Freekquote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef borisz het volgende:
Maar hij kan het nog,. Als ik naar Freek kijk zie ik alleen maar een verzuurde man die niet grappig meer is.
ja wtf, dat had ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
MMH in de Schouwburg vond ik ook briljant.
De eerste keer dat hij ging zingen. Iedereen van.
Ik ken de zus van een ex van hemquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Ronald Goedemondt is goed. Zelden zoiets meegemaakt in het theater
Ik kan de broer van Youp, Tom, totaal niet uitstaan,quote:
Die is leuk en gevat. Hij was mijn kwismaster in 1998. Erg sympathieke leuke en gevatte man.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan de broer van Youp, Tom, totaal niet uitstaan,
Ik zal eens gaan zoeken. Vriend die het zou doen heeft geen videorecorder meer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef borisz het volgende:
Waar blijft die videoband/dvd nou?. Het zou ook nog eens op YT komen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is leuk en gevat. Hij was mijn kwismaster in 1998. Erg sympathieke leuke en gevatte man.
Leuk dat er getuigen zijn. Die bevestigen dat ik niet lieg.quote:
Bos heeft hem ook gezien. Volgens mij heeft die destijds nog heel lang moeten wachten tot ik hem doorstuurdequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat er getuigen zijn. Die bevestigen dat ik niet lieg.
DIG / Wie kan Tong helpen met video op DVD branden. En daarna You Tube ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bos heeft hem ook gezien. Volgens mij heeft die destijds nog heel lang moeten wachten tot ik hem doorstuurde
Bij borisz op bezoekquote:
Scheurt ie de string van haar reet en paalt ie haar achterlangsquote:
nounou wat een taalquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scheurt ie de string van haar reet en paalt ie haar achterlangs
Vroeger (jaren 80) aantal keer bij Freek en Youp geweest in de schouwburg van Utrecht. Vermaakte me altijd primaquote:
Paar keer geweest op die tribune. Zat ie naast mark Klein Essinkquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vroeger (jaren 80) aantal keer bij Freek en Youp geweest in de schouwburg van Utrecht. Vermaakte me altijd prima
Youp zat trouwens voor ons in De Meer in vak L. Zo, ik dacht dat ik kon zeiken als het niet liep, maar hij deed er nog een schepje bovenop
die zou ik niet herkend hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar keer geweest op die tribune. Zat ie naast mark Klein Essink
Of als TV presentator van de Staatsloterij showquote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef rubbereend het volgende:
in die tijd was hij vast nog wereld beroemd wegens MCW
dat kwam toch pas na MWC?quote:Op zondag 23 december 2012 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of als TV presentator van de Staatsloterij show![]()
Ja, de Staatsloterij show zal in de jaren 90 zijn geweestquote:
en dat was een hele toffe showquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de Staatsloterij show zal in de jaren 90 zijn geweest
veel plezierquote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar eens naar EHV, kijken naar mijn Flatje en bepalen welke 2 kamers voor mij worden...![]()
Dank je Flatje ziet er goed uit. Wel erg kleine slaapkamer, maar dat is misschien wel juist goedquote:
Cool manquote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je Flatje ziet er goed uit. Wel erg kleine slaapkamer, maar dat is misschien wel juist goed
Woonkamer is lekker ruim en heeft een balkon. Het is op de eerste etage en ik kijk schuin op de Kennedylaan.
Het is snel gegaan dit jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Goedemiddag, laatste dagje glazen huis alweer
je wekker staat verkeerdquote:
Ik lig verkeerdquote:
andere tijdzonequote:
nog live gezien destijdsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |