Waren we wel weer van jou af geweestquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:12 schreef Germano het volgende:
Ik wilde ook de lapo. Dan had ik een foto van Yvonne haar dochter in de OP gezet.
Kut Zosk. Bankans vergooid met je 'quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:12 schreef Germano het volgende:
Ik wilde ook de lapo. Dan had ik een foto van Yvonne haar dochter in de OP gezet.
Yvonne dus?quote:
Oh neequote:Chai, permadoei![]()
Couldn't care less.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut Zosk. Bankans vergooid met je '' lapo
Alsof ik dat zou durven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waren we wel weer van jou af geweest
Wat een klootzak hèquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut Zosk. Bankans vergooid met je '' lapo
.Nee.quote:
Oh jaquote:
Banmeldtopic, heusquote:
Is er ook al tijdje niet meerquote:
Godverquote:
Waarom eigenlijk? Vond het altijd wel interessant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Salatrel het volgende:
ik dacht dat ze banmeldtopic hadden wegbezuinigd
Kwamen te veel vragen door.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vond het altijd wel interessant.
teveel werk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vond het altijd wel interessant.
en lachen dat we doen warquote:
gelukkig ging het dan ook over het forum, wijsneusquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet voor forum bans, nee. Wel voor FP/FoBo bans.
Weet ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gelukkig ging het dan ook over het forum, wijsneus
Stoere jongenquote:
nep baasquote:
Doe jij deze keer maar iets.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef Ezio het volgende:
Godver die Sophie94 zit gewoon nog steeds overal over te janken in het fb topic
wie wat waar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef Ezio het volgende:
Op m'n eigen internetquote:
eigenwijs stuk strontquote:
Ok.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef Ezio het volgende:
Naar je werk jij. Hups.quote:
Wat nee?quote:
LINK DANquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef Ezio het volgende:
ook in dat hoekje bij de deur waar maar 1 stoel staat zekerquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op m'n eigen internetlekker in de stiltecoupe
Sarcasme herkennen knulquote:
Wat een figuur hequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef Ezio het volgende:
mMorgen weer.quote:
dat was een neger. daar hebben ze er in den haag wel meer vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik zwarte piet zagmoet nog wakker worden geloof ik
Nee meneer, was beter geweestquote:
Dat zeg jij, maar wat jij zegt is niet belangrijkquote:
Haar posts worden steeds verwijderdquote:
Right back back at you.quote:
nee, bij de grote mensen dit keerquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook in dat hoekje bij de deur waar maar 1 stoel staat zeker
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar wat jij zegt is niet belangrijk
topic slomequote:
feedback topic luie zwamquote:
Watquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat was een neger. daar hebben ze er in den haag wel meer van
TR gemacht, privéberichten postenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Ezio het volgende:
Krijg net een berichtje van 4ebe
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
is die Sophie94 niet dat wijf, wat in de kerstvakantie ging neuken met een vreemde?
luie zwamquote:
Nee dat was je..quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
is die Sophie94 niet dat wijf, wat in de kerstvakantie ging neuken met een vreemde?
Ja, die hoer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
je staat nu dus buiten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, trein rijdt net 3 meter, stopt en de conductrice gooit er twee bejaarden uit
zwart rijders?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, trein rijdt net 3 meter, stopt en de conductrice gooit er twee bejaarden uit
quote:
Moeder?quote:
Raap me op.quote:
en uit de trein gezet en gevallen, goh goh gohquote:
Had al tijd vrij gemaakt, maar het mocht niet zo zijnquote:
Nee denk dat ze aan het zeiken waren tegen de vrouwelijke conductaquote:
Ben er maar blij kereltjequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik maak geen "je moeder" grapjes, vandaar niet afgemaakt.
En terecht, die denken altijd dat ze er mee wegkomen als ze geen kaartje kopen omdat ze oud zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Jammer. Ze was nog maagd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had al tijd vrij gemaakt, maar het mocht niet zo zijn
Goed beleid.. zeiken? hoppa gelijk weg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee denk dat ze aan het zeiken waren tegen de vrouwelijke conductadie opende de deuren en zei dat ze liever had dat ze uitstapten ...
?
Been there, done thatquote:
jammerquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik maak geen "je moeder" grapjes, vandaar niet afgemaakt.
Ik moest lachen in de stiltecoupequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed beleid.. zeiken? hoppa gelijk weg.
En conducta
Wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef Salatrel het volgende:
GODVERDOMME KEUZEDAGEN 65+ NIET OP VRIJDAG KUDT!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Biogarde het volgende:
Krvtz_, trollen, baggerkloon, weg. Mailen niet nodig.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
Heracross, kloon van gebande, kliko.
quote:
quote:
Kijk maar uit, dat mag niet en de conductrice is blijkbaar meedogenloosquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen in de stiltecoupemaar idd, kon dat maar bij meer dingen
Eckte bazen stammen uit het jaar '88quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook fucking hinderlijkZe geeft het jaar 1994 een slechte naam
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Germano het volgende:
Ik heb nu al vakantie. Van de baas mag ik naar huis, hij wil zelf ook weg.
Als extraatje mijn cv.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
94, gvd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doeiquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Eckte bazen stammen uit het jaar '88
Misschien krijgen ze wel een hartaanval als je dat zo zegtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef Salatrel het volgende:
GODVERDOMME KEUZEDAGEN 65+ NIET OP VRIJDAG KUDT!
Dat ziet er niet best uit, vriend...quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Germano het volgende:
Als extraatje mijn cv.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu post je ook weer met een kloonquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Germano het volgende:
Als extraatje mijn cv.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Omdat je moeder grappen fucking grappig zijnquote:
Omdat zij de enige is die nog je moeder grappen maaktquote:
vrij reizen kaartjes voor 65+ers die ze bij hun abbelement kunnen krijgen zijn niet geldig op ma en vrquote:
Ik werd geboren en binnen een jaar kwam de Berlijnse muur naar beneden. Dat lijkt me geen toevalquote:
laat je het even weten als deze ook in de shredder ligt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ziet er niet best uit, vriend...
Als je je gedraagt laat ik deze leven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat je het even weten als deze ook in de shredder ligt?
Verwekt in een vakantiehuisje toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik werd geboren en binnen een jaar kwam de Berlijnse muur naar beneden. Dat lijkt me geen toeval
Hij misdraagt zich altijd hoor, en ik ben eerlijk gezegd een beetje bang van hemquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je gedraagt laat ik deze leven.
Op Jersey jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verwekt in een vakantiehuisje toch?
Omg ik vergeet dat regelmatig idd dat je uit dat jaar komtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geboren in het jaar dat Kurt Cobain (RIP) zelfmoord pleegde, kan geen toeval zijn,quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik werd geboren en binnen een jaar kwam de Berlijnse muur naar beneden. Dat lijkt me geen toeval
Toe maarquote:
Jij monster.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geboren in het jaar dat Kurt Cobain (RIP) zelfmoord pleegde, kan geen toeval zijn,
Dat komt door de mist.quote:
Als je 12 bent wel ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je moeder grappen fucking grappig zijn
Ga door!quote:
Jij bent gewoon boos omdat je moeder 12 was toen jij geboren werd.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat zij de enige is die nog je moeder grappen maakt
quote:
Wie zegt dat ik ouder ben dan?quote:
Je lengte in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ouder ben dan?
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat je moeder 12 was toen jij geboren werd.
weejjjoooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwquote:
quote:
quote:
Ik ben 1.80mquote:
quote:
Pardon?quote:
Wzzupquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wauw... Met deze vrouwelijke conductrice had ik ook geen ruzie willen hebben
En toen werd je wakker?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
weejjjoooooooooooooowwwwwwwwwwwwww
quote:
Hahahahha.quote:
Ja, zo'n type was het welquote:
Wat is dit ?quote:
hier welquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het al salarisuitbetaaldag?
Waar ga je allemaal heen mangquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mehhhh zometeen ook nog in die kutbus
Haal dat ding eruit joh.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Wow mijn bed is aan het trillen, begin van de ondergang
Zet je trillfunctie uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Kijk maar uit, Joran's wereld kwam ook ten einde door getril.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Dan is het goedquote:
Niet waarquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu post je ook weer met een kloon
Is allemaal verleden jong. Tegenwoordig ben ik de rust zelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ziet er niet best uit, vriend...
Naar de andere kant van de wereld, maar nee even serieus. Als ik een bellende Nigeriaanse buschauffeur krijg, ga ik huilen.quote:
Je bent zelf wel okequote:
net geweestquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het al salarisuitbetaaldag?
Begin jij nu maar vast.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
nog twee minuten en dan is het 22 december in nieuwzeeland dus dan kan vas dr melis houden
:Squote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
nog twee minuten en dan is het 22 december in nieuwzeeland dus dan kan vas dr melis houden
melisquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
Heb jij weleens een idee gehad?quote:
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij weleens een idee gehad?
Is allemaal een illusie hoor de aliens hebben nieuw zeeland overgenomen en doen alsof alles nog goed is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zo het is 22 december nu ophouwe
ik twijfelquote:
met wat? Laserstralen? Pieuw pieuwquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Hoorde dat de mayas de wereld vernietigen per timezone :S
Altijd met laserstralen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
met wat? Laserstralen? Pieuw pieuw
Ik heb soms zo mijn momenten, zei een fokker ooit eens. Klonk wel oke, dus nu kopieer ik het maar.quote:
Wat? Geen mini-shovels?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd met laserstralen.
En bulldozers.
mini shovelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat? Geen mini-shovels?
Mi van maya's met laserstralen, bulldozers en mini-shovels
Ja zo'n ingeslikte snuif, waarbij je eigenlijk je vuist in je mond wil proppen om het op te laten houdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mini shovelsja, die kunnen niet ontbreken
Shit![]()
moest je lachen?
Godver teringquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zo'n ingeslikte snuif, waarbij je eigenlijk je vuist in je mond wil proppen om het op te laten houdenmaar dat dat er nog raarder uitziet, dus dan laat maar
Sahir kan dit beamenquote:
het houdt niet opquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauwe plek in m'n nek van het bodypumpen
Moet ik stil zijn ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het houdt niet op
niet vanzelf
Hahahahahahahahahhaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Studente aangevallen met poepsok
echt wat
Inb4 zal jou eens bodypumpen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauwe plek in m'n nek van het bodypumpen
ENige wat bij mij opkomt is WHY!?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb soms zo mijn momenten, zei een fokker ooit eens. Klonk wel oke, dus nu kopieer ik het maar.
Gvd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Studente aangevallen met poepsok
echt wat
Had ik er de volgende zin van gemaakt: ik zal jouw body eens pumpen.quote:
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappighoe kom je erbij
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en Christina Curry komt terug naar NLeindelijk kans
Te voorspelbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik er de volgende zin van gemaakt: ik zal jouw body eens pumpen.
ricko direct met z'n link naar poephand-topicquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sowiesodan zit je wel in een psychose als je zoiets doet
omg ...quote:
Deze hele sc jaquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ricko direct met z'n link naar poephand-topic
Post eens iets wat jij mooi vind? mannen hoeven niet.quote:
Miss kickt ie wel gewoon op poepseks, of extreme vernedering vna vrouwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sowiesodan zit je wel in een psychose als je zoiets doet
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]gadver ja..
[..]
Post eens iets wat jij mooi vind? mannen hoeven niet.
quote:
Gisteren zo'n supernerd met metalhaar en vikingbaard in de trein die kaasbroodjes zat te kanen en een halfliterblik energydrank paraat hadquote:
Inclusief psychoblik?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren zo'n supernerd met metalhaar en vikingbaard in de trein die kaasbroodjes zat te kanen en een halfliterblik energydrank paraat had
Wist niet dat BP ook in Finland woonde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren zo'n supernerd met metalhaar en vikingbaard in de trein die kaasbroodjes zat te kanen en een halfliterblik energydrank paraat had
Hij keek een beetje raar uit zijn ogen ja, maar dat doen ze allemaal.quote:
Geen idee, het was echt zo'n maagdelijke systeembeheerder die vrouwen stiekem haat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat BP ook in Finland woonde.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nooit wat zulke types gaan doen, zijn meestal heel rustig, totdat je ze boos maakt
Klinkt als.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen idee, het was echt zo'n maagdelijke systeembeheerder die vrouwen stiekem haat.
ja heeft ie lang verborgen gehoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat BP ook in Finland woonde.
Maak ze dan niet boosquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nooit wat zulke types gaan doen, zijn meestal heel rustig, totdat je ze boos maakt
Waarom moet je ze boos maken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als hij hier woonde zou ik met hem gaan drinkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja heeft ie lang verborgen gehouden
Ohja want ze haten vrouwen. Stom van me.quote:
Klasgenote maakte zo'n type klasgenoot eens boos, toen wilde hij haar met een zwaard doorklieven. Het bleef wel bij woorden, maar dat hij het zij was wel enorm raar.quote:
Autistjequote:
sjat ap joe feesquote:
nee, 4ebe is gewoon goed in mensen irriterenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ohja want ze haten vrouwen. Stom van me.
Met een zwaard of met 'zijn zwaard'?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klasgenote maakte zo'n type klasgenoot eens boos, toen wilde hij haar met een zwaard doorklieven. Het bleef wel bij woorden, maar dat hij het zij was wel enorm raar.
grote boodschap of kleine boodschap?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef Germano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dschap_aan_giel.html
Roep eens even je boodschap naar Giel.
Autist: "Boodschap!".
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef Germano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dschap_aan_giel.html
Roep eens even je boodschap naar Giel.
Autist: "Boodschap!".
quote:
LARP'ersquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komen ze straks met een zwaard achter me aan of zo
Ja maar ...quote:
*maakt gooibeweging met armquote:
True storyquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, 4ebe is gewoon goed in mensen irriteren
Oh had gedacht dat jij dat wel wist.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, ik ging wel stuk. Ben wel benieuwd welke enge ziekte dat mannetje heeft.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Met een zwaard of met 'zijn zwaard'?
Kom op me zittenquote:
Die tekeningquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, ik ging wel stuk. Ben wel benieuwd welke enge ziekte dat mannetje heeft.
Ik doe net alsof ik dit niet snap.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh had gedacht dat jij dat wel wist.
Kleine baas dat het is. Ook denken dat hij de high five van Giel krijgtquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klasgenote maakte zo'n type klasgenoot eens boos, toen wilde hij haar met een zwaard doorklieven. Het bleef wel bij woorden, maar dat hij het zij was wel enorm raar.
Ik ga alleen met zwaarden achter kinderen aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komen ze straks met een zwaard achter me aan of zo
Hahaha ja he.. twijfelde al of ik het goed zagquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik dit niet snap.
[..]
Kleine baas dat het is. Ook denken dat hij de high five van Giel krijgt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ga alleen met zwaarden achter kinderen aan
mag ik dat bij jou doen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon met zo'n ubergrote warhammer ofso op iemand afrennen
Martijnquote:
Lijkt me leuk, ja.quote:
hehe, mag ik een keer mee op jacht?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ga alleen met zwaarden achter kinderen aan
was het leuk?quote:
jongeuh, ik til je op en gooi je wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Toch zo'n opblaasding want een echte kan je niet tillen![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jongeuh, ik til je op en gooi je weg
Ik ben blij dat ik niet meer in de stiltecoupe zitquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Dat is mijn rol.. gooi je zo op de bank en ga dan op je gezicht zitten hoor.
Zo bowl ik altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel.
ik zag voor me hoe je die hamer omhoog slingerde en met hamer en al achterover viel
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer in de stiltecoupe zit
Maareh... Beetje doorbreken van het rollenpatroon jwz
Ik weet nou niet of je mij gewoon te kakken zet of srs bentquote:
Altijd dat eerste, duh.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of je mij gewoon te kakken zet of srs bent
Ok, dan houd ik dat gewoon aan in vervolg.quote:
Ja jij mag de kruisboog gebruikenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hehe, mag ik een keer mee op jacht?
Daarom wil ik gewoon zo'n gigantisch 2hander zwaard kopen dat zo groot en zwaar is dat je het amper kunt optillen, en als je daar zo'n kleuter mee raakt wordt hij volledig weggevaagdquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon met zo'n ubergrote warhammer ofso op iemand afrennen
quote:
Oh sorry ik vergat dat vrouwen niet kunnen mikkenquote:
Godver, wat een huiliequote:
*plofquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar heel mooi initiatiefalleen voel ik mij dan aangetast in mijn mannelijkheid.
ik gooi wel, ga jij maar zitten dan.
Hamsterkatapult dan?quote:
zij is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Oh sorry ik vergat dat vrouwen niet kunnen mikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |