abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122936288
OMG dat dit me nog mag overkomen :'(

Hele seizoen niet meer gevolgd maar mijn talentje heeft wel mooi geownd _O_ Ik wil graag haar coach bedanken wie dat ook mogen zijn, Benny voor het organiseren van deze prono, Pisces omdat ze eens een keertje niet wint, BabeWatcher omdat hij net dit meiske heeft laten schieten en iFok! omdat het kan.

Ik ga het nu vieren met Jillz, zuipen tot we kruipen en nooit meer maar huis *O*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_122936345
*O* gefeliciteerd Lutte *O*
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_122936364
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Lutte het volgende:

Hele seizoen niet meer gevolgd maar mijn talentje heeft wel mooi geownd _O_ Ik wil graag haar coach bedanken wie dat ook mogen zijn, Benny voor het organiseren van deze prono, Pisces omdat ze eens een keertje niet wint, BabeWatcher omdat hij net dit meiske heeft laten schieten en iFok! omdat het kan.

Ik ga het nu vieren met Jillz, zuipen tot we kruipen en nooit meer maar huis *O*
Samen op het winnaarsbankje O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_122936401
Oh en bedank voor de felicitaties O+

Enneuh John, je kunt me altijd pingen appen skypen als je nog een coach nodig hebt B-) Of voor een flowrelatie natuurlijk.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_122936499
Toch zie ik wel een overeenkomst tussen Laura en Fabienne.
pi_122936516
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:13 schreef Lutte het volgende:
Oh en bedank voor de felicitaties O+

Enneuh John, je kunt me altijd pingen appen skypen als je nog een coach nodig hebt B-) Of voor een flowrelatie natuurlijk.
Ik flow met je mee, ik roep net in het live-topic dat John maar in de gewone Voice in de jury moet zitten komend seizoen :9~
pi_122937193
Feli Lut *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_122940212
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Lutte het volgende:

Gefeliciteerd, en Ik voel me vereerd, dankje! _O_

Wel teleurstellend dat je mijn naam verkeerd hebt geschreven, maar ik vergeef het je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')