negerwijven die sportenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:39 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
serena![]()
venus![]()
williams![]()
dikke negerinnen die net zo goed een man hadden kunnen zijn
Albundyhere moet maar naar turnen gaan kijken, kan hij tenminste kleine meisjes zich in allerlei verleidelijke bochten zien wringen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:39 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
serena![]()
venus![]()
williams![]()
Met een naam als Al Bundy neem je hem serieus?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Albundyhere moet maar naar turnen gaan kijken, kan hij tenminste kleine meisjes zich in allerlei verleidelijke bochten zien wringen.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Want negerwijven moeten niet sporten?
Die had ik van de week nog. Auw, manquote:
Dit is een domwijf:quote:
Dat baart mijn zorgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dit is een domwijf:
[ afbeelding ]
Er gaan geruchten rond dat mensen en domwijfen nakomelingen kunnen krijgen.
Inderdaad, die testosteron-wijven als Serena moeten geweigerd worden uit de sport. Als je als man met die feeks in bed ligt, breekt ze je helemaal door midden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:39 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
serena![]()
venus![]()
williams![]()
Klachten over negerinnetjes zijn altijd terecht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:39 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
serena![]()
venus![]()
williams![]()
Dan zorgen we voor een vrouwelijke variatie op de Darwin Award?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dit is een domwijf:
[ afbeelding ]
Er gaan geruchten rond dat mensen en domwijfen nakomelingen kunnen krijgen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |