hier welquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het al salarisuitbetaaldag?
Waar ga je allemaal heen mangquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mehhhh zometeen ook nog in die kutbus
Haal dat ding eruit joh.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Wow mijn bed is aan het trillen, begin van de ondergang
Zet je trillfunctie uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Kijk maar uit, Joran's wereld kwam ook ten einde door getril.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Dan is het goedquote:
Niet waarquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu post je ook weer met een kloon
Is allemaal verleden jong. Tegenwoordig ben ik de rust zelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ziet er niet best uit, vriend...
Naar de andere kant van de wereld, maar nee even serieus. Als ik een bellende Nigeriaanse buschauffeur krijg, ga ik huilen.quote:
Je bent zelf wel okequote:
net geweestquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het al salarisuitbetaaldag?
Begin jij nu maar vast.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
nog twee minuten en dan is het 22 december in nieuwzeeland dus dan kan vas dr melis houden
:Squote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
nog twee minuten en dan is het 22 december in nieuwzeeland dus dan kan vas dr melis houden
melisquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
Heb jij weleens een idee gehad?quote:
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij weleens een idee gehad?
Is allemaal een illusie hoor de aliens hebben nieuw zeeland overgenomen en doen alsof alles nog goed is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zo het is 22 december nu ophouwe
ik twijfelquote:
met wat? Laserstralen? Pieuw pieuwquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Hoorde dat de mayas de wereld vernietigen per timezone :S
Altijd met laserstralen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
met wat? Laserstralen? Pieuw pieuw
Ik heb soms zo mijn momenten, zei een fokker ooit eens. Klonk wel oke, dus nu kopieer ik het maar.quote:
Wat? Geen mini-shovels?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd met laserstralen.
En bulldozers.
mini shovelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat? Geen mini-shovels?
Mi van maya's met laserstralen, bulldozers en mini-shovels
Ja zo'n ingeslikte snuif, waarbij je eigenlijk je vuist in je mond wil proppen om het op te laten houdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mini shovelsja, die kunnen niet ontbreken
Shit![]()
moest je lachen?
Godver teringquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zo'n ingeslikte snuif, waarbij je eigenlijk je vuist in je mond wil proppen om het op te laten houdenmaar dat dat er nog raarder uitziet, dus dan laat maar
Sahir kan dit beamenquote:
het houdt niet opquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauwe plek in m'n nek van het bodypumpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |