar mijn huis, dus ik vind het prima
Ja hallo, ze moeten eerst Engel nog ophalen. Ik weet niet hoe goed zij met navigatie om kunnen gaanquote:
HEt zijn vrouwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, ze moeten eerst Engel nog ophalen. Ik weet niet hoe goed zij met navigatie om kunnen gaan
Dat klinkt als een hele slechte horror filmquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik zit even Crimi clowns te kijken, maar wat een pure bagger is dat zeg.
Het is een of andere serie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele slechte horror film.
Dat is het ook. Tijd om te zappen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt het nog steeds slecht.
Het enige leuke op Veronica is tussen 7 en half 9.... maar helaas is dat al tot in den treure herhaald....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Weet jij trouwens vast wel, Staffordshire Bull.... beetje goed te houden met katten? Vanaf pup...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Is het een staffordshire terrier of een bullterrier of wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens vast wel, Staffordshire Bull.... beetje goed te houden met katten? Vanaf pup...
Kan je meten, hequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben trouwens een nieuwe vissenbak iets, maar nog steeds geen 50 liter schat ik.
Bull terrier...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het een staffordshire terrier of een bullterrier of wat?
Van pup af aan kan dat prima.
Engel is makkelijk te vinden, zelfs voor mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, ze moeten eerst Engel nog ophalen. Ik weet niet hoe goed zij met navigatie om kunnen gaan
Oh, dat scheeltquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel is makkelijk te vinden, zelfs voor mij.
Daar verdwaal ik niet en is niet ver omrijden. Is zeg maar parallel aan de snelweg!
Nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Of 15 of zo. Niet veel beter dan een komquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Ik schat: 30x25x15 (waterniveau), dat is 10L ofzo?
Ik app jou als ik bij Engel weg rij dan heb jij wel een idee van hoe laat ik bij jou benquote:
Dat wordt watquote:
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Of 15 of zo. Niet veel beter dan een kom.
Is goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik app jou als ik bij Engel weg rij dan heb jij wel een idee van hoe laat ik bij jou ben
Nope.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Ik heb geen zin in je' hielp niet?
Mooi telefoon uit en lekker slapenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Maar heb hem nu eindelijk stil
Dat gaat wel goed.quote:
Kan ik niet uit zetten want mn ma gaat mij morgenochtend bellen ergens tussen 8 en 10quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi telefoon uit en lekker slapen
Ik stuur je wel even de website van de fokkers....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed.
Zijn wel echt doorgefokte honden, pas op wat je koopt.
"Schat, je moet eruit" ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik niet uit zetten want mn ma gaat mij morgenochtend bellen ergens tussen 8 en 10
Maar bij doorgefokte honden maakt het toch niet uit of er een kat bij is of niet. Als die gek zijn komt dat er toch wel uit, hoeft niet perse op een kat te zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed.
Zijn wel echt doorgefokte honden, pas op wat je koopt.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Doos je kan de auto komen halen!
Ja zonder dat telefoontje geen SR hoor !!quote:
Ik heb ook een auto... ga je met de trein naar Amersfoortquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zonder dat telefoontje geen SR hoor !!
Nee, gewoon neequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto... ga je met de trein naar Amersfoort
Nee, dat snap ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zonder dat telefoontje geen SR hoor !!
Daar kan ik vrij weinig mee. Zorg dat je een goed aankoopcontract hebt, je inleest in de erfelijke gebreken die veel voorkomen net als mogelijke gedragsproblemen op latere leeftijd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even de website van de fokkers....
Dat is mijn ringtone, daar word ik heus wel wakker vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat snap ikWel wakker worden van je telefoon dan hé
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mijn ringtone, daar word ik heus wel wakker van
Dat bedoel ik niet met doorgefokt, maar je hebt wel gelijk, dat komt eruit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar bij doorgefokte honden maakt het toch niet uit of er een kat bij is of niet. Als die gek zijn komt dat er toch wel uit, hoeft niet perse op een kat te zijn.
Toch?
Je gaat me niet de hele tijd bellen in de auto hoorquote:
Wat bedoel jij er dan mee?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet met doorgefokt, maar je hebt wel gelijk, dat komt eruit.
Vooral bij bulletjes schijnt dat een bekend probleem te zijn, dat ze op latere leeftijd knappen.
Had je de site gezien? Het zegt weinig maar het zijn prijswinnende honden...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet met doorgefokt, maar je hebt wel gelijk, dat komt eruit.
Vooral bij bulletjes schijnt dat een bekend probleem te zijn, dat ze op latere leeftijd knappen.
Nee, komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat me niet de hele tijd bellen in de auto hoor
Kapotgefokt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat me niet de hele tijd bellen in de auto hoor
[..]
Wat bedoel jij er dan mee?
Zo erg dat!quote:
Sorry, maar ik ben genoeg bekend in de hondenwereld om te weten dat het echt geen fuck uitmaakt hoeveel prijzen een hond heeft gewonnen of hoe serieus de fokkers zijn. Fokkers van extremen zijn immers ook serieusquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je de site gezien? Het zegt weinig maar het zijn allemaal prijswinnende honden...
Ik weet, zegt weinig, maar denk dat deze wel serieus met die beesten bezig zijn.
Algemeen geaccepteerd misverstand.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo erg dat!
Persoonlijk heb ik ook liever een vuilnisbakkie. Die zijn vaak (dus niet altijd) veel gezonder juist omdat ze niet zijn doorgefokt.
Ik ben het eens met Samzz.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben genoeg bekend in de hondenwereld om te weten dat het echt geen fuck uitmaakt hoeveel prijzen een hond heeft gewonnen of hoe serieus de fokkers zijn. Fokkers van extremen zijn immers ook serieus.
De enige tip die ik kan geven is lees je in, en dan ook echt inlezen. Een ongezonde hond wil je echt niet.
Ik bedoel het niet lullig, maar als waarschuwing.
Dat weet ik. Daarom vraag ik ook aan jou wat informatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben genoeg bekend in de hondenwereld om te weten dat het echt geen fuck uitmaakt hoeveel prijzen een hond heeft gewonnen of hoe serieus de fokkers zijn. Fokkers van extremen zijn immers ook serieus.
De enige tip die ik kan geven is lees je in, en dan ook echt inlezen. Een ongezonde hond wil je echt niet.
Ik bedoel het niet lullig, maar als waarschuwing.
Is ook zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Algemeen geaccepteerd misverstand.
Er zijn genoeg gezonde rashonden, je moet alleen goed zoeken.
Is meestal zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook zo.
Mijn ervaring is gewoon zo.
Klopt, die site had ik inderdaad gezien... maar als je die site leest dan krijg je ook bijna het idee dat je geen enkele hond moet nemen....quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Er bestaat een databank, rassenwijzer.nl geloof ik, waar beschreven staat welke erfelijke gebreken bij een bepaald ras voorkomen en hoe ernstig deze kunnen zijn.
Het is geen rashondenbijbel, maar kan een nuttige bijdrage leveren bij het inlezen.
Klopt. Toch klopt het wel... Is in samenwerking met Utrecht gedaan, dacht ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, die site had ik inderdaad gezien... maar als je die site leest dan krijg je ook bijna het idee dat je geen enkele hond moet nemen....
Dat is Max!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is meestal zo. Toch zijn dierenartsen het daar niet perse mee eens
.
Het maakt ook verder niet uit, als de hond maar gezond is.
Sjaak ook, als we gaan lopen springt ie het hele huis doorquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is Max!!
Al 11 en nog steeds zo dartel als een pup. Dat vind ik ook wel prettig, alleen aan haar slaapgedrag merk ik dat ze ouder wordt
Dat lijkt me ook wel tof ja, al zou ik ook wel willen zien dat het beestje dan lekker met mij mee ouder wordt...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is Max!!
Al 11 en nog steeds zo dartel als een pup. Dat vind ik ook wel prettig, alleen aan haar slaapgedrag merk ik dat ze ouder wordt
Cesar Millan would not approve.....quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak ook, als we gaan lopen springt ie het hele huis door.
Jawel, want hij gaat keurig zitten als zijn riem omgaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Cesar Millan would not approve.....
Ja, dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want hij gaat keurig zitten als zijn riem omgaat.
Als ik maar naar Max dr riem kijk doet ze al een dartel hert naquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak ook, als we gaan lopen springt ie het hele huis door.
Ik ben toch ook vaak zat nog een dartel hertquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel tof ja, al zou ik ook wel willen zien dat het beestje dan lekker met mij mee ouder wordt...
Ik zeg altijd 'Sjaak, gaan we lopen?' en dan komt hij eraan rennen en springen tot we in de garage zijn. Als ik dan de riem pak gaat hij netjes zitten en wacht hij tot ik klaar benquote:
True, kwam jij nog naar T en M de 31e?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik maar naar Max dr riem kijk doet ze al een dartel hert na
[..]
Ik ben toch ook vaak zat nog een dartel hert
Als ik de riem pak springt Max in het rond. Ze weet dat ik de riem pas om doe als zij zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'Sjaak, gaan we lopen?' en dan komt hij eraan rennen en springen tot we in de garage zijn. Als ik dan de riem pak gaat hij netjes zitten en wacht hij tot ik klaar ben.
Hab ich ihn gelehrnt.
Waarschijnlijk wel!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, kwam jij nog naar T en M de 31e?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Oh en als hij graag wil lopen gaat hij voor onze neus rek- en strekoefeningen doen.
Onze herder deed dat ook, maar je moest wel t commando klaar of zit gebruiken voordat je de riem om kon doen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'Sjaak, gaan we lopen?' en dan komt hij eraan rennen en springen tot we in de garage zijn. Als ik dan de riem pak gaat hij netjes zitten en wacht hij tot ik klaar ben.
Hab ich ihn gelernt.
Het doel is om daar rond een uur of 1 te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef palawan het volgende:
haai!
Hoe laat spreken de SR mensen morgen in Enschede af eigenlijk?
snap ik oo niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef palawan het volgende:
haai!
Hoe laat spreken de SR mensen morgen in Enschede af eigenlijk?
Que?quote:
Dan mag jij wel om 7 uur wegrijdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doel is om daar rond een uur of 1 te zijn
Bakkes jonguh!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag jij wel om 7 uur wegrijden
Ik mag jouw moeder welquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes jonguh!!
Mn ma gisteren: tal, ga je mee naar Geldermalsen want als ik alleen ga kan ik de kreko vast niet vinden.
Ik: oh en dan denk je iets aan mij te hebben?
Ma: je hebt gelijk, blijf maar thuis!
Heb ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hups ik heb navigatie eventueel
Wacht, wij gingen toch slapen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hups ik heb navigatie eventueel
jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht, wij gingen toch slapen?
Sterktequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart maar vast morgen
Dan moeten ze eerst apeldoorn halen hequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft ook navigatie...En ik ben een man
![]()
![]()
Dubbel succes verzekerd dus...
Dank je.quote:
Een eckte man leest 1x de route beschrijving vanaf het afritnummer en onthoud dat gewoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft ook navigatie...En ik ben een man
![]()
![]()
Dubbel succes verzekerd dus...
Top, ik zal wel ff appen rond die tijd om jullie te meetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doel is om daar rond een uur of 1 te zijn
True...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst apeldoorn halen he
Waar ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
Miley Cyrus als FBI agente. Yeah, believable.
Ook true... maar ik ben luiquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Een eckte man leest 1x de route beschrijving vanaf het afritnummer en onthoud dat gewoon
Gewoon de A1 volgen, afrit 19 eraf. De rest ga ik hier niet neer zetten, makkelijk te vinden namelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Trustequote:
Erg hequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe film van haar, So Undercover.
Held!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik rijd zonder navigatie overal naartoe.
Whehe, snel eens kijken danquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe film van haar, So Undercover.
Mileyquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
Miley Cyrus als FBI agente. Yeah, believable.
Hehehehequote:
Bazinquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik rijd zonder navigatie overal naartoe.
Stiekem wil ik 'm wel zienquote:
MILEYquote:
Same herequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem wil ik 'm wel zien. Niet in de bios, though.
Zij is cool en knapquote:
In een andere SC word ik gek van een user die helemaal gek is van Miley. Die maakt dan ook altijd topics aan met Miley-TT's en Miley-foto'squote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zij is cool en knap. En hoezo nog een
?
Juicy?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een andere SC word ik gek van een user die helemaal gek is van Miley. Die maakt dan ook altijd topics aan met Miley-TT's en Miley-foto's![]()
Dat is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een andere SC word ik gek van een user die helemaal gek is van Miley. Die maakt dan ook altijd topics aan met Miley-TT's en Miley-foto's![]()
Ken ik niet, maar begrijpelijkquote:
Vroeger....quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar begrijpelijk.
Beetje hetzelfde als dat ik "vroeger" de olsen twins promootte.
Ze waren leuk toen iedereen nog dacht dat er maar 1 was!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
De Olsen-twins waren leuk. Nu zijn het skeletten.
Helaas ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
De Olsen-twins waren leuk. Nu zijn het skeletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |