Muziek harder zetten dus zodat meer mensen meestampen (van woede of plezierquote:Op donderdag 20 december 2012 20:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dat is ooit gelukt bij RATM op PinkPop.
Mag vooral niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef De_Nater het volgende:
Stenders gaat er niet meer in, die wilt niet
Whehe zoiets moet je niet zeggenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef henkde_j het volgende:
Waag het om een TT met WHOP WHOP te maken!
Gangnam is/wordt sowieso het anthem nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef Theoden het volgende:
Liever Kernkraft 400 als anthem, Gangam Style wel echt gehad nu ....
Oja, powned ook enzo toch? Maar sowieso wilde ie nietquote:
Powned idd. Het verbaast me dat ze het goed vinden dat ie überhaupt iets echt actiefs voor SR doet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oja, powned ook enzo toch? Maar sowieso wilde ie niet
Zie je, ik dacht al dat het meer niet mogen dan willen isquote:
Snappen jullie em, stekker, sapalarm...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef De_Nater het volgende:
De stekker is weer in het alarm gestoken!
Ja, dat vraag ik me ook al af. Is Sander ook van Powned dan? Van Stenders verwacht ik nog wel dat ie daar flink tegen aan loopt te schoppen namelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar waarom mag hij en Sander nu opeens wel meedoen?
Wat ik tot nu zie ben ik blij dat ie magquote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Powned idd. Het verbaast me dat ze het goed vinden dat ie überhaupt iets echt actiefs voor SR doet.
Heb je die van vanmiddag gemist ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef 2cv het volgende:
Vorig jaar (of er voor) hadden ze toch opzettelijk vieze sapjes? Ligt het aan mij of is dat nu niet meer (zo erg) ?
Heb er een trauma aan overgehouden, volgens mij in 2008. Maar dat is meer iets voor mijn dagboek.quote:
Toen Andre Amaro nog the COCK wasquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef 2cv het volgende:
Vorig jaar (of er voor) hadden ze toch opzettelijk vieze sapjes? Ligt het aan mij of is dat nu niet meer (zo erg) ?
inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je die van vanmiddag gemist ofzo?
Ik welquote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sander = BNN, maar binnengekomen bij 3FM via Robs KXRadio.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook al af. Is Sander ook van Powned dan? Van Stenders verwacht ik nog wel dat ie daar flink tegen aan loopt te schoppen namelijk.
Ja, vannacht te lang gekeken waardoor het avondeten ontbijt werdquote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest stiekem zelf ook een beetje kokhalzen toen ik de substantie goed zagquote:
Ik zou wel een foto willen zien van Roel en jij naast elkaarquote:
We hadden natuurlijk ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef themole het volgende:
Van Velzen heeft nu al meer activiteit dan Gers.
wat zat er in die van vanmiddag dan? ik kijk alleen savondsquote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vond het al zo gekquote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander = BNN, maar binnengekomen bij 3FM via Robs KXRadio.
dat kan al gauwquote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef themole het volgende:
Van Velzen heeft nu al meer activiteit dan Gers.
Ohnee, toch wel BNN. Dacht Powned omdat ie Stenders nog wel es vervangt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook al af. Is Sander ook van Powned dan? Van Stenders verwacht ik nog wel dat ie daar flink tegen aan loopt te schoppen namelijk.
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan ook even zappen naar ER...
Ik denk dat ik de laptop nog maar even op stream zet...
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou wel een foto willen zien van Roel en jij naast elkaar
Je bent hoe lang?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik ook wel ja
Ik heb wel andersom een foto; van mij en een gast van 2.60m (standbeeldachtig iets)
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef henkde_j het volgende:
Cameraman al op z'n knietjes. Zo moet je dat filmen met kinderen inderdaad
Terugblikquote:Op donderdag 20 december 2012 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan ook even zappen naar ER...
Ik denk dat ik de laptop nog maar even op stream zet...
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou wel een foto willen zien van Roel en jij naast elkaar
quote:
Ik ook, maar wordt dat niet bedoeld danquote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Evertjan het volgende:
ik denk de hele tijd aan ER aan de ziekenhuis serie
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Nu maar wachten op het moment dat Roel door de brievenbus kruipt en plotseling buiten staat
Bedoelen ze dat niet dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Evertjan het volgende:
ik denk de hele tijd aan ER aan de ziekenhuis serie
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ook, maar wordt dat niet bedoeld dan
Eensquote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef Againzender het volgende:
Darness![]()
Zo over de top dat het top is
Expeditie Robinson. De finale!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ook, maar wordt dat niet bedoeld dan
Vulling/reclame voor BN-ersquote:
Give It Away!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat zat er in die van vanmiddag dan? ik kijk alleen savonds
Daar is een topic voorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef De_Nater het volgende:
Filmpje kijken, tot over twee uur ca. Graag printscreens van schoone dames in mijn inbox.
Waarheid wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef Qunix het volgende:
ROEL > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Frans Bauer > > > Gers
Ja, dat denk ik ook... Zo gaat het altijd.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al denk ik dat we de winnaar pas 5 voor half 10 te zien krijgen
Was ik maar zo zwaar. Daarom zei minth het ook denk ik, ik ben enorm dunquote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't is dat ik nu behoorlijk veel snack, ben nu veel aangekomen90kg laatst
Staat dat meisje er ook in ?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar is een topic voor
Veel plezier
OMGquote:
Enorm valt toch ook wel iets mee?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was ik maar zo zwaar. Daarom zei minth het ook denk ik, ik ben enorm dun.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Nu maar wachten op het moment dat Roel door de brievenbus kruipt en plotseling buiten staat
Klinkt niet HEEL smerig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Give It Away!
125 gr. broccoli
1/2 rode paprika
1/2 komkommer
1 handpeer
1 cm. verse gember
1/4 limoen
Heel klein stukje rode peper fijngesneden
Tomatensap
Komt vanzelf kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het verkeerde meisje wel ja, zal ik 'jouw' meisje ook er even inzetten?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat dat meisje er ook in ?
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Heeft Roel z'n piano al gevonden?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef miieejj het volgende:
volgens mij was ik raar bezig hier op een gegeven momentexcusus
Nee, ik had het puur over je lengtequote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Excuses aanbieden op een forumquote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het verkeerde meisje wel ja, zal ik 'jouw' meisje ook er even inzetten?
jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:42 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Excuses aanbieden op een forum
Ik vind van nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enorm valt toch ook wel iets mee?
ja.. b'tje veel..quote:Op donderdag 20 december 2012 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik had het terug gelezen... wel een beetje inderdaad.
Het ziet er ranzig uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
Die sapjes zouden wel wat voor mij zijn trouwens, gezonder dan de meeste maaltijden die ik eet.
Dan vraag ik me ernstig af wat jij zoal eet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
Die sapjes zouden wel wat voor mij zijn trouwens, gezonder dan de meeste maaltijden die ik eet.
Ken het nog wel van toen ik ook zo oud als jij wasquote:
Roel speelt overal op volgens mijquote:
Ja zit erover na te denken om na oud&nieuw een week sapjes te drinkenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
Had mn ma ook ja, is nu ook wel iets andersquote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ken het nog wel van toen ik ook zo oud als jij wasKomt vanzelf op gang
Friet, pizza, magnetron dingen, oven dingen enzquote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan vraag ik me ernstig af wat jij zoal eet.
Elke dag een als aanvulling op mijn normale voedselquote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zit erover na te denken om na oud&nieuw een week sapjes te drinken
Jemigquote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Friet, pizza, magnetron dingen, oven dingen enz. Ik kook ook wel, maar dat is minder vaak
. Met vlagen iets vaker
.
Leven met een lintwormquote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Friet, pizza, magnetron dingen, oven dingen enz. Ik kook ook wel, maar dat is minder vaak
. Met vlagen iets vaker
.
Ik eet makkelijk en lekkerquote:
Roeltje is toch al binnen. Genoeg geldquote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef Againzender het volgende:
Ik moet toch even mijn vrouw quoten: 'Die Van Velzen is een goede muzikant, maar hij moet niet zingen'
Ach, Todd Rundgren is er ook mee weggekomen
Makkelijk en lekker hoeft echt niet zo ongezond te zijn hoor. En dat zeg ik als studentquote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik eet makkelijk en lekker. Zou zo een student kunnen zijn
.
Ik kan me het voorstellen. Dat heb ik ook wel soms of snap het niet... maar dan denk ik altijd...ach laat ook maar... proberen te negeren!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:45 schreef miieejj het volgende:
[..]
begon me te irriteren aan negatieve hier..
tofquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Op de terugweg
Wat was het ziekelijk drukEcht heul druk
Wel met Timur op de foto![]()
![]()
![]()
![]()
Beter als hier. Komt die kat binnen met een muis. Mis ik weer een deelquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef DaMook het volgende:
whehe een van mijn katten wil aandacht en blokkeert mijn toetsenbord, probeert ie iig![]()
.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef DaMook het volgende:
whehe een van mijn katten wil aandacht en blokkeert mijn toetsenbord, probeert ie iig![]()
.
Van de muis of van de kat ?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Beter als hier. Komt die kat binnen met een muis. Mis ik weer een deel
lekkahquote:Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even chocolade pakken. Voor bij de thee.
De mijne komen niet buitenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Beter als hier. Komt die kat binnen met een muis. Mis ik weer een deel
Dat zijn ze zekerquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
. Met vlagen iets vaker
.
Hebben ze het nog niet op slot gegooid dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die hossende menigte komt wel goed denk ikNet ging het al aardig los bij sommige nummers en een hoop studenten kwamen me nog tegemoet toen ik richting het station ging...
Die moet ik weer eens halen die pilletjesquote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
2x gezond bij mijn ouders en soms flikker ik een zak groentemix door het eten heen maar oor de rest....![]()
O ja en elke dag netjes een vitaminepilletje
Een heuse kras-flashmobquote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Giel gaat wel richting hossende menigte![]()
Maar hij zal straks wel kodaline inzetten voor een reuzen bloedfontein
Net nog niet nee (20.30u)quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hebben ze het nog niet op slot gegooid dan?
Ohh, die had een niet nader te noemen fokster eerder vandaag al geplaats op facebookquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Melleyn het volgende:
Nou Kluun, jij bent een kutschrijver dus dat komt goed uit.
Gelijk heeftie.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Kluun vindt Swedish Housemaffia een kutplaat?
quote:
Ik ben het met hem eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Kluun vindt Swedish Housemaffia een kutplaat?
En die niet nader te noemen Fokster had hem uit dit topic gejatquote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ohh, die had een niet nader te noemen fokster eerder vandaag al geplaats op facebook.
Ow haha, en een andere niet nader te noemen fokker (ik) heeft hem gelike't geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
En die niet nader te noemen Fokster had hem uit dit topic gejat
Dit, maar dan met bloedquote:
srryquote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
En die niet nader te noemen Fokster had hem uit dit topic gejat
Zou best kunnen dat ze dit niet horen in Enschede, aangezien het reclame-opvulmuziek is en je daar volgens mij gewoon de radio-uitzending hoort.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Lamabal het volgende:
Als ze niet springen zijn ze stuk voor stuk allemaal gay
Je mocht alles doen, dat biedt perspectief.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Symphonic het volgende:
en bieden op Kluun, dat doet toch geen hond?
Klopt, dat hoor je bij Timur en Roos ook vaak op de achtergrondquote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze dit niet horen in Enschede, aangezien het reclame-opvulmuziek is en je daar volgens mij gewoon de radio-uitzending hoort.
Neh, Chelsea Dagger staat er bovenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef henkde_j het volgende:
Dit blijf ik toch het beste anthem vinden. Ultieme hos plaat
Daar hoor je inderdaad niet de filler van tv..... Dat verklaart allesquote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze dit niet horen in Enschede, aangezien het reclame-opvulmuziek is en je daar volgens mij gewoon de radio-uitzending hoort.
Echt wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Nee, The Wombats, dan Hello, dan Chelsea Dagger vind ikquote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, Chelsea Dagger staat er boven
Het meest verschrikkelijke anthem ooitquote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, Chelsea Dagger staat er boven
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Symphonic het volgende:
en bieden op Kluun, dat doet toch geen hondt?
Een hond wel, dan mag Kluun poeprapenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Oh ja, Wombats hadden we ook nogquote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, The Wombats, dan Hello, dan Chelsea Dagger vind ik
Die drie in willekeurige volgorde.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, The Wombats, dan Hello, dan Chelsea Dagger vind ik
Zo zijn we het allemaal eensquote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die drie in willekeurige volgorde.
Waarom vrouwen besnijden als je ze ook kunt vergassen?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef TwenteFC het volgende:
De verenigde Nazi's zijn tegen vrouwenbesnijdenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |