SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zitten spieren in ≠ gespierdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:49 schreef maji het volgende:
wedje maken dat daar spieren in zitten ?
Lees nu pas dat ze vier keer per week sport en haar sportschoenen overal mee naartoe gaan zodat ze kan trimmen, zie je ook eens wat van de stad én je blijft in vorm, wat een leugenaar.quote:
Omdat dat kan en beter realistisch denken en zien dat je niet gespierd bent.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Lees nu pas dat ze vier keer per week sport en haar sportschoenen overal mee naartoe gaan zodat ze kan trimmen, zie je ook eens wat van de stad én je blijft in vorm, wat een leugenaar.
[..]
Omdat dat kan en beter realistisch denken en zien dat je niet gespierd bent.
Zeker voor een vrouw van 43 niks mis mee, maar dat was de klacht dan ook niet.quote:
Die strakke foksters van nu zijn tientonners als ze 43 zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeker voor een vrouw van 43 niks mis mee, maar dat was de klacht dan ook niet.
Nee ik heb de telegraaf en daar zit dat blad bij en daar blader ik dan doorheen en dan zie ik een vrouw die ergens trots op is terwijl dat onterecht is zie fokforum.nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:00 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
TS, ik heb een vraag, ben jij van de herenliefde ?
Of niet
kloptquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeker voor een vrouw van 43 niks mis mee, maar dat was de klacht dan ook niet.
Ja dat denk ik ook. En als je zwaait dat je armen dan zo meeflubberen. En als je ze traint heb je dat minder of niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:06 schreef vera166 het volgende:
Nou ik denk dat haar benen er beter uitzien dan de gemiddelde benen van een vrouw van.die leeftijd. En dat ze dat bedoelt met gespierd, waren deze benen niet gespierd dan waren ze veel flubberiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |