Lieve vrienden,
Gisteravond moest ik gebruik maken van het OV. Ik ging met de tram richting mijn huis. Opeens stapt er Htm security binnen en vragen om vervoers bewijs. Als een echte baas had ik natuurlijk geen kaartje en zei ik stoer toen ze mij om mijn ov chipkaartje vroegen "die heb ik niet" op een uitdagende toon. De beveiliger die dacht heel wat te zijn alleen omdat er "security" op zijn jasje had staan zei :"oh jongedame en waarom dan wel niet "op een luide toon waardoor er 2 collega's bij kwamen staan. ik keek hem snug aan en zei stoer kijkend om me heen :" ik had geen zin om een kaartje te kopen" . Alle ogen waren nu op mij gericht en mensen keken mij bewonderd aan dat ik het lef had.
"dat mag je nu een kaartje bij mij kopen jonge dame ,38,50 alstublieft" zei meneer sneu tegen mij. ik keek hem

aan en zei "niks ervan " ik baande mij weg naar de deur waarop ik werd vast gehouden door 2 htm security. "staan blijven of we bellen de politie"."gaat je gang maar " zei ik bespottend. op dit moment trok ik me los van security en rende weg naar buiten. 1 van hun kwam me achterna en riep :"ik krijg je nog wel"
klacht : security denkt stoer te zijn