quote:
Mag daar mensen.quote:Op maandag 24 december 2012 14:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Meen je die? de echte is veel gelukkiger dan mij:
http://www.mylife.com/c-81944082982
Maakt niet uit, deze was een beetje weggezakt.quote:
hoe groot is de kans dat ik win? en hoeveel geld kan ik winnen? ik durf alleen niet mijn rekeningnummer te geven....dus misschien kunnen jullie langskomen? of kan ik het bij jullie bedrijf komen ophalen?quote:Op maandag 24 december 2012 14:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, deze was een beetje weggezakt.
Het is voor de eer.quote:Op maandag 24 december 2012 14:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoe groot is de kans dat ik win? en hoeveel geld kan ik winnen? ik durf alleen niet mijn rekeningnummer te geven....dus misschien kunnen jullie langskomen? of kan ik het bij jullie bedrijf komen ophalen?
seks met rosepetals is de prijsquote:Op maandag 24 december 2012 14:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoe groot is de kans dat ik win? en hoeveel geld kan ik winnen? ik durf alleen niet mijn rekeningnummer te geven....dus misschien kunnen jullie langskomen? of kan ik het bij jullie bedrijf komen ophalen?
Huh? Krijg je die nooit via de DM doorgestuurd?quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:25 schreef Smack10 het volgende:
Ik ben er nog niet zo lang op actief en aangezien bijna niemand van de chicks een fotoboek heeft kan ik toch niet zeggen wie de lekkerste chick is?
Ik krijg van alles doorgestuurd via DM, maar ben niet op FOK! om meiden te ontmoetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 07:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Huh? Krijg je die nooit via de DM doorgestuurd?
Oja wacht jij bent de nieuwe generatie, laat maar
Niet klein maar er zijn gewoon een hoop insignificant usersquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:19 schreef LelijKnap het volgende:
Veel van dezelfde namen. Is Fok!KLB zo klein of is dit gewoon een kliekje dat elkaar kent en elkaar graag opnoemt ?
Het is een kliekje en we hebben het onderling afgesprokenquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:19 schreef LelijKnap het volgende:
Veel van dezelfde namen. Is Fok!KLB zo klein of is dit gewoon een kliekje dat elkaar kent en elkaar graag opnoemt ?
Je kan vragen ook gewoon open houden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 07:25 schreef Smack10 het volgende:
Ik ben er nog niet zo lang op actief en aangezien bijna niemand van de chicks een fotoboek heeft kan ik toch niet zeggen wie de lekkerste chick is?
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:19 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, het is ook maar een beetje gekkigheid natuurlijk. Ik zou er zeker niet te zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Zo worden users die er al lang opzitten overschat en de "nieuwere" users ondergewaardeerd.![]()
Niet zwaar aan tillen? Ik geef hier al een paar maanden al mijn ziel en zaligheid ... en voor wat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, het is ook maar een beetje gekkigheid natuurlijk. Ik zou er zeker niet te zwaar aan tillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik nog doen inderdaad. Vind het alleen lastig om een naam in te vullen daar ik bij sommige categorieën wel vier mensen kan invullen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:54 schreef ikjijallebei het volgende:
Lekkerste KLB Hunk: natuurlijk een beetje zielig om op jezelf te stemmen in een verkiezing, maar k blijf die 10/10 dus ik kan niet anders: ikjijallebei .. ja tog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |