Jeetje..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
Ik postte vroeger als speedcore en ben de ex van Loedertje irl. Haar zoon is net langsgekomen, Loedertje is vanavond rond 6 uur overleden aan een hartstilstand.
dit is geen trol post, maar serieus ben ik bang.
rust in vrede Wendy.
Kut....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
Ik postte vroeger als speedcore en ben de ex van Loedertje irl. Haar zoon is net langsgekomen, Loedertje is vanavond rond 6 uur overleden aan een hartstilstand.
rust in vrede Wendy.
Die Fok!ster denkt nog steeds met goede herinneringen aan die tijd terug.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb heel wat lange nachten met haar zitten kleppen en ze heeft mij zelfs nog ooit min of meer aan een FOK!ster (naam bij de redactie bekend) gekoppeld.
Het stomme is: je kent iemand aan de ene kant 'goed' door de ellenlange chat's op ICQ en Voicechat/MSN/whatever en je kent iemand aan de andere kant eigenlijk totaal niet.
Ohwja, dat ook. Tot diep in de nacht.quote:
En toen viel het doek. Kanker is een sluipmoordenaar en pakt je op je zwakke plek. Ben er stil van, zo verdrietig om weer een lotgenoot te zien gaan. Zomaar uit het leven gerukt. Kanker is een foute loterij. Wie is de volgende? Je hebt in ieder geval onze weddenschap gewonnen. Die stomme pechvogel hield zich inderdaad schijndood. Pffff stomme kanker!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef Loedertje het volgende:
Zou graag advies willen inzake een second opinion...welke ziekenhuizenzijn.echt goed en gaan wel door tot het uiterste...wil nml niet stoppen..ben op deze aardbol nog.niet klaar...
Ik had de laatste tijd, buiten dit topic om, wat meer contact met haar en had haar nog even een gelukskaartje met hoefijzers enzo gestuurd voordat ze aan de (uiteindelijk niet doorgegane) chemo zou beginnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
. Die stomme pechvogel hield zich inderdaad schijndood.
daar sluit ik mij bij aan....quote:
Ik was altijd een beetje 'bang' voor haar in het beginquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb heel wat lange nachten met haar zitten kleppen en ze heeft mij zelfs nog ooit min of meer aan een FOK!ster (naam bij de redactie bekend) gekoppeld.
Het stomme is: je kent iemand aan de ene kant 'goed' door de ellenlange chat's op ICQ en Voicechat/MSN/whatever en je kent iemand aan de andere kant eigenlijk totaal niet.
Nu moet ik weer huilen. Aan de andere kant ben ik blij dat ze niet meer hoeft te vechten. Dat ze niet meer aan de chemo hoeft. Dat ze geen ondraaglijke pijn meer hoeft te lijden. Ze is vrij.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had de laatste tijd, buiten dit topic om, wat meer contact met haar en had haar nog even een gelukskaartje met hoefijzers enzo gestuurd voordat ze aan de (uiteindelijk niet doorgegane) chemo zou beginnen.
Kreeg maandagavond nog een laatste bericht van haar met de tekst:
'Gebruik de hoefijzers op de kaart om die pechvogel aan de muur te nagelen !!! '
de pechvogel heeft haar dan toch te, pakken gekregen.
Wat vreselijk. Veel sterkte Speedcore.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
rust in vrede Wendy.
Ja ti's ineens zo snel gegaan inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:15 schreef Gia het volgende:
Rust zacht, Loeder.
Heel veel sterkte gewenst aan familie en vrienden, en iedereen die haar indirect via internet kenden.
Sluit me bij Slaapmeisje aan. Het is een kloteziekte, een sluipmoordenaar, voor wie niemand veilig is.
Goh, wat kan het snel gaan. Ben zo geschrokken van dit vreselijke nieuws.
Ja, wat Dubbeldrank hierboven ook zegt:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:25 schreef tong80 het volgende:
Ze was liever dan je zou denken. Dat kunnen mensen buiten haar posts bevestigen
Dag Loedertje
quote:Nooit te beroerd voor een rel en toch een schat van een mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |