Freekquote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef borisz het volgende:
Maar hij kan het nog,. Als ik naar Freek kijk zie ik alleen maar een verzuurde man die niet grappig meer is.
ja wtf, dat had ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
MMH in de Schouwburg vond ik ook briljant.
De eerste keer dat hij ging zingen. Iedereen van.
Ik ken de zus van een ex van hemquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Ronald Goedemondt is goed. Zelden zoiets meegemaakt in het theater
Ik kan de broer van Youp, Tom, totaal niet uitstaan,quote:
Die is leuk en gevat. Hij was mijn kwismaster in 1998. Erg sympathieke leuke en gevatte man.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan de broer van Youp, Tom, totaal niet uitstaan,
Ik zal eens gaan zoeken. Vriend die het zou doen heeft geen videorecorder meer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef borisz het volgende:
Waar blijft die videoband/dvd nou?. Het zou ook nog eens op YT komen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is leuk en gevat. Hij was mijn kwismaster in 1998. Erg sympathieke leuke en gevatte man.
Leuk dat er getuigen zijn. Die bevestigen dat ik niet lieg.quote:
Bos heeft hem ook gezien. Volgens mij heeft die destijds nog heel lang moeten wachten tot ik hem doorstuurdequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat er getuigen zijn. Die bevestigen dat ik niet lieg.
DIG / Wie kan Tong helpen met video op DVD branden. En daarna You Tube ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bos heeft hem ook gezien. Volgens mij heeft die destijds nog heel lang moeten wachten tot ik hem doorstuurde
Bij borisz op bezoekquote:
Scheurt ie de string van haar reet en paalt ie haar achterlangsquote:
nounou wat een taalquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scheurt ie de string van haar reet en paalt ie haar achterlangs
Vroeger (jaren 80) aantal keer bij Freek en Youp geweest in de schouwburg van Utrecht. Vermaakte me altijd primaquote:
Paar keer geweest op die tribune. Zat ie naast mark Klein Essinkquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vroeger (jaren 80) aantal keer bij Freek en Youp geweest in de schouwburg van Utrecht. Vermaakte me altijd prima
Youp zat trouwens voor ons in De Meer in vak L. Zo, ik dacht dat ik kon zeiken als het niet liep, maar hij deed er nog een schepje bovenop
die zou ik niet herkend hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar keer geweest op die tribune. Zat ie naast mark Klein Essink
Of als TV presentator van de Staatsloterij showquote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef rubbereend het volgende:
in die tijd was hij vast nog wereld beroemd wegens MCW
dat kwam toch pas na MWC?quote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of als TV presentator van de Staatsloterij show![]()
Ja, de Staatsloterij show zal in de jaren 90 zijn geweestquote:
en dat was een hele toffe showquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de Staatsloterij show zal in de jaren 90 zijn geweest
veel plezierquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar eens naar EHV, kijken naar mijn Flatje en bepalen welke 2 kamers voor mij worden...![]()
Dank je Flatje ziet er goed uit. Wel erg kleine slaapkamer, maar dat is misschien wel juist goedquote:
Cool manquote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je Flatje ziet er goed uit. Wel erg kleine slaapkamer, maar dat is misschien wel juist goed
Woonkamer is lekker ruim en heeft een balkon. Het is op de eerste etage en ik kijk schuin op de Kennedylaan.
Het is snel gegaan dit jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Goedemiddag, laatste dagje glazen huis alweer
je wekker staat verkeerdquote:
Ik lig verkeerdquote:
andere tijdzonequote:
nog live gezien destijdsquote:
Ik ga nu naar moeke met familie Gourmettenquote:
Doe Jan Gourmetten de groeten van mequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar moeke met familie Gourmetten
Ik moest er even over nadenkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe Jan Gourmetten de groeten van me
Hatstikke Grefo hier. En ook niet om de hoekquote:
Oh ja je zit in Kolder of zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Hatstikke Grefo hier. En ook niet om de hoek
Ha Ha Ha ik zat in de buurt. Trusten Olequote:
Dat is dicht bij -Vaduz-, sterker nog in dezelfde gemeentequote:
Ja. Gemeente Rijssen-Holten. Ben je nog bij het Glazen huis wezen kijken?quote:
einde van de wereld en dan nog een stukje doorrijdenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dicht bij -Vaduz-, sterker nog in dezelfde gemeente
mooi dat het daar was, zeker met het oog op wat er speeltquote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef Againzender het volgende:
En weer terug uit Harmelen waar we hebben, goh, gegourmet met mijn ouders, zussen, aanhang, en onze drie hooligans.
Axel heeft een obsessie voor gebakken eieren, en hij kan het best goed
We deden dit in de kantine van de kas van mijn vader, dus daar achter was je in de kas. Daar hebben de jongens heerlijk kunnen racen met de skelters. Geweldig
Zag mijn vader wel wat afwezig zijn. Roel nam hem bij de hand om naar de bloemen te gaan kijken. Vond mijn vader erg leuk natuurlijk, maar hij leek zich ook te realiseren dat dit volgend jaar niet meer gaat gebeuren, en dat Roel zich later niet meer herinnert dat opa zo'n grote kas met zoveel mooie bloemen had.
Nou ja, Roel wil gewoon opa en leuke dingen met hem doen, en dat kan volgend jaar ook weer, normaal gesproken.
dat was denk ik ook een beetje het idee. Moet nu maar snel afgerond worden met het bedrijf, anders gaat het echt een probleem worden voor mijn vader z'n gezondheid ben ik bang.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi dat het daar was, zeker met het oog op wat er speelt
ja inderdaad, dit soort situaties zijn gewoon veeleisend. Zeker als de zekerheid/duidelijkheid maar uitblijft. Hij blijft er maar mee bezig in zijn hoofd natuurlijk. Hopelijk is het snel duidelijk en rond allemaal. Dan is er rust en kan hij een nieuwe fase in.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was denk ik ook een beetje het idee. Moet nu maar snel afgerond worden met het bedrijf, anders gaat het echt een probleem worden voor mijn vader z'n gezondheid ben ik bang.
Gelukkig zat hij nog wel even te bomen met mijn zwager over de situatie, had hij nog even iemand om mee te sparren, heeft hij binnen het bedrijf verder niet.
Ik heb ook nog een bundel stokken gevraagd aan hem, de langste. Die mis ik altijd in de tuin. Als hij gelijk een hele bundel pakt weet je het ook wel.
we gaan het zien in het nieuwe jaar. de gehoopte 1-1 is al minstens 1-2 geworden.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja inderdaad, dit soort situaties zijn gewoon veeleisend. Zeker als de zekerheid/duidelijkheid maar uitblijft. Hij blijft er maar mee bezig in zijn hoofd natuurlijk. Hopelijk is het snel duidelijk en rond allemaal. Dan is er rust en kan hij een nieuwe fase in.
nou hopen dat het die datum ook wordtquote:Op woensdag 26 december 2012 01:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
we gaan het zien in het nieuwe jaar. de gehoopte 1-1 is al minstens 1-2 geworden.
daar idd!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
einde van de wereld en dan nog een stukje doorrijden
Wat een mooie post. Mijn neefje van 12 en nichtje van 8 hebben één van hun opa's nooit mogen kennen. Ik weet zeker dat ze van mijn vader hadden genoten en hij van hen.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef Againzender het volgende:
En weer terug uit Harmelen waar we hebben, goh, gegourmet met mijn ouders, zussen, aanhang, en onze drie hooligans.
Axel heeft een obsessie voor gebakken eieren, en hij kan het best goed
We deden dit in de kantine van de kas van mijn vader, dus daar achter was je in de kas. Daar hebben de jongens heerlijk kunnen racen met de skelters. Geweldig
Zag mijn vader wel wat afwezig zijn. Roel nam hem bij de hand om naar de bloemen te gaan kijken. Vond mijn vader erg leuk natuurlijk, maar hij leek zich ook te realiseren dat dit volgend jaar niet meer gaat gebeuren, en dat Roel zich later niet meer herinnert dat opa zo'n grote kas met zoveel mooie bloemen had.
Nou ja, Roel wil gewoon opa en leuke dingen met hem doen, en dat kan volgend jaar ook weer, normaal gesproken.
Ik heel vroeger een of 2 keer bij mn ouders.. Doet me niksquote:Op woensdag 26 december 2012 15:24 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb al in tijden niet meer gegourmet
opzich vind ik het wel lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heel vroeger een of 2 keer bij mn ouders.. Doet me niks
Vaak genoegquote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
MLN / Hoe vaak heb jij Home Alone al gezien?
Nooit. Gaat ook goed met de hoofdrolspeler.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
MLN / Hoe vaak heb jij Home Alone al gezien?
Hoe vaak heb je Citizen Kane gezien ?quote:
Ik denk twee keerquote:Op donderdag 27 december 2012 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je Citizen Kane gezien ?
Ik vind het zó leukquote:
Nokia.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:00 schreef Againzender het volgende:
Cool tong
Wat voor merk is het?
mijn eerste telefoon was ook een Nokia, daarna geen ervaringen meer er mee. Heb je een typenummer?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nokia.
Is dat wat ? Hij is ook heel klein. Groot is toch beter ?
groot is beter is wat vrouwen bewerenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nokia.
Is dat wat ? Hij is ook heel klein. Groot is toch beter ?
Normaal gooi ik per abuis altijd die dingen weg. Maar Nokia 100 staat er op.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn eerste telefoon was ook een Nokia, daarna geen ervaringen meer er mee. Heb je een typenummer?
Bij jou ? Bij mij zeiden ze altijd dat ze even afstand wilden nemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
groot is beter is wat vrouwen beweren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |