Hoezo misschien?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:37 schreef ukga het volgende:
Mssn als je wat minder kuttopics op dit forum zou aanmaken en wat meer tijd besteden aan beeldbewerking e.d. zou je het zelf kunnen
Ik zou meer tijd besteden aan een fatsoenlijke post. Of kun je me uitleggen wat Mssn is ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:37 schreef ukga het volgende:
Mssn als je wat minder kuttopics op dit forum zou aanmaken en wat meer tijd besteden aan beeldbewerking e.d. zou je het zelf kunnen
Dit beschouw ik als een compliment.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoezo misschien?
Als hij de uren die hij in Fok had gestoken in een studie had gestoken, was hij professor.
Noem me geen ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Darkangle het volgende:
je kan geen video's op youtube branden, tenzij dit een verkapte bedreiging is voor google medewerkers ofzo?
hoezo? ik heb toch iemand anders zn hulp niet nodig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou meer tijd besteden aan een fatsoenlijke post. Of kun je me uitleggen wat Mssn is ?
Ik mis toch echt hoofdletters en interpunctie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef ukga het volgende:
[..]
hoezo? ik heb toch iemand anders zn hulp niet nodig?
jij wel
Mag je al op het potje ?quote:
Dat helpt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:56 schreef ukga het volgende:
Ja. Maar ik heb geen idee. ik zou het wel googlen voor je.
http://lmgtfy.com/?q=hoe+zet+ik+een+video+over+op+dvd%3F
Lullig, gewoon vergeten dus om de poke frequentie met twee te verhogen. Op zich kan het wel zonder, maar niet als je, zoals jij dus blijkbaar, alleen de frontdekker horizontaal hebt aangebracht, waar een vertikale afterburner een must is. Ja, dan kun je je global slide proxy inderdaad wel weggooien. Zonde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
Laatst geover-gedoned met de tweede driedubbele frime-schijf. Eerst normaal met de dubbele module. Hergepruuld met de klamer en herschikt over drome-hack. Pakte hem eerst op de tweede glide-flyer. Had geen rekening gehouden met het slechte geheugen van de dwarsbreaker. Na de nieuwe impuls liep ie weer. Maar geen rekening gehouden met brainpower in de float. Herproduceren en instake laden lukte niet meer.
Zeg, even tussen jou en mij, Tong weet hoe hij de computer aan en uit moet zetten, dus goed uitleggen graagquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef MaximusTG het volgende:
Pff, simpel; je hebt een video-capture card nodig. Die stop je in je pc. Daar sluit je je videorecorder op aan. Neem dan op met je capture card, en start de video. Als de video klaar is druk je op stop op de pc.
Nu heb je een videobestand (bij hardware-encoding capture card waarschijnlijk MPEG-2). Google nu naar een van de vele gratis DVD-authoring software applicaties, stop daar je videobestand in. Voeg eventueel een menu toe etc. Maken, dan kan je soms meteen branden, of je krijgt een .iso. Die brand je op een DVD.
Ga dan naar youtube, log in, kies uploaden en kies je videobestand.
Makkelijke weg: Ga naar de fotograaf, zeg dat je een video wil laten omzetten naar DVD. Wacht een paar dagen. Haal DVD op, rip video en upload die naar youtube.
Lief die intieme informatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, even tussen jou en mij, Tong weet hoe hij de computer aan en uit moet zetten, dus goed uitleggen graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |