Moet ik stil zijn ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het houdt niet op
niet vanzelf
Hahahahahahahahahhaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Studente aangevallen met poepsok
echt wat
Inb4 zal jou eens bodypumpen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauwe plek in m'n nek van het bodypumpen
ENige wat bij mij opkomt is WHY!?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb soms zo mijn momenten, zei een fokker ooit eens. Klonk wel oke, dus nu kopieer ik het maar.
Gvd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Studente aangevallen met poepsok
echt wat
Had ik er de volgende zin van gemaakt: ik zal jouw body eens pumpen.quote:
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappighoe kom je erbij
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en Christina Curry komt terug naar NLeindelijk kans
Te voorspelbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik er de volgende zin van gemaakt: ik zal jouw body eens pumpen.
ricko direct met z'n link naar poephand-topicquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sowiesodan zit je wel in een psychose als je zoiets doet
omg ...quote:
Deze hele sc jaquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ricko direct met z'n link naar poephand-topic
Post eens iets wat jij mooi vind? mannen hoeven niet.quote:
Miss kickt ie wel gewoon op poepseks, of extreme vernedering vna vrouwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sowiesodan zit je wel in een psychose als je zoiets doet
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]gadver ja..
[..]
Post eens iets wat jij mooi vind? mannen hoeven niet.
quote:
Gisteren zo'n supernerd met metalhaar en vikingbaard in de trein die kaasbroodjes zat te kanen en een halfliterblik energydrank paraat hadquote:
Inclusief psychoblik?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren zo'n supernerd met metalhaar en vikingbaard in de trein die kaasbroodjes zat te kanen en een halfliterblik energydrank paraat had
Wist niet dat BP ook in Finland woonde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gisteren zo'n supernerd met metalhaar en vikingbaard in de trein die kaasbroodjes zat te kanen en een halfliterblik energydrank paraat had
Hij keek een beetje raar uit zijn ogen ja, maar dat doen ze allemaal.quote:
Geen idee, het was echt zo'n maagdelijke systeembeheerder die vrouwen stiekem haat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat BP ook in Finland woonde.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nooit wat zulke types gaan doen, zijn meestal heel rustig, totdat je ze boos maakt
Klinkt als.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen idee, het was echt zo'n maagdelijke systeembeheerder die vrouwen stiekem haat.
ja heeft ie lang verborgen gehoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat BP ook in Finland woonde.
Maak ze dan niet boosquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nooit wat zulke types gaan doen, zijn meestal heel rustig, totdat je ze boos maakt
Waarom moet je ze boos maken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als hij hier woonde zou ik met hem gaan drinkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja heeft ie lang verborgen gehouden
Ohja want ze haten vrouwen. Stom van me.quote:
Klasgenote maakte zo'n type klasgenoot eens boos, toen wilde hij haar met een zwaard doorklieven. Het bleef wel bij woorden, maar dat hij het zij was wel enorm raar.quote:
Autistjequote:
sjat ap joe feesquote:
nee, 4ebe is gewoon goed in mensen irriterenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ohja want ze haten vrouwen. Stom van me.
Met een zwaard of met 'zijn zwaard'?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klasgenote maakte zo'n type klasgenoot eens boos, toen wilde hij haar met een zwaard doorklieven. Het bleef wel bij woorden, maar dat hij het zij was wel enorm raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |