Ja doeiquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Eckte bazen stammen uit het jaar '88
Misschien krijgen ze wel een hartaanval als je dat zo zegtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef Salatrel het volgende:
GODVERDOMME KEUZEDAGEN 65+ NIET OP VRIJDAG KUDT!
Dat ziet er niet best uit, vriend...quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Germano het volgende:
Ik heb nu al vakantie. Van de baas mag ik naar huis, hij wil zelf ook weg.
Als extraatje mijn cv.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu post je ook weer met een kloonquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Germano het volgende:
Ik heb nu al vakantie. Van de baas mag ik naar huis, hij wil zelf ook weg.
Als extraatje mijn cv.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Omdat je moeder grappen fucking grappig zijnquote:
Omdat zij de enige is die nog je moeder grappen maaktquote:
vrij reizen kaartjes voor 65+ers die ze bij hun abbelement kunnen krijgen zijn niet geldig op ma en vrquote:
Ik werd geboren en binnen een jaar kwam de Berlijnse muur naar beneden. Dat lijkt me geen toevalquote:
laat je het even weten als deze ook in de shredder ligt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ziet er niet best uit, vriend...
Als je je gedraagt laat ik deze leven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat je het even weten als deze ook in de shredder ligt?
Verwekt in een vakantiehuisje toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik werd geboren en binnen een jaar kwam de Berlijnse muur naar beneden. Dat lijkt me geen toeval
Hij misdraagt zich altijd hoor, en ik ben eerlijk gezegd een beetje bang van hemquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je je gedraagt laat ik deze leven.
Op Jersey jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verwekt in een vakantiehuisje toch?
Omg ik vergeet dat regelmatig idd dat je uit dat jaar komtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook fucking hinderlijkZe geeft het jaar 1994 een slechte naam
Ik ben geboren in het jaar dat Kurt Cobain (RIP) zelfmoord pleegde, kan geen toeval zijn,quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik werd geboren en binnen een jaar kwam de Berlijnse muur naar beneden. Dat lijkt me geen toeval
Toe maarquote:
Jij monster.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geboren in het jaar dat Kurt Cobain (RIP) zelfmoord pleegde, kan geen toeval zijn,
Dat komt door de mist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |