Wel zo democratisch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Krijgt de user met de meeste kutstemmen ook een ban toevallig?
ik heb gewoon een lekker kontje hoor maak je maar niet drukquote:
jaaaquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik heb gewoon een lekker kontje hoor maak je maar niet druk
hoera voor sjipsjapquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
In KLB win je als je de meeste kutstemmen hebt hoor
24 cent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:35 schreef TwentyFourr het volgende:
Wie het meest betaalt mag mijn stem hebben.
Respect broeder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef Equites het volgende:
Jahroon baas van KLB. Haan slechtste.
welke haan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef Equites het volgende:
Jahroon baas van KLB. Haan slechtste.
Haan33quote:
Hey niet zo grof over mijn moeder, ze is laatst aangerand door een bezemsteel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je zit nog in de twijfelfase. Denk erover na en breng dan je stem uit, meid.
Poll: Wie is KLB-baas van het jaar 2012?
• MR. Cooper is de bazen der KLB-bazen.
• De moeder van Cooper op een bezemsteel
• Pharkus en Frank_Drebin uiteraard.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Sorry, Cooper. Wat kan ik voor je betekenen om het goed te maken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hey niet zo grof over mijn moeder, ze is laatst aangerand door een bezemsteel.
lol hoezo teveel werk gewoon een paar oriëntatie topics + de meningen van admins+moderators je verwerkt 20 personen in een poll die genomineerd kunnen worden voor beste fokker van 2012,je laat mensen stemmenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hey vriendin, dat is teveel werk.
Ben je een m of v?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sorry, Cooper. Wat kan ik voor je betekenen om het goed te maken?
Doe het zelf dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:35 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
lol hoezo teveel werk gewoon een paar oriëntatie topics + de meningen van admins+moderators je verwerkt 20 personen in een poll die genomineerd kunnen worden voor beste fokker van 2012
en kiest er 3 winnaars uit.Zoiets bijvoorbeeld
V dan, dan wil ik je tietjes even aanraken, spannund.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je mag kiezen. Ik kan mij naar beide seksen gedragen.
Nou ja,je kan de schuld bij mij neerleggen maar vorige jaar was je er als de kippen bij,dus dan kan jij het net zo goed doenquote:
Jij was toch geen kloon?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:37 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nou ja,je kan de schuld bij mij neerleggen maar vorige jaar was je er als de kippen bij,dus dan kan jij het net zo goed doen
ik ben hier al sinds 2006 man ik las altijd reageren was toen nog voor battie boys:{quote:
Okay pappie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:39 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
ik ben hier al sinds 2006 man ik las altijd
Lekker ding dat je bent. Mijn schattebout. Ik zal voor jou de juiste tietjes aanmeten en dan pak ik je hoofd met mijn beide handen vast en wisper je kleine oortje 'ik houd van jou'quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
V dan, dan wil ik je tietjes even aanraken, spannund.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
ik ben wel de leukste zou ik zeggen maar ik ben niet echt een klb-user ik voel me meer thuis in onz
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Lekker ding dat je bent. Mijn schattebout. Ik zal voor jouw de juiste tietjes aanmeten en dan pak ik je hoofd met mijn beide handen vast en wisper je kleine oortje 'ik houd van jou'
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
ik ben wel de leukste zou ik zeggen maar ik ben niet echt een klb-user ik voel me meer thuis in onz
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geintje, supergirl. Je bent een aardige meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |