Hehe nee we houden het bij drie.lquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
wat wordt er weinig geadopteerd zeg. er blijven heleboel kindjes over, mag ik er nog een paar hebben?
Want Marlyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Want MarlyAh, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samen op het winnaarsbankjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Lutte het volgende:
OMG dat dit me nog mag overkomen
Hele seizoen niet meer gevolgd maar mijn talentje heeft wel mooi geowndIk wil graag haar coach bedanken wie dat ook mogen zijn, Benny voor het organiseren van deze prono, Pisces omdat ze eens een keertje niet wint, BabeWatcher omdat hij net dit meiske heeft laten schieten en iFok! omdat het kan.
Ik ga het nu vieren met Jillz, zuipen tot we kruipen en nooit meer maar huis
Ik flow met je mee, ik roep net in het live-topic dat John maar in de gewone Voice in de jury moet zitten komend seizoenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Lutte het volgende:
Oh en bedank voor de felicitaties
Enneuh John, je kunt me altijd pingen appen skypen als je nog een coach nodig hebtOf voor een flowrelatie natuurlijk.
Gefeliciteerd, en Ik voel me vereerd, dankje!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Lutte het volgende:
OMG dat dit me nog mag overkomen
Hele seizoen niet meer gevolgd maar mijn talentje heeft wel mooi geowndIk wil graag haar coach bedanken wie dat ook mogen zijn, Benny voor het organiseren van deze prono, Pisces omdat ze eens een keertje niet wint, BabeWatcher omdat hij net dit meiske heeft laten schieten en iFok! omdat het kan.
Ik ga het nu vieren met Jillz, zuipen tot we kruipen en nooit meer maar huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |