Ik weet het niet. Als de finale in februari/maart is zouden ze alleen voor die liveshows de studio opnieuw moeten bouwen. Want op dit moment wordt de studio van The Voice afgebrokenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef iFok. het volgende:
Uiteindelijk moeten de mensen thuis stemmen wie eerste wordt toch?
Doe je spiegel dan ff weg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet steeds naar die 2 moedervlekken kijken
Ik riep serieus hetzelfdequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die kiest zingen ipv meisjes, want hij valt op jongens
Dat is wel raar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als de finale in februari/maart is zouden ze alleen voor die liveshows de studio opnieuw moeten bouwen. Want op dit moment wordt de studio van The Voice afgebroken
Dat doet ze tegen iedereen hoor, dat meisje hoeft zich niet beledigd te voelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Stickertje het volgende:
een blind meisje, en wendy praat tegen haar alsof ze 2 is
LOLquote:
twitter:FBergmans twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:39:28Dammnnnn ze was bij de live audities al goed maar nu weer te horen is ze echt fuckedup goed! #emma #voicekids reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze het ook bij haar eigen kinderen doet krijgen die een emotionele en geestelijke achterstandquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat doet ze tegen iedereen hoor, dat meisje hoeft zich niet beledigd te voelen
Die foto hahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
twitter:FBergmans twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:39:28Dammnnnn ze was bij de live audities al goed maar nu weer te horen is ze echt fuckedup goed! #emma #voicekids reageer retweet
Fabienne heeft recht van spreken, zij heeft dit vorige keer gewonnen. Ik heb nu al spijt dat in Emma niet geadopteerd heb.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat ik dat heb gedaan, Benny, uitsluitsel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Fabienne heeft recht van spreken, zij heeft dit vorige keer gewonnen. Ik heb nu al spijt dat in Emma niet geadopteerd heb.
Je moet voor de gein eens kijken wat voor foto's ze heeft getweet(onder media op haar profiel)quote:
Jij hebt drquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat heb gedaan, Benny, uitsluitsel?
Gelukkig duurt het niet tot 11 uurquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin ook weer in te kakken, nog 3 kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |