Een telefoon nodig hebben om chicks te hosselenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haten op Blackberry, dat zijn altijd van die smartphone / gadget nerds. Dudes met een Blackberry regelen geheid chicks
.
Jij regelt chicks met een postduif of per rooksignaal?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een telefoon nodig hebben om chicks te hosselen.
Ik praat met ze, face to facequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij regelt chicks met een postduif of per rooksignaal?
Per e-mail.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij regelt chicks met een postduif of per rooksignaal?
Haten op amenthquote:
Alleen maar chicks uit je eigen directe omgeving regelenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik praat met ze, face to face.
Ik weet het, het is eng.
Denken dat je in Amsterdam niet gewoon mensen van over de hele wereld tegenkomtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen maar chicks uit je eigen directe omgeving regelen.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denken dat je in Amsterdam niet gewoon mensen van over de hele wereld tegenkomt.
je moederrrrquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:47 schreef Kremers het volgende:
Heeft RIM volledig aan zichzelf te danken, ze hadden eerder moeten innoveren
Ik woon ook in A'dam lul, maar hoe moet je in hemelsnaam anders de VMBO-sletjes uit Brabant en Drenthe fixenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denken dat je in Amsterdam niet gewoon mensen van over de hele wereld tegenkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |