SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 21-12-2012 20:39:02 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Kerst wordt chinees lopend buffet en gourmetten, dus lekker de vrije keus.
!e kerstdag in de ochtend lopen, voor het kerstontbijt.
Alcohol drink ik altijd wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik denk ook dat dat wel heel goed kan jezelf een doel stellen zonder dat je aan een officieel evenement meedoet. En of dat dan de 5 km van Evy is of een HM afstand, dat kan toch allemaal dan.
Deze maand is voor mij ook funest, Jammer, want ik zat net lekker in het ritme van al een paar weken 3 keer per week 7 a 8 km. Nu ben ik al sinds 5 december niet meer geweest. Twee keer een weekendje weggeweest, feestje hier, feestje daar en tussendoor echt een te drukke maand met werken, 60 uur per week is niks. Deze week wilde ik nog wat goedmaken, maar doordat ik dinsdag van mijn paard ben gevallen en mijn rug bont en blauw is wordt het ook niks meer. Ben niet echt geblesseerd, maar als ik hardloop dan doen die beurze plekken gewoon te zeer. Volgende week Kerst, dan naar Praag. Dus we wachten maar gewoon tot het nieuwe jaar en dan weer lekker er tegenaan.
Heb er al weer veel zin in! De challenge dit jaar ook bij lange na niet gehaald (maar 365 van de 500), maar ik weet waar het aan ligt en dat wordt volgend jaar beter, sterker nog, dan moet ik de 600 wel kunnen halen.
Ben helemaal niet van plan om aan evenementen mee te gaan doen (houd daar gewoon niet van), maar ben wel mega-enthousiast over het lopen en dat is het voornaamste! Merk zelfs dat ik mensen er mee lastig ga vallen door er over te vertellen (en voor niet-lopers is er helemaal niks interessants aan...).![]()
![]()
Ik heb mezelf overwonnen en vorige week een spruitjesstamp gemaakt en ik vond het zowaar nog lekker ook!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten spruitjes, rennen jullie daar voor weg?
Kerst wordt chinees lopend buffet en gourmetten, dus lekker de vrije keus.
!e kerstdag in de ochtend lopen, voor het kerstontbijt.
Alcohol drink ik altijd wel
En nee hoor, een HM is ook een HM als het niet in event-verband gelopen wordt.
***![]()
Alweer bijna een maand niet hardgelopen. Eerst ging ik vaak 2x per week wel tussen de 5 en 10km lopen. Maar door het slechte weer en drukte en doordat het vroeger donker is echt al lang niet meer gedaan.
Aankomende week op vakantie en misschien na de feestdagen weer proberen op te pakken...
Iemand nog tips?
Zelfs voor mijn verjaardag (2 weken geleden) hardloophandschoentjes gekregen van mijn ouders, maar die motivatie was niet genoeg helaas![]()
Gewoon een keer gaan. De eerste paar stappen zullen ff gek aanvoelen, maar daarna ben je zoooooo superblij dat je het weer eens hebt gedaan, dat je weer net zo verslingerd raaktquote:Op donderdag 20 december 2012 17:43 schreef Saninl het volgende:
Alweer bijna een maand niet hardgelopen. Eerst ging ik vaak 2x per week wel tussen de 5 en 10km lopen. Maar door het slechte weer en drukte en doordat het vroeger donker is echt al lang niet meer gedaan.
Aankomende week op vakantie en misschien na de feestdagen weer proberen op te pakken...
Iemand nog tips?
Zelfs voor mijn verjaardag (2 weken geleden) hardloophandschoentjes gekregen van mijn ouders, maar die motivatie was niet genoeg helaasF means you're fucked![]()
21/12, 6uur 's morgens en het eind der tijden is nog steeds niet nabij....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Een paar dingen, ik weet dat jij niet per se een event hoeft te hebben om een HM te lopen, daarom heb ik expres het woord einddatum gebruikt en niet een wedstrijd/race/event/happening of zulks. Maar ik ben er wel van overtuigd dat je doel, Het lopen van 21km icm een schema makkelijker vol te houden is als je een einddatum hebt en niet zo uit de losse pols maar een dagje prikt.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een HM is voor mij niet per se gekoppeld aan een event. Als ik zelf 21 loop op een mooie zondag vind ik dat ook een volwaardige HM. Ik wil 21km hardlopen, gewoon, 21km kunnen hardlopen, HM-afstand. En als er dan een leuke run in de buurt is dan doe ik daar óók wel aan mee (mits betaalbaar). Dat er geen event is zegt niet dat ik geen tijdsplanning heb. Geen exacte datum, maar had in m'n planning staan eind januari klaar te zijn met m'n HM-schema (incuslief wat dubbele weken als een week neit vol/lekker ging.
Maargoed, ik weet niet waarom ik me ga zitten verdedigen; heb al zo vaak gezegd hoe ik erin sta en dat doet m.i. helemaal niets af aan de mensen die meer events lopen. Ook ik heb doelen en dromen. Je bent niet doelloos als je niet je afstanden bezegelt op een dag zelf met ene event.
Sterker nog, ik denk dat jij, maar ik waan mezelf misschien rijk, nu al 10EM (16km) kan afleggen in 1.5 uur. En dus zou een HM-afstand in 2 uur ook wel moeten lukken. Heck, neem dit weekend 2.5 uur en je loopt het. Daar ben ik van overtuigd (7min/km en doet het in 2.45 uur - decimaal stelsel).
Voor de rest zal het me echt niet uitmaken of jij wel of niet 21km loopt, alleen als ik dat stukje zo las kreeg ik niet de indruk dat je binnen afzienbare tijd de 21 ging lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Evy (of een ander beginnersschema) erbij pakken, dat afmaken en dan weer rustig je 5/10km lopen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:43 schreef Saninl het volgende:
Iemand nog tips?
Zelfs voor mijn verjaardag (2 weken geleden) hardloophandschoentjes gekregen van mijn ouders, maar die motivatie was niet genoeg helaasIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou ja, als je al tussen de 5 en 10 zat is een maand niet gelopen toch niet zo lang? Gewoon weer beginnen met een keer 5 en een paar dagen later 7, moet volgens mij geen probleem zijn. En als het te erg wordt, gewoon even tussendoor een minuutje wandelen.![]()
Je bent er nogquote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
21/12, 6uur 's morgens en het eind der tijden is nog steeds niet nabij....
F means you're fucked![]()
Ook geen klein beetje naderend onheil?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
21/12, 6uur 's morgens en het eind der tijden is nog steeds niet nabij....![]()
![]()
Gewoon gaan inderdaad. Het is nu hondeweer en donker en ik heb ook geen zin. Maar toch tik ik dit in mijn hardloopkleren en ik ga zo naar buiten. Het moet gewoon, ik heb 10 maart een halve marathon, ik ben nu fit en wil fit blijven, laatste keer was eergisteren alweer, hardlopen maakt me gelukkig en morgen kan ik niet.
Gewoon gaan.
GA NOU DAN!!Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Eeh, schiet eens op!!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef .M. het volgende:
Gewoon gaan inderdaad. Het is nu hondeweer en donker en ik heb ook geen zin. Maar toch tik ik dit in mijn hardloopkleren en ik ga zo naar buiten. Het moet gewoon, ik heb 10 maart een halve marathon, ik ben nu fit en wil fit blijven, laatste keer was eergisteren alweer, hardlopen maakt me gelukkig en morgen kan ik niet.
Gewoon gaan.
GA NOU DAN!!![]()
Allee dan maarquote:Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Heeft iemand tips qua kleding? Wat is aan te raden om te dragen wanneer het koud is, en wat wanneer het wat warmer is? Winkels waar dat niet al te duur is? Ik ben een tijd geleden begonnen, en wil nu iets serieuzer gaan worden. Eindelijk echt goede schoenen besteld, nu nog wat fijne kleding.![]()
Leuke TT!
Ook vandaag 60 euro vvv bonnen gekregen, ik denk dat ik iets van hardloopkleding ga aanschaffen![]()
Spibelt wil ik ook, maar zag dat die tot 100 cm gaan, dat is 12 cm te klein volgens mijn riem![]()
En dan ben ik al 16cm kwijt!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
misschien de naderende zondvloed....het begint nu net te regenenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ook geen klein beetje naderend onheil?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoor ik daar een echo in de ruimte..quote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
21/12, 6uur 's morgens en het eind der tijden is nog steeds niet nabij....![]()
![]()
yup, Cooper de hond en Sonic de kat zitten met hun zwemvest om te wachten.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb je al je dieren in een Ark gedaan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en opeens, 3 weken eerder dan op de website stond is de inschrijving van de Trail de Fantomes geopend..beschikbare plaatsen 770... boekingsnummer 789, afwachten dan maar
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah joh, er vallen altijd wel mensen uit!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
en opeens, 3 weken eerder dan op de website stond is de inschrijving van de Trail de Fantomes geopend..beschikbare plaatsen 770... boekingsnummer 789, afwachten dan maarJa doei.![]()
ja, maar ik ben gewoon van nature heel ongeduldig...quote:Op donderdag 20 december 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, er vallen altijd wel mensen uit!
en pissed off dat de inschrijving opeens open was terwijl ik het twee weken geleden nog geprobeert heb en er toen stond dat het 15 januari zou zijn
[ Bericht 12% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-12-2012 18:59:34 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Slechte organisatie misschien dan RD.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Net op tijd dan!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef D. het volgende:
Net mijn laatste training gehad
Dat zei Renate, dus het zal wel waar zijn dan![]()
even kort door de bocht want iedereen heeft hier een eigen mening over:quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef Nashje het volgende:
Heeft iemand tips qua kleding? Wat is aan te raden om te dragen wanneer het koud is, en wat wanneer het wat warmer is? Winkels waar dat niet al te duur is? Ik ben een tijd geleden begonnen, en wil nu iets serieuzer gaan worden. Eindelijk echt goede schoenen besteld, nu nog wat fijne kleding.
beetje standaaard uitrusting waarmee je zomer en winter door kan blijven lopen:
shorts
(winter) tight
dun shirt met korte mouwen
dun shirt met lange mouwen
wind en/of waterdichte jas
ik heb bij de shirts dun gezet zodat je ze over elkaar kan dragen en een brede "dekking" wat seizoenen en temperaturen hebt.
Verder kan je het nog uitbreiden met handschoenen en een dunne muts of hoofdband.
Wat materiaal betreft, dat ligt aan jezelf, er zijn tegenwoordig hele goede materialen te verkrijgen maar GEEN katoen gebruiken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik heb het gevoel dat dat wel mee valt, afgaande op het advies van zeer bekwame trialers die me op deze trail gewezen hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
Slechte organisatie misschien dan RD.
Maar toch.... de inschrijving zou open gaan op 12 oktober, toen was het niet open en las ik later dat het op 15 januari open zou gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik hoop het voor je! En als andere goeie ervaringen hebben zal het ook wel goed moeten zitten.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat dat wel mee valt, afgaande op het advies van zeer bekwame trialers die me op deze trail gewezen hebben.
Maar toch.... de inschrijving zou open gaan op 12 oktober, toen was het niet open en las ik later dat het op 15 januari open zou gaan
Waarom geen katoen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
houd vocht vast wat snelle afkoeling veroorzaakt...absolute no-no!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeie tip. Ik let niet zoveel op de stof.. Tot nu dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
houd vocht vast wat snelle afkoeling veroorzaakt...absolute no-no!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
kwma dit net op FB tegen....
misschien nog een liefhebber hier
![]()
nonsens! Trainen en willen.quote:
Edit, oh wacht.![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
...als de wereld morgen vergaat hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
nonsens! Trainen en willen.
Anders haal ik 'm zaterdag![]()
![]()
En ik voor de kwart van Egmond (ik ben nog steeds bang voor strand en heuvels, maar als het goed is heb ik dit weekend m'n moeders auto dus kan ik oefenen).
Vandaag vroeg de jongen bij runnersworld of ik ook Zandvoort wil gaan lopen in een shirt van de webshop van die jongen, in ruil voor een gratis startbewijs. Opzich misschien wel leuk.![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
En ik voor de kwart van Egmond (ik ben nog steeds bang voor strand en heuvels, maar als het goed is heb ik dit weekend m'n moeders auto dus kan ik oefenen).
Vandaag vroeg de jongen bij runnersworld of ik ook Zandvoort wil gaan lopen in een shirt van de webshop van die jongen, in ruil voor een gratis startbewijs. Opzich misschien wel leuk.
![]()
hopelijk, via,via een soort "wild card" kunnen regelen voor de trail de fantomes!! voor trailers,door trailers
Klinkt al gaaf!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
is het ook,met dank aan een Facebook contact!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanavond ook weer een rondje gelopen van ongeveer 10 km. De laatste 1,5 maand is de motivatie een beetje gezakt bij mij. De vorige 2 winters heb ik ook amper gelopen (begonnen met lopen in 2010). Ik loop heel graag in de zomer maar in de winter moet ik mezelf er echt toe zetten om naar buiten te gaan. De komende weken proberen weer de training op te pakken met het oog op de CPC!
@ rechtsedirecte: de trail de fantomes is het echte werk. Supergaaf!!![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef D. het volgende:
Net mijn laatste training gehad
Dat zei Renate, dus het zal wel waar zijn dan
Ow en kleding.. ik doe nog steeds met hardloopkleding van de Lidl, voldoet echt goed, heerlijke stof (katoen is echt niet aan te bevelen nee), blijft mooi na tig keer wassen.. Ja echt tevredenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Heel herkenbaar, heb echt geen zin om te lopen maar als ik langer dan een week niet ga dan zakt mijn moed met eigenljik alles. Neewaartste spiraal iigquote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef Bassiiej het volgende:
Vanavond ook weer een rondje gelopen van ongeveer 10 km. De laatste 1,5 maand is de motivatie een beetje gezakt bij mij. De vorige 2 winters heb ik ook amper gelopen (begonnen met lopen in 2010). Ik loop heel graag in de zomer maar in de winter moet ik mezelf er echt toe zetten om naar buiten te gaan. De komende weken proberen weer de training op te pakken met het oog op de CPC!
@ rechtsedirecte: de trail de fantomes is het echte werk. Supergaaf!!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
http://www.ingnycmarathon.org/resolution.htm
Goede regeling als ik een van de mensen was zou ik voor optie 2 of 3 kiezen.
De organisatie kan er ook niet veel aan doen dat een natuurramp roet in het eten strooit.
En zo kan je toch nog meedoen al is het dan later dan gewenst.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Feit is wel dat 'nieuwe' deelnemers waarschijnlijk volgend jaar moeilijker mee kunnen doen als iedereen voor optie 2 kiest.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De organisatie kan er ook niet veel aan doen dat een natuurramp roet in het eten strooit.
En zo kan je toch nog meedoen al is het dan later dan gewenst.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik dacht dat ie gewoon door was gegaan, had er niks van meegekregen dat ie niet doorging.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
En zo kan je toch nog meedoen al is het dan later dan gewenst.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie gewoon door was gegaan, had er niks van meegekregen dat ie niet doorging.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
zoals YUR al zei,gewoon doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
Vandaag vroeg de jongen bij runnersworld of ik ook Zandvoort wil gaan lopen in een shirt van de webshop van die jongen, in ruil voor een gratis startbewijs. Opzich misschien wel leuk.
jij blij,hij blij!
enne....hills for breakfast are the cornerstone of a runner's diet!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een tropische, geen dag het nieuws gevolgd. Toen ik vertrok zou ie nog doorgaan namelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je tijdens de kerstinkopen hardloopspullen tegenkom die je dan lopen voor jezelf....
Ik loop hard in het prachtige West-Friesland. Zelfs een stukje over de Westfriese omringdijk! Daar zijn geen heuvels.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoals YUR al zei,gewoon doen.
jij blij,hij blij!
enne....hills for breakfast are the cornerstone of a runner's diet!![]()
gewoon de dijkopgang 10 (of 20) keer omhoog en weer rustig naar beneden,prima heuveltrainingquote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik loop hard in het prachtige West-Friesland. Zelfs een stukje over de Westfriese omringdijk! Daar zijn geen heuvels.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgen ga ik ff shinen, heb de voorbereidingen losgelaten; ik weet het wel
Hartverwarmend, al die mensen die morgen gaan komen13:45 mag ik een uur zwoegen, daarna borrel, hotelletje opzoeken, eten met klein groepje en... feest!
Vanaf dan loop ik als dr. QuoiGelukkig blijft hardlopen gewoon de ene voor de andere voet zetten
![]()
![]()
Dr Q![]()
![]()
Klinkt net als een personage uit een Bond film
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
shiners gonna shine!! Alvast veel plezierquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Quoi het volgende:
Hartverwarmend, al die mensen die morgen gaan komen13:45 mag ik een uur zwoegen, daarna borrel, hotelletje opzoeken, eten met klein groepje en... feest!
Vanaf dan loop ik als dr. QuoiGelukkig blijft hardlopen gewoon de ene voor de andere voet zetten
Voor de wie vrijwilligt waar:
Mudmasters
Spieren voor spieren
Dam tot dam (ov)
Marathon v Amsterdam (ov)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Qalvast veel plezier daarna
14.gifquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Quoi het volgende:
![]()
Wat knap! Waar ben je dr. in? En alvast heel veel plezier!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Quoi het volgende:
![]()
Unieke Hoorn,
Kan je me (magic word) als het u belieft ? in de OP toevoegen?
17-03-2013: Mud Masters Obstacle Run, Haarlemmermeer
N.I.M.B.Y., Onderdeel: Startserie WHISKEY, Categorie: 6 km
![]()
It giet oan![]()
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En aangemeld als vrijwilliger voor de zaterdag![]()
Ik loop zelf op zondag
![]()
![]()
Startserie WHISKEY![]()
Ik zal dus wat moed moeten indrinken
Zo doe ik het ook ongeveer. Het viaduct is alleen wat langer dus ik ga wat minder vaak op en neer maar wel langer. De ene kant is ook anders dan de andere kant. De ene kant gaat geleidelijk steeds wat steiler omhoog. De andere kant zitten 3 venijnige klimmetjes in. Die gaat meer trapsgewijs.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon de dijkopgang 10 (of 20) keer omhoog en weer rustig naar beneden,prima heuveltraining![]()
Shine shine shine onquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Quoi het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
deze is speciaal voor Hatsie... !!
Reuze glijbaanik wil ook!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
maar wel eerst hardlopend de trap op Guppers!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
No problem! Voor zo'n glijbaan zeker weten!
Bovendien heb ik deze erop zitten, ik kan die trapjes makkelijk aan![]()
Lukt het iemand om een kilometer hard te lopen met een kerstbal op z'n hoofd zonder dat ie eraf valt?
Zouja, en je filmt het dan win je een prijs.![]()
gup schijnt daar heel goed in te zijn..,toch guppy?quote:Op vrijdag 21 december 2012 04:37 schreef crise het volgende:
Lukt het iemand om een kilometer hard te lopen met een kerstbal op z'n hoofd zonder dat ie eraf valt?
Zouja, en je filmt het dan win je een prijs.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eitje! Ik doe er ook nog kransjes, lampjes en een piek bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 05:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gup schijnt daar heel goed in te zijn..,toch guppy?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Quoi het volgende:
top meid! Geniet ervan
![]()
![]()
In Alkmaar is de dijk net zo hoog als de rest van de (platte) omgevingquote:Op donderdag 20 december 2012 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon de dijkopgang 10 (of 20) keer omhoog en weer rustig naar beneden,prima heuveltraining![]()
Maar die glijbaan is geniaal![]()
![]()
Thanks allEerst koffie. Twijfelde serieus over een loopje, maar toch handiger om hartslag niet teveel te tarten
Geneeskunde. Niet dat ik mensen genees helaas, voorkom eerder dat ze ziek(er) worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar ben je dr. in? En alvast heel veel plezier!![]()
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:39 schreef Quoi het volgende:
Thanks allEerst koffie. Twijfelde serieus over een loopje, maar toch handiger om hartslag niet teveel te tarten
[..]
Geneeskunde. Niet dat ik mensen genees helaas, voorkom eerder dat ze ziek(er) worden.
Dat lijkt mij zo enorm gaaf daarquote:Op vrijdag 21 december 2012 04:36 schreef Guppyfriend het volgende:
No problem! Voor zo'n glijbaan zeker weten!
Bovendien heb ik deze erop zitten, ik kan die trapjes makkelijk aan![]()
[ afbeelding ]
Voorkomkunde dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezenF means you're fucked![]()
Weet iemand trouwens of Yuki nog loopt...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kom net van de fysio. Na die ene keer twee weken terug niet meer gelopen, omdat het toch niet lekker ging. Maar nu mag ik weer!Heb schema gekregen voor drie keer in de week. beginnen met 4x(1lopen, 2 wandelen)
Tadoemsjing!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, die heeft te veel last van haar rug om te kunnen en mogen lopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Weet iemand trouwens of Yuki nog loopt...?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nawww balen zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, die heeft te veel last van haar rug om te kunnen en mogen lopen.
Maar jij bent lekker bezig zo te zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kom net van de fysio. Na die ene keer twee weken terug niet meer gelopen, omdat het toch niet lekker ging. Maar nu mag ik weer!Heb schema gekregen voor drie keer in de week. beginnen met 4x(1lopen, 2 wandelen)
Tadoemsjing!rustig aan opbouwen en dan gaat het helemaal goedkomen
Had vandaag een rondje geplanned, maar wat kleine knieprobleempjes dus maar even preventief niet lopen.
Morgen maar weer eens kijken. Straks wel even een rondje fietsen.![]()
Heb je een jetlagje? Heel de nacht nog op...quote:Op vrijdag 21 december 2012 05:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eitje! Ik doe er ook nog kransjes, lampjes en een piek bij![]()
Morgen maar extra rustdagje denk ik.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
jeetje..... beetje uit het oog uit het hart...terwijl ze altijd een trouwe poster was.... Bring back Yuki!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, die heeft te veel last van haar rug om te kunnen en mogen lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Trappen van het stationquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Alkmaar is de dijk net zo hoog als de rest van de (platte) omgeving
Parkeergarages
Trappen van een flatgebouw
Onder de Friese Brug door
en
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nou ja, het is gewoon balen als je niet kan lopen en dan ontbreekt ook de neiging om hier te posten. Dat heb ik ook. Maar goed, ik mag lekker weer. Morgen maar eens kijken hoe dat gaat. Zin in!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jeetje..... beetje uit het oog uit het hart...terwijl ze altijd een trouwe poster was.... Bring back Yuki!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
was ook andersom bedoeld,ik was yuki een beetje vergeten....quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon balen als je niet kan lopen en dan ontbreekt ook de neiging om hier te posten. Dat heb ik ook. Maar goed, ik mag lekker weer. Morgen maar eens kijken hoe dat gaat. Zin in!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-12-2012 10:24:56 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah, zo. Dat kan ik ook wel weer begrijpen. Gaat zo snel op internet. Ik beloof dat ik morgen in elk geval weer ga posten. Dan ga ik namelijk mijn eerste stukkie weer lopenquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Had morgen een duurloop ingedachten maar toch iets te gezellig tijdens de kerstborrel dus morgen maar klein rondje en dan zondag er maar tegen aan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waar is dat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:03 schreef Frsh het volgende:
[..]
Trappen van het station
Parkeergarages
Trappen van een flatgebouw
Onder de Friese Brug door
en
[ afbeelding ]![]()
Nu m'n rondjes steeds groter worden krijg ik idd wel steeds meer opties om binnen Alkmaar wat heuveltraining te doen. Dit weekend ga ik naar Egmond om (een deel van) het parcours te lopen![]()
![]()
Schoorlse duinen.'heuvel' genoegquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waar is dat?![]()
Nu m'n rondjes steeds groter worden krijg ik idd wel steeds meer opties om binnen Alkmaar wat heuveltraining te doen. Dit weekend ga ik naar Egmond om (een deel van) het parcours te lopen![]()
![]()
Daar wil ik komend jaar gaan lopen, regelmatig, lijkt me HEERLIJK. Toffe omgeving.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Schoorlse duinen.'heuvel' genoegIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
We waren om 2 uur wakkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heb je een jetlagje? Heel de nacht nog op...dus hebben we nog even liggen lezen, en Serious Request liggen kijken op de iPad. Maar goed, als je daaraan gaat beginnen, kun je net zo goed comfortabel op de bank bij de tv zitten met een beker warme choco en een ontbijtje
dat dus maar gedaan en genoten van de nachtshow
![]()
Komt goed hoor. Het plan is dat de jetlag en ik straks een stukje gaan rennen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is de Kerk- of Kippenbrug, in Oudorp. https://maps.google.nl/ma(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=ilquote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Mijn heuveltraining in Arnhem is niet zo moeilijkheuvels in de stad genoeg, maar ook bruggen.
Was vanochtend eigenlijk van plan omeenrondje te gaan. Mijn nachtrust werd echter ruw verstoord door kramp in mij kuit. Erg pijnlijk. Het is nu nog steeds een beetje gevoelig dus we slaan maar even over.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Schoorlse duinen.'heuvel' genoegIk fiets daar 's zomers altijd, heel fijn. In de zomer wil ik daar wat vaker heen fietsen om te hardlopen, maar nu is dat nog niet heel erg handig met kleding. Als dat dan heel goed bevalt ga ik kijken naar een hardlooprugzakje waar een softshell in kan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar wil ik komend jaar gaan lopen, regelmatig, lijkt me HEERLIJK. Toffe omgeving.Ik ga er volgende week wel naartoequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:56 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat is de Kerk- of Kippenbrug, in Oudorp. https://maps.google.nl/ma(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=ilDit weekend even een rondje googlemapsen.
![]()
Gisteren ging mijn traning ook als poep. Dinsdag al wat pijntjes en die kwamen gisteren vrij snel weer terug. Ook op de sportschool ging het al niet. Paar keer niet geweest ook. Laatste dagen laat ik ook dingen vallen en erger ik me overal aan. Lijkt wel of ik een soort herfstdepressie ontwikkel ofzo. Terwijl ik juist zo positief en nuchter tegen het leven aan kijk.![]()
Maarrrrr ik ga niet bij de pakken neerzitten en morgen gewoon weer "proberen" te shinen! Ik eet dat bos op god$@#@^&*me!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
"Ik eet dat bos op"
That's the spirit!!
Ik moet zeggen, ik had ook last van wat pijntjes. Een gek pijntje onder mijn voet, voelbaar wanneer ik mijn tenen naar achteren strek. En kreeg last van een oude oorlogswond in mijn knie, voornamelijk bij traplopen voelbaar.
Maar na het loopje van gisterochtend heb ik ze er uitgelopen ofzo, geen last meer?! Beetje spierpijn in de bovenbenen nog, prima.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het is voor jullie misschien geen nieuws, maar ik was gisteren bij de HEMA, en ik zag dat ze daar hardloopkleding hebben hangen. Kijk, hier en hier. In de winkel hangt er meer, en in verschillende kleuren.
Ik heb nog een kadobon liggen van de HEMA, wellicht eens iets proberen
Ik heb eigenlijk hooguit een (korte) broek en een waterwerend jasje nodig.
Sja, dan zou ik er ook een hardloopshirtje onder moeten.. misschien ook 1 met lange mouwen.
He shit, zaterdag eens langs lopen dan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik wil die tanktop misschien wel hebbenziet er leuk uit
Nou, ik ga even Gorilla in de mist spelen
[ Bericht 32% gewijzigd door Guppy op 21-12-2012 12:46:30 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ow, tight aan, shirtje aan en fietsen maar. Sportjasje mee en gaan!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef hatsaflats het volgende:
Ik fiets daar 's zomers altijd, heel fijn. In de zomer wil ik daar wat vaker heen fietsen om te hardlopen, maar nu is dat nog niet heel erg handig met kleding. Als dat dan heel goed bevalt ga ik kijken naar een hardlooprugzakje waar een softshell in kan.
Ik moet er met de auto naartoe, das best handig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, als het iets warmer is gaat dat wel. Maar als ik nu in de kleren waarin ik hardloop ga fietsen krijg ik het wel heel erg koud. Ik heb geen auto, dus ik moet wel fietsenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow, tight aan, shirtje aan en fietsen maar. Sportjasje mee en gaan!
Ik moet er met de auto naartoe, das best handig.![]()
![]()
Ik mag mijn eerste marathon lopen met startnummer 6875. Laat dat nou net mijn geluksnummer zijn
En mijn pincodequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef YUR het volgende:
Ik mag mijn eerste marathon lopen met startnummer 6875. Laat dat nou net mijn geluksnummer zijn
Oeps.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Heb ik een keer gehad op m'n werk toen ik nog bij het tankstation werktequote:![]()
Ik noem het bedrag voor die meneer die getankt had: "Dat is dan ¤ 75,70"
Die meneer kijkt me heel schaapachtig aan, dus ik vraag of het niet klopt.
Zegt ie heel hard: "Jawel, maar da's m'n pincode!!"![]()
Met een hele shop vol mensen ook echt![]()
![]()
Met 0000 als pincode zal mij dat niet snel overkomen in een winkelquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad op m'n werk toen ik nog bij het tankstation werkte![]()
![]()
Balinese loopjes![]()
http://www.endomondo.com/workouts/114123442
http://www.endomondo.com/workouts/114123439
http://www.endomondo.com/workouts/114123438
Niet heel ver en niet heel snel, maar wel heel mooien drie keer heen en weer, want Mr. Guppy vond het niet zo'n goed idee dat ik in m'n eentje in een vreemd land alle kanten op ging lopen zoals ik dat hier wel eens doe. Dus vooruit, dit was óók heel leuk om te doen! En uitplonzen in de zee is heel lekker als het 32graden is. Ik mis het een beetje!
Je had daar best leuk kunnen lopen als ik de map zo zie.. En plonzen in zee ftw!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Balinese loopjes![]()
En uitplonzen in de zee is heel lekker als het 32graden is. Ik mis het een beetje!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die weggetjes lijken leuk, maar zijn heel druk met verkeer. Vrachtauto's, auto's, bussen, taxi's, scooters enz. Alles door elkaar en geen stoepen of bermen. Dus langs de zee was de mooiste optie! Met eekhoorntjes, zeevogels, krabbetjes en af en toe een visquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je had daar best leuk kunnen lopen als ik de map zo zie.. En plonzen in zee ftw!
Hoe vet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Balinese loopjes![]()
http://www.endomondo.com/workouts/114123442
http://www.endomondo.com/workouts/114123439
http://www.endomondo.com/workouts/114123438
Niet heel ver en niet heel snel, maar wel heel mooien drie keer heen en weer, want Mr. Guppy vond het niet zo'n goed idee dat ik in m'n eentje in een vreemd land alle kanten op ging lopen zoals ik dat hier wel eens doe. Dus vooruit, dit was óók heel leuk om te doen! En uitplonzen in de zee is heel lekker als het 32graden is. Ik mis het een beetje!
![]()
![]()
Jaaaquote:![]()
Oh en net ging het ook een beetje mis. Ik wilde door de uiterwaarden lopen langs de Rijn, maar het was heel mistig. Kom ik bij de roze pijl aan, staat ineens alles onder water, omwat de Rijn zo hoog staan
Toen moest ik weer omkeren, want ik kon dus niet meer verder[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OH NOES DE WERELD VERGAAT!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Oh en net ging het ook een beetje mis. Ik wilde door de uiterwaarden lopen langs de Rijn, maar het was heel mistig. Kom ik bij de roze pijl aan, staat ineens alles onder water, omwat de Rijn zo hoog staan
[ link | afbeelding ]
Toen moest ik weer omkeren, want ik kon dus niet meer verder![]()
![]()
![]()
IT DOES!!quote:en ik verging ook bijna, want door die mist zag ik het pas heel laat! Het is een complot
Mijn chef weet 'm ook. Oooh zegt hij, dus als ik je pinpas heb kan ik al je geld pinnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad op m'n werk toen ik nog bij het tankstation werkte![]()
![]()
Waarop ik dus zei. Als je mijn pinpas hebt dan lig je hoogstwaarschijnlijk met een aantal breuken in het ziekenhuis.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een gepaster antwoord zou zijn: nou met dat salaris van mij zit je al gauw in het rood.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Meeste staat op de spaarrekening. Maarja daar kan hij dan ook bij met internetbankieren.
Maar hij kan 't inderdaad beter missen dan mij.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Met mijn pincode kun je nog niet internetbankieren[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Rabobank werkt niet met tan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Poging tot (een soort van) interval: totaal mislukt! Drie keer moeten stoppen om verder te wandelen, verdwaald en uiteindelijk meer dan anderhalf uur terug moeten wandelen omdat ik uiteindelijk wel héél erg ver van huis was toen mijn training er op zat. Volgende week vrijdag maar opnieuw proberen en mocht het dan weer zo'n fiasco worden, dan mag het schema zich het intervallen steken waar de zon niet schijnt.Lange duurlopen zijn hoe dan ook een heel stuk leuker...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Wat ging er fout dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
Poging tot (een soort van) interval: totaal mislukt! Drie keer moeten stoppen om verder te wandelen, verdwaald en uiteindelijk meer dan anderhalf uur terug moeten wandelen omdat ik uiteindelijk wel héél erg ver van huis was toen mijn training er op zat. Volgende week vrijdag maar opnieuw proberen en mocht het dan weer zo'n fiasco worden, dan mag het schema zich het intervallen steken waar de zon niet schijnt.Lange duurlopen zijn hoe dan ook een heel stuk leuker...
Oeps DDD (sorry, moest even gniffelen)
Ik wil morgenochtend lopen maar in het noorden willen ze toch sneeuw en ijzel hebben.. hmmmm, de rest v.d. dag ggen tijd. Morgenochtend mar efkes sjenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Het lijkt me eerder dat jij beter moet opletten. Als je wel een LDL kan lopen dan moet je zeker een interval kunnen lopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Misschien volgende keer ook geld meenemen voor een taxi!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
![]()
Haha, interessant, dat vraag ik me al vaker af. Maar de uitkomst is dus eigenlijk dat het niet uit maakt (afgezien van het feit dat je korter in de regen verblijft, wat ze hier wel mee laten tellen). Toch merk ik altijd pas echt dat het regent als ik ga wandelen. Maar dat zal wel iets psychisch zijn dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef YUR het volgende:
Word je van hardlopen in de regen natter dan van wandelen in de regen?![]()
Toevallig is mijn startnummer voor de Brink tot Brink loop ook gelijk aan mijn oude pincode en tevens het netnummer van een vroegere woonplaats![]()
Vanavond toch maar weer eens met de groep trainen en dan zondag nog een lange duurloop. Het is lang geleden dat ik voor het laatst 10 km heb gelopen, maar ik heb wel vertrouwen in een goede wedstrijd![]()
![]()
Vermoedelijk te warm aangekleed, een (opkomende) verkoudheid en onverhard terrein met flink wat hoogteverschillen. Volgende keer probeer ik hem op de verharde weg, dan zal het waarschijnlijk wel moeten lukken. Afgelopen maandag pribleemloos 35 minuten op gemiddeld 11,7 km/u gelopen, dus tien minuten op een nog wat hoger tempo zou in principe ook geen probleem mogen zijn. Toch was het dat wel vandaag...quote:
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Eindelijk gelukt was langzamer en daardoor makkelijk verder te lopen, heerlijk gelopen
http://runkeeper.com/user/remcoo/activity/137231371![]()
Buiten alle excuses....Wat is een wát hoger tempo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vermoedelijk te warm aangekleed, een (opkomende) verkoudheid en onverhard terrein met flink wat hoogteverschillen. Volgende keer probeer ik hem op de verharde weg, dan zal het waarschijnlijk wel moeten lukken. Afgelopen maandag pribleemloos 35 minuten op gemiddeld 11,7 km/u gelopen, dus tien minuten op een nog wat hoger tempo zou in principe ook geen probleem mogen zijn. Toch was het dat wel vandaag...F means you're fucked![]()
Om exacte getallen te geven moet ik mijn GPS-horloge aan de PC hangen, ik heb iig voor mijn gevoel harder proberen te lopen dan afgelopen maandag. Het schema dat ik loop geeft ook geen exacte snelheden op; er wordt alleen over T1, 2 en 3 gesproken waarbij T1 een rustig tempo is, wat voor mij neerkomt op een snelheid tussen de 10,5 en 11 km/u. T2 rond de 11,5, dus mijn streven is om boven de 12 km/u te komen met T3. Gewoon doorgaan, dan moet dat uiteindelijk wel kunnen lukken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Buiten alle excuses....Wat is een wát hoger tempo?“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
![]()
omgekleed en klaar voor een klein rondje. Eens zien hoe het gaat
maar had er zin in, dus maak maar even gebruik van dat moment!
Ondanks dat ik al gewerkt heb van 06.00 - 16.00uur
Ja doei.![]()
Niet aanstellen, da's maar 10 uurtjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
omgekleed en klaar voor een klein rondje. Eens zien hoe het gaat
maar had er zin in, dus maak maar even gebruik van dat moment!
Ondanks dat ik al gewerkt heb van 06.00 - 16.00uur
Centen verdienen voor je nieuwe huisquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, idd. Is niets. Zondag en maandag 11 uur![]()
Hup, en nu lopen!F means you're fucked![]()
Vind het knap, dat trek ik niet na het werkNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ligt ook aan het werk wat je doet denk ik. Ik zal wel moeten na het werk, anders kan ik alleen in het weekend lopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het knap, dat trek ik niet na het werk[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, idd. Is niets. Zondag en maandag 11 uur![]()
RD!! Je leeft nog
yup, alles overleeft, de kerstborrel en het einde der tijden!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
inschrijven gelukt.... was nog plek maar was een betalingsprobleem tussen het Belgische en NZ.
Een van mijn FB contacten is goed bevriend met de organisator "and came to the rescue"!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Coolquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
inschrijven gelukt.... was nog plek maar was een betalingsprobleem tussen het Belgische en NZ.
Een van mijn FB contacten is goed bevriend met de organisator "and came to the rescue"!!weer eentje erbij voor in de OP dus
Die motivationals altijdquote:
inderdaad..dus Uniekhoorn, pretty please?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Coolweer eentje erbij voor in de OP dus
en prop deze er ook asjeblief nog even tussen voor volgende week:
http://www.activeqt.co.nz(...)mas/race-information
(onder op de pagina, 10km trial)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zometeen goed aankleden en dan gaan we rennen as if there is no tomorrowDe loopgroep heeft een End of the World race georganiseerd
Zin an...
![]()
uit ervaring kan ik zeggen... HOAXquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:53 schreef linebear het volgende:
Zometeen goed aankleden en dan gaan we rennen as if there is no tomorrowDe loopgroep heeft een End of the World race georganiseerd
Zin an...
Ik vind 10 uur keihard werken (vakkenvullen, kassa draaien, etc.) best een goed excuus andersquote:
Máár![]()
![]()
Ik ging als een speer en had echt zin om goed door te rennen. Helemaal op nu, maar zó voldaan
http://www.endomondo.com/workouts/114162711
Stel je voor dat de wereld alsnog vergaat vanavond, dan heb ik iig nog één keer super lekker gelopen
8.2km
5.35min/km gemiddeld
Wat ik overigens echt zóó vervelend vind is langs rokende mensen lopen tijdens 't hardlopen. Gátver.
Ja doei.![]()
De race is zeker geen hoax hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik zeggen... HOAX![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind 10 uur keihard werken (vakkenvullen, kassa draaien, etc.) best een goed excuus anders
Máár![]()
![]()
Ik ging als een speer en had echt zin om goed door te rennen. Helemaal op nu, maar zó voldaan
Stel je voor dat de wereld alsnog vergaat vanavond, dan heb ik iig nog één keer super lekker gelopen
8.2km
5.35min/km gemiddeld
Wat ik overigens echt zóó vervelend vind is langs rokende mensen lopen tijdens 't hardlopen. Gátver.
veel plezier alvast!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
10 uur werken constant lopen en op je benen staan kan erg zwaar zijn, vooral als je het niet gewend bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind 10 uur keihard werken (vakkenvullen, kassa draaien, etc.) best een goed excuus anders
Máár![]()
![]()
8.2km
5.35min/km gemiddeld
Zelf vind ik tweetakt brommers enorm vervelend stinken.![]()
Jullie gaan nog steeds lekker hier zeg!goed bezig!
Oh, en het meest recente uit de voetperikelen: Volgens m'n fysio steekt het pijnlijke bot te ver uit in vergelijking met m'n andere voet (iets wat ik al 2 weken roep tegen artsen..). Haar conclusie: bot is gesubluxeerd. Oftewel: bot is een stuk gekanteld door de klap. Dáárom doet het zo'n zeer bij elke stap..
Moet nu dus naar een manueel therapeut. De 27e kon pas... Dus dames en heren, let aub goed op tijdens het hardlopen!![]()
![]()
de 27ste van deze maand of in januari pas?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Deze maand gelukkigquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
de 27ste van deze maand of in januari pas?
voor degene die wel eens wat anders willen dan een camo shortskwam ik dit merk loopkleding tegen..
http://www.inknburn.com/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad, volgens mij mag GotC van geluk spreken dat ze haar er tussen hebben kunnen frommelen zo tussen kerst en O&Nquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hebben!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor degene die wel eens wat anders willen dan een camo shortskwam ik dit merk loopkleding tegen..
http://www.inknburn.com/F means you're fucked![]()
ik wist wel dat je dat leuk zou vinden!!quote:
Hoppa. Even een PR op de 5 gelopen zojuist. Lekker in de zeikregen dus geen zin in warming up. En als t regent wil je blijkbaar sneller thuis zijn.
http://www.endomondo.com/workouts/114165616Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Das toch mooi?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:21 schreef crise het volgende:
Pff ik kan hier niet eens langer dan 200 meter vlak lopen. Zuid limburg..
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Die van 27 dec staat er in RD.. wil je nog even precies zeggen welke er nog in moet?
Goed gedaan Mo
IJzelregen... hopelijk is hetmorgenochten droog... pretty pleaseNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
deze: (de 25km versie) op 17 augustus 2013quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Die van 27 dec staat er in RD.. wil je nog even precies zeggen welke er nog in moet?
http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes
heeft de reputatie de zwaarste trail van Belgie te zijn
Done!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze: (de 25km versie) op 17 augustus 2013
http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes
heeft de reputatie de zwaarste trail van Belgie te zijn
Wow, lijkt mij een enorm mooie uitdaging!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:21 schreef crise het volgende:
Pff ik kan hier niet eens langer dan 200 meter vlak lopen. Zuid limburg..
Werkweken als deze zorgen wel dat ik niet ren![]()
Maandag ga ik er weer voor![]()
De pest als oproepkracht in de horeca is dat je er altijd alleen maar bent als het hartstikke druk is en je dus geen moment rust hebt. Ik vergeet steeds m'n iPod nano mee te nemen als stappenteller.. ben wel benieuwd hoe veel ik nou loop zo'n dag![]()
Maar goed, nu is alles *auw*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat doen jullie aan als het koud is en waait? Ik heb twee maanden terug hardloopschoenen gehaald en wil nu toch eens wat serieuzer gaan hardlopen. Om de een of andere reden begin ik dit soort projecten altijd in de winter.![]()
Gisteren aan m'n rondje begonnen. De eerste 6km gingen wel lekker, maar toen had ik wind mee. De terugweg was echt heel naar. Harde ijzige wind en het begon ook licht te regenen. Ik ben echt helemaal stuk gegaan en heb nooit zo hardgelopen omdat ik naar binnen wilde.![]()
Daarna 2 uur lang op de wc gezeten omdat ik me echt niet goed voelde. Trainingsbroek, thermoshirt met daarover shirt met lange mouwen waren niet echt voldoende.
![]()
Andersom lopen. Heen met wind tegen en terug met wind mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Schuifpui het volgende:
Wat doen jullie aan als het koud is en waait? Ik heb twee maanden terug hardloopschoenen gehaald en wil nu toch eens wat serieuzer gaan hardlopen. Om de een of andere reden begin ik dit soort projecten altijd in de winter.![]()
Gisteren aan m'n rondje begonnen. De eerste 6km gingen wel lekker, maar toen had ik wind mee. De terugweg was echt heel naar. Harde ijzige wind en het begon ook licht te regenen. Ik ben echt helemaal stuk gegaan en heb nooit zo hardgelopen omdat ik naar binnen wilde.![]()
Daarna 2 uur lang op de wc gezeten omdat ik me echt niet goed voelde. Trainingsbroek, thermoshirt met daarover shirt met lange mouwen waren niet echt voldoende.
Gewoon lopen, ik denk absoluut niet na over dit soort zaken. Als het koud is trek ik: regulier shirt, (winter)shirt (lange mouw), tight aan en dan gewoon gaan. Eventueel ook nog een jasje erbij. En met wind mee/tegen houd ik geen rekening. Je loopt een rondje en hebt dus hoe dan ook een keer tegenwind.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Schuifpui het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou morgen lopen gaat echt niet gebeuren.. dikke ijzel in de ochtend
Oh, ijzel is lastig, daar kun je weinig tegen doen. Ja, in een park gaan lopen, op het gras. Maar dat moet je maar net hebben[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zo, even de kerstborrel er uit gelopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je bent niet de enige hoor, lekker anoniem in het donkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Schuifpui het volgende:
Wat doen jullie aan als het koud is en waait? Ik heb twee maanden terug hardloopschoenen gehaald en wil nu toch eens wat serieuzer gaan hardlopen. Om de een of andere reden begin ik dit soort projecten altijd in de winter.
wind en/of waterdicht jack is voor mij een absolute must in de winter en verder zorg ik er voor dat ik meestal tegen de wind in begin..als je dan op de terugweg warm en bezweet bent heb je i.m.o. minder afkoeling.quote:Gisteren aan m'n rondje begonnen. De eerste 6km gingen wel lekker, maar toen had ik wind mee. De terugweg was echt heel naar. Harde ijzige wind en het begon ook licht te regenen. Ik ben echt helemaal stuk gegaan en heb nooit zo hardgelopen omdat ik naar binnen wilde.![]()
Wat voor materiaal was het schirt met lange mouwen? ik hoop dat het geen katoen was want daar hebben we het kort geleden hier nog over gehad, katoen houdt vocht vast en zorgt daardoor voor snelle afkoeling
maar vergeet niet....
[ Bericht 19% gewijzigd door rechtsedirecte op 22-12-2012 07:25:52 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jeetje wat een ellendequote:Op zaterdag 22 december 2012 06:18 schreef motorbloempje het volgende:
ijzel zuigt...
naar je werk mogen om 5.45am ookF means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:08 schreef Arquero het volgende:
Zo, straks naar de hardloopwinkel. 13e maand is gestort, dus
En die manueel therapeut, gaat ie het bot dan weer goed draaien? En dan, wat zijn dan de verwachtingen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:36 schreef GotC het volgende:
Oh, en het meest recente uit de voetperikelen: Volgens m'n fysio steekt het pijnlijke bot te ver uit in vergelijking met m'n andere voet (iets wat ik al 2 weken roep tegen artsen..). Haar conclusie: bot is gesubluxeerd. Oftewel: bot is een stuk gekanteld door de klap. Dáárom doet het zo'n zeer bij elke stap..
Moet nu dus naar een manueel therapeut. De 27e kon pas... Dus dames en heren, let aub goed op tijdens het hardlopen!
Echt zo klote meid
Hmm, dat kan dus misschien ook wel wat langer durenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:36 schreef GotC het volgende:
Moet nu dus naar een manueel therapeut. De 27e kon pas... Dus dames en heren, let aub goed op tijdens het hardlopen!
Sterkte!![]()
Gisteravond een zeer leuke run gehad. Was toch wel een maand geleden dat ik 10 km gelopen had. Was pittig, maar overleefdGeen vaste route, maar 6 checkpoints.
Zeer kleine club en yes ik ben laatste geworden
De snelste liep het in 37 minuten... ik in 1 uur en 4 minuten![]()
![]()
he getver, sterkte....quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:36 schreef GotC het volgende:
Moet nu dus naar een manueel therapeut. De 27e kon pas... Dus dames en heren, let aub goed op tijdens het hardlopen!![]()
zo lang je maar plezier gehad hebt!quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:15 schreef linebear het volgende:
Gisteravond een zeer leuke run gehad. Was toch wel een maand geleden dat ik 10 km gelopen had. Was pittig, maar overleefdGeen vaste route, maar 6 checkpoints.
De snelste liep het in 37 minuten... ik in 1 uur en 4 minuten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier man!quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:08 schreef Arquero het volgende:
Zo, straks naar de hardloopwinkel. 13e maand is gestort, dus
Maar je hebt je wel vermaaktquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:15 schreef linebear het volgende:
De snelste liep het in 37 minuten... ik in 1 uur en 4 minuten
Pff, dat ziet er wel heel erg zwaar uit. Sterkte alvast!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
Een van mijn FB contacten is goed bevriend met de organisator "and came to the rescue"!!![]()
![]()
Tof hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:26 schreef linebear het volgende:
[..]
Ja, laatste km's waren wel wat zwaar. Maar zeker weer een overwinning
Vanmorgen staat er een 90-minuten duurloopje op het programma. Heb er zin in! Ook al komt er een bak regen aan
Hier vandaag geen loopje, dat mag morgen weer. Maar wel de stad nog even in om onder-de-kerstboom-kadootjes te shoppen. Mehhet zal wel vreselijk druk zijn in de stad. Gelukkig hoef ik de AH niet in.
Ik speel eerlijk gezegd met het idee om alleen naar de Wibra te gaan en een shitload aan wol te halen. En dan haak ik gewoon voor iedereen een mutslekker makkelijk. Ik hoop dat ze genoeg wol hebben...
Good busy again!quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:15 schreef linebear het volgende:
De snelste liep het in 37 minuten... ik in 1 uur en 4 minuten![]()
![]()
hier een beetje luxe-probleem.... morgen eigenlijk een rustdag en maandag had ik een 20+ duurloop op het programma staan maar de weersvoorspellingen zijn rond de 27 graden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:28 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen staat er een 90-minuten duurloopje op het programma. Heb er zin in! Ook al komt er een bak regen aan
Misschien morgen dan maar extra duurloop inlassen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik speel eerlijk gezegd met het idee om alleen naar de Wibra te gaan en een shitload aan wol te halen. En dan haak ik gewoon voor iedereen een mutslekker makkelijk. Ik hoop dat ze genoeg wol hebben...
![]()
![]()
Een Guppy muts voor iedereen![]()
![]()
Het is een stuk makkelijker dan voor iedereen een kadootje verzinnenquote:
heerlijk, een kriebel mutsquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier vandaag geen loopje, dat mag morgen weer. Maar wel de stad nog even in om onder-de-kerstboom-kadootjes te shoppen. Mehhet zal wel vreselijk druk zijn in de stad. Gelukkig hoef ik de AH niet in.
![]()
Nee joh, is toch lekker zachtquote:
Ok, een zachte kriebel mutsquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee joh, is toch lekker zacht![]()
![]()
Thanks Gup, Arquero en LBDe manueel therapeut moet het weer recht kunnen trekken ja. Fysio heeft het gisteren ook geprobeerd en het is al wat beter, dus ga het meemaken! Geen idee hoe lang het herstel erna is.
LB, wat goed dat je weer een 10km hebt gelopen! Gaat het bij jou al weer helemaal zoals vanouds?
Gup, doe mij ook zo'n muts
Arquero, hoe staat het met de knie? Heel veel plezier met shoppen, wat ga je allemaal kopen?
RD, zo raar dat het bij jou gewoon rond de 27 graden isIs het morgen wel beter te doen qua temperatuur voor je duurloop?
![]()
Het gaat steeds weer beter, gelukkig... nu lekker op bouwen voor de CPC.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:56 schreef GotC het volgende:
Thanks Gup, Arquero en LBDe manueel therapeut moet het weer recht kunnen trekken ja. Fysio heeft het gisteren ook geprobeerd en het is al wat beter, dus ga het meemaken! Geen idee hoe lang het herstel erna is.
LB, wat goed dat je weer een 10km hebt gelopen! Gaat het bij jou al weer helemaal zoals vanouds?
Arquero, hoe staat het met de knie? Heel veel plezier met shoppen, wat ga je allemaal kopen?
RD, zo raar dat het bij jou gewoon rond de 27 graden isIs het morgen wel beter te doen qua temperatuur voor je duurloop?
Klinkt heel naar GuppyHoop dat het herstel voorspoedig gaat.
![]()
morgen is het nog 21 graden en dan een paar dagen warm, maar het weer kan hier weer heel snel omslaan naar koeler weer... we zijn maar klein pukkeltje in een heule grote koude oceaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:56 schreef GotC het volgende:
Verder uiteraard veel succes bij de therapeut, "but that goes without saying", ook omdat ik net iemand sprak via DM die staat tee poppelen om de CPC samen met je te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat vervelend weer zeg. Heb echt met je te doen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
morgen is het nog 21 graden en dan een paar dagen warm, maar het weer kan hier weer heel snel omslaan naar koeler weer... we zijn maar klein pukkeltje in een heule grote koude oceaan.
Verder uiteraard veel succes bij de therapeut, "but that goes without saying", ook omdat ik net iemand sprak via DM die staat tee poppelen om de CPC samen met je te lopen![]()
dat kun je ook gerust hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:05 schreef linebear het volgende:
[..]
Wat vervelend weer zeg. Heb echt met je te doen....... alles warmer dan 15-16 graden vind ik niet echt lekker om te lopen
Wat spannend! Maar gelukkig heb je nu wel een diagnose!quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:56 schreef GotC het volgende:
Mr. Guppy is ooit ook eens bij een manueel therapeut geweest, voor z'n rug. Die heeft er heel veel baat bij gehad toen.SPOILER: offtopic mutsverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
21 graden is wel goed te doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
morgen is het nog 21 graden en dan een paar dagen warm, maar het weer kan hier weer heel snel omslaan naar koeler weer... we zijn maar klein pukkeltje in een heule grote koude oceaan.
Verder uiteraard veel succes bij de therapeut, "but that goes without saying", ook omdat ik net iemand sprak via DM die staat tee poppelen om de CPC samen met je te lopenHebben jullie ook veel meer wind? Dat de gevoelstemperatuur wat anders is?
Ha, ja dat moet natuurlijk wel doorgaan! Ik zie gewoon wel hoe het gaat![]()
![]()
Knie is helemaal over, zal gewoon beetje te veel belast zijn denk ik. Hoop vandaag of morgen weer ff te kunnen rennen, heel de week ziek geweest.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:56 schreef GotC het volgende:
Ga iig voor schoenen kijken, en ik durf niet te zeggen of het daar bij blijft![]()
![]()
Oeh, new shoes!quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:20 schreef Arquero het volgende:
[..]
Knie is helemaal over, zal gewoon beetje te veel belast zijn denk ik. Hoop vandaag of morgen weer ff te kunnen rennen, heel de week ziek geweest.
Ga iig voor schoenen kijken, en ik durf niet te zeggen of het daar bij blijftIk ben benieuwd! En herkenbaar..zelden daar weer naar buiten gegaan met alleen wat ik wilde
![]()
![]()
![]()
ja het voorjaar is voornamelijk het windseizoen..dan wordt je helemaal gek van de wind., voornamelijk een koude zuidwester wind die de hele dag rond windkracht 7 kan zijn maar komende dagen krijgen we een Nor'wester,een warme foehnwind die ook wel bekend staat als "the mad dog"quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:17 schreef GotC het volgende:
[..]
21 graden is wel goed te doenHebben jullie ook veel meer wind? Dat de gevoelstemperatuur wat anders is?
Ha, ja dat moet natuurlijk wel doorgaan! Ik zie gewoon wel hoe het gaat
http://en.wikipedia.org/wiki/Nor%27west_archdit zorgt er voor dat Ashburton in Canterbury (waar ze meer Nor'westers hebben dan wij hier in de Deep South) de zelfdoding-hoofdstad is van NZ omdat mensen letterlijk gek worden van de wind die de hele dag om je hoofd giert.quote:About 10 percent of people affected by the nor’wester feel elated and wonderful. But the rest feel depressed, irritable, and lacking energy. People feel they can’t cope with everyday things. ... There is irrational anxiety and a sense of foreboding.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
+1quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Oeh, new shoes!Ik ben benieuwd! En herkenbaar..zelden daar weer naar buiten gegaan met alleen wat ik wilde
Zag gister dat mn gipspoot slanker is geworden. Quads zijn minder groot... Ik val af!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Swets is met Arquero mee naar de hardloopwinkel... Voor de zekerheid toch maar F5'en op internetbankieren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ff checken.. 100% katoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor, lekker anoniem in het donker
[..]
wind en/of waterdicht jack is voor mij een absolute must in de winter en verder zorg ik er voor dat ik meestal tegen de wind in begin..als je dan op de terugweg warm en bezweet bent heb je i.m.o. minder afkoeling.
Wat voor materiaal was het schirt met lange mouwen? ik hoop dat het geen katoen was want daar hebben we het kort geleden hier nog over gehad, katoen houdt vocht vast en zorgt daardoor voor snelle afkoeling
maar vergeet niet....
[ afbeelding ]Ben nooit zo van de goede voorbereiding, trek gewoon iets uit de kast. Ik was bijna nog in een gewoon t-shirt gegaan, maar toen ik buiten stond toch geswitched naar iets met lange mouwen. Nog steeds geen goede keus blijkbaar.
![]()
Die laatste tip heb ik wel in acht genomen. Heb m'n PR met 3 min verbeterd. Nu nog steeds fikse spierpijn trouwens.![]()
Tegen de wind in beginnen is hier niet zo handig, vanuit m'n huis liggen alle fijne routes eigenlijk allemaal één kant op. Ik houd niet zo van door de stad lopen. Ik denk dat ik toch maar eens wat goede sportkleding ga halen en ook een windjack.![]()
Dat jullie allemaal kou en ijzel hebben! Hier is het nu 10 graden en morgen wordt het gewoon 13! (omgeving Eindhoven). Lentekerst!![]()
Hier (in midden-Limburg) is het op het moment ook een dikke acht graden. Vanmorgen maar eens wat minder warm aangekleed als gisteren en dan blijkt het in één keer een heel stuk lekkerder te gaan...quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat jullie allemaal kou en ijzel hebben! Hier is het nu 10 graden en morgen wordt het gewoon 13! (omgeving Eindhoven). Lentekerst!“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Ik zie 'm nog nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:06 schreef mosselmossel het volgende:
Na 25 oktober geen updates meer op Endomondo gedaan. Maar vandaag!![]()
![]()
Het is dat een BH te persoonlijk is, anders had ik een sportBH met ingebouwde hartslagband voor je meegenomen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:19 schreef E.T. het volgende:
Swets is met Arquero mee naar de hardloopwinkel... Voor de zekerheid toch maar F5'en op internetbankieren![]()
Waarom niet? Yur heeft er laatst ook 1 voor mij gekochtquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is dat een BH te persoonlijk is, anders had ik een sportBH met ingebouwde hartslagband voor je meegenomen.![]()
![]()
Vanmorgen ongeveer 8km door Egmond gelopen. Was fijn, eerst 3km met tegenwind over het strand gehobbeld en daarna door de duinen. Endomondo heeft het het stuk over het strand alleen laten afweten, wat ik niet doorhad omdat ik liever naar de golven ging luisteren dan naar muziek en m'n dopjes dus niet in had. De duinen vielen wel mee, alleen het stukje van het strand af de duinen in was wat minder: heel mul zand en vrij steil.
Maar, dinsdag weer![]()
![]()
JIj hebt toch het alleenrecht op der boobs? Kopen dat spul!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is dat een BH te persoonlijk is, anders had ik een sportBH met ingebouwde hartslagband voor je meegenomen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb er nog aan lopen denken om m'n kledingmaten door te sms'enquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is dat een BH te persoonlijk is, anders had ik een sportBH met ingebouwde hartslagband voor je meegenomen.![]()
Geen aankopen, maar dat gaat nog wel gebeuren in de toekomst
Wat een winkel![]()
Verkoper vond het eigenlijk vreemd dat ze mijn huidige schoenen bij run2day hadden meegegeven. Blijkt dat ik dus veel meer ondersteuning nodig heb. Nu een paar Mizuno's aangehad en Saucony. Laatste is het geworden; Stabil CS2
Nog met paar aparte zolen erin.
Moest op het laatst ook nog stuk lopen met 1 oude schoen en 1 nieuwe. Echt een wereld van verschil![]()
Happy panda here![]()
![]()
En het is alleen bij schoenen gebleven, kleding is daar wel fors aan de prijs. Maar qua adviezen helemaal top daar!![]()
![]()
Nadat meniscus voor de 2e maal "pats" zei ergens in september viel het hardloopdoek voor mij. Nu een operatie en veel fysio verder heb ik gisteren voor het eerst weer een 12 min intervalletje op de band gelopen.
Ik denk dat ik er waarachtig beter uitkom, temeer omdat de fysio zich richt op het herstel van kracht omdat is sinds meniscus deel 1 6 jaar geleden min of meer scheef loop en mn linkerbeen ontzie. Hierdoor is er een 40% verschil ik spierontwikkeling, Meniscus part 2 deed de rest en nu veel lastige oefeningen 2 maal per week nu al 2 maanden lang merk ik echt verbetering. Nu langzaam het lopen ook weer opvoeren dan zijn we vlot weer die ellendige extra kilo's kwijt...kan niet wachten!ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen![]()
Na een een lekker zaterdag ochtend tochtje kan ik bevestigen dat de HTC One X in de standaard waterafstotende spibelt past en de GPS dan ook nog een perfecte ontvangst had. Het draagcomfort is ook nog eens vele malen beter dan zo'n afzakkende armband.![]()
Pff, zak je een avondje door, flesje wijn, paar oliebollen, een biertje. Direct 0.7 zwaarder vanmorgen. Moet de kerst nog beginnen
Morgen heb ik weer een loopje ingepland staan, en dan woensdag weer!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Teveel ijzel... jammer, dinsdag dan maar weerNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
![]()
Kom weer eens binnen vallen. Drukke week achter de rug, maar nu 2 weken ferkansie
Lekker tijd om te rennen dus
Vanmiddag meteen een start maken. Moet vandaag wel flink bijtanken. Heb de afgelopen te weinig (en erg ongezond en onregelmatig) gegeten, te weinig gedronken.. Dus even de reserves een beetje aanvullen voor ik weer kan hollen.
Ben wel weer een kilo kwijt
![]()
Heb de laatste dagen helemaal niet mee kunnen lezen hier. Hoop dat het goed gaat met alle blessures (als in dat ze aan de beterende hand zijn)
![]()
Ik heb dezelfde gehad, voor vrouwen dan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef Arquero het volgende:
Wat een winkel![]()
Verkoper vond het eigenlijk vreemd dat ze mijn huidige schoenen bij run2day hadden meegegeven. Blijkt dat ik dus veel meer ondersteuning nodig heb. Nu een paar Mizuno's aangehad en Saucony. Laatste is het geworden; Stabil CS2
[ afbeelding ]
Moest op het laatst ook nog stuk lopen met 1 oude schoen en 1 nieuwe. Echt een wereld van verschil![]()
Happy panda here![]()
![]()
Hier was het net een graadje of 6 buiten, beetje mistig, maar heerlijk rondje kunnen rennen.
Ben weer opgeladen voor de kerstinkopen die ik zo moet gaan doen.
@mossel, geniet van het rennen straks!
GotC, klote van je voet, maar wel goed dat je nu weet waar het aan ligthopen op een snel herstel.
![]()
nais!! Doe je verslag van je eerste rondje buiten lopen op wolkjes?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef Arquero het volgende:
Wat een winkel![]()
[ afbeelding ]
Happy panda here![]()
*mopper*
Naar de HEMA gefietst in winkelcentrum Kronenburg, om te kijken bij de hardloopkleding. Hebben ze het alleen in de HEMA in het centrumDan laat maar!!
Mooie schoenenquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef Arquero het volgende:
Wat een winkel![]()
[ afbeelding ]
Happy panda hereik ben ook erg blij met mijn Saucony's
Ik net zo, hele Hema doorgeworsteld, geen kleding.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper*
Naar de HEMA gefietst in winkelcentrum Kronenburg, om te kijken bij de hardloopkleding. Hebben ze het alleen in de HEMA in het centrumDan laat maar!!
Ga zo nog even in sportwinkels kijken.
Nou ging het in de HEMA in het centrum ook bij de sokken, dus dat helpt ook al niet... Ik zag het echt per toeval, maar had geen tijd om langer te kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik net zo, hele Hema doorgeworsteld, geen kleding.Ga zo nog even in sportwinkels kijken.
Alsof ik weet welke maat ze heeft. Ik speel d'r alleen mee he .quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom niet? Yur heeft er laatst ook 1 voor mij gekocht![]()
![]()
Oh ETquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alsof ik weet welke maat ze heeft. Ik speel d'r alleen mee he .je moet zorgen dat je man dat weet! Anders kan ie je natuurlijk niet verrassen
Oja, ze hebben bij Runnersworld Alkmaar 50% korting op het winterassortiment loopkleding. Best een goede actie.![]()
Je kan toch zeggen, zo groot en dan in die winkel je handen dusdanig positioneren of zeggen, net zo groot als de jouwe. of kleiner of groter..quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alsof ik weet welke maat ze heeft. Ik speel d'r alleen mee he .In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel handig, het moet eigenlijk nog winter worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:45 schreef hatsaflats het volgende:
Oja, ze hebben bij Runnersworld Alkmaar 50% korting op het winterassortiment loopkleding. Best een goede actie.
Ik ga eens zoeken naar een waterafstotend jasje, een natte trui loopt niet lekker.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Na een drukke werkweek gisteren vette hap en een halve fles whiskey gehad.
Voelde me vanmorgen dus niet helemaal fit, en om niet nuchter op pad te gaan ff een broodje gegeten.
Maar het moest er toch van komen. Heb er 3 maanden voor getraind; de 10 km
Ongeveer 2km warmgelopen en toen van start gegaan.
Na 5 minuten begon het een beetje te draaien en ik vreesde dat het de eerste keer zou zijn dat ik Renate teleur zou moeten stellen. Toch doorgezet. Na 20 minuten ging het wel weer, om bij 40 minuten weer een dipje te krijgen.
De Running Coach duurt een uur, dus bij 10 km/u loop je dan precies 10 km.
Ik was al bang dat ik er naar een uur achter zou komen dat ik pas op 8,5 km zou zitten en nog 10 minuten langer zou moeten doorlopen, maar toen Renate zei dat na 3 minuten het uur om zou zijn spiekte ik even om tot mijn verbazing te zien dat ik er al 10km op had zitten
Uiteindelijk het uur afgemaakt en in totaal 11,14 km gelopen. Geslaagd dus
En omdat het een nieuw rondje was was ik ook nog een eindje van huis, dus heb nog zo'n 5 km uitgelopen![]()
![]()
Die hoop heb ik lang geleden al opgegeven (toen wist hij het wél.. althans.. ik vermoed dat het onthouden van mijn maten net zo gaat als het onthouden van mijn verjaardag..quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ETje moet zorgen dat je man dat weet! Anders kan ie je natuurlijk niet verrassen
)
Goed hee D. !!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goed gedaan!quote:
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
tssss uitsloverquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:09 schreef D. het volgende:
Na een drukke werkweek gisteren vette hap en een halve fles whiskey gehad.
Voelde me vanmorgen dus niet helemaal fit, en om niet nuchter op pad te gaan ff een broodje gegeten.
Maar het moest er toch van komen. Heb er 3 maanden voor getraind; de 10 km
Ongeveer 2km warmgelopen en toen van start gegaan.
Na 5 minuten begon het een beetje te draaien en ik vreesde dat het de eerste keer zou zijn dat ik Renate teleur zou moeten stellen. Toch doorgezet. Na 20 minuten ging het wel weer, om bij 40 minuten weer een dipje te krijgen.
De Running Coach duurt een uur, dus bij 10 km/u loop je dan precies 10 km.
Ik was al bang dat ik er naar een uur achter zou komen dat ik pas op 8,5 km zou zitten en nog 10 minuten langer zou moeten doorlopen, maar toen Renate zei dat na 3 minuten het uur om zou zijn spiekte ik even om tot mijn verbazing te zien dat ik er al 10km op had zitten
Uiteindelijk het uur afgemaakt en in totaal 11,14 km gelopen. Geslaagd dus
En omdat het een nieuw rondje was was ik ook nog een eindje van huis, dus heb nog zo'n 5 km uitgelopen![]()
Grapje! super gedaan!!( ik haalde die eerste testrun echt maar 8 km
)
![]()
Denk dat ik toch wel mee wil doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:00 schreef GotC het volgende:
Oh ja, nogmaals:
Wil iemand mijn startnummer overnemen voor de kwart marathon van Egmond?Wat wil je ervoor hebben?
D. goed gedaan!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
D.
D.well done!
Oh en:
En joggers dan? *ducks*quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
D.well done!
Oh en:
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zijn joggersquote:wij niet.
Zonde van die kleren Gup!
En eens met slacker_nl. ET, geef die maten door aan je vent.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Past niet echt he... Maar ik heb geen zin/tijd om zelf een pissed-looking runner te tekenen![]()
Haha, jij hebt zeker ook die sketch van Smack the Pony gezien dat die man een beha voor zijn vriendin koopt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen, zo groot en dan in die winkel je handen dusdanig positioneren of zeggen, net zo groot als de jouwe. of kleiner of groter..![]()
Zo, mijn vakantie kan nu echt beginnen!Heb echt heerlijk gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/114280159 Trots op
![]()
![]()
Nee, ik ben van improvquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt zeker ook die sketch van Smack the Pony gezien dat die man een beha voor zijn vriendin koopt?Maar het zou kunnen dat ik het wel gezien heb..
@Guppy dat spreekt elkaar tegen he. Als runner heb je geen test om af te leggen maar bij een stoplicht gaan we kijken hoe je reageert en afhankelijk van je reactie ben je een runner/jogger. Ergo een test....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag met trainen een paar doorwadingen gedaan, toch wonderlijk hoe snel je weer warm bent.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Welcome back mossel
En dit mag ik dus gewoon dinsdag en donderdag weer. Of maandag en woensdag, maar het andere komt beter uitEn dan de week erop zelfs 6x ipv 4x die interval
![]()
Het ging nu prima. Op zich voelde ik het nog wel bij het lopen, maar als ik weer ging wandelen ging dat beetje pijn eigenlijk bijna meteen weg, Gewoon lekker doorgaan nu met oefeningen en dus drie keer in de week heel langzaam (langzamer dat Evy, lol) opbouwen
[ Bericht 11% gewijzigd door mosselmossel op 22-12-2012 15:53:38 (ow, dat waren wel heel veel smileys) ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Boeiend dat het langzaam gaatje rent weer!
Ik ben er ook 1. Ik red geen 12 km/u.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef Shravani het volgende:
Ik ben denk ik gewoon een jogger, maar nog altijd beter, dan een bankhanger![]()
Lekker gelopen sunny!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ben er ook 1. Ik red geen 12 km/u.maar ik hou het wel lekker lang vol al
![]()
![]()
That's the spirit. Lekker lang langzaam hardlopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik hou het wel lekker lang vol al
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
That's the spirit. Lekker lang langzaam hardlopenja zo iets! Wil nog wel aan mijn snelheid gaan werken overigens, mag wel een klein tikkie harder. Maar het volhouden is wel belangrijker voor mij. Ben echt een dieseltje, kom wat traag op gang maar loop dan lekker door.
In vier maanden van 200 meter naar 7km vind ik niet slecht
![]()
![]()
Dat is ook echt iets om trots op te wezen! En het is heerlijk om te doen, dan maar iets langzamer, snelheid komt er toch wel in.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja zo iets! Wil nog wel aan mijn snelheid gaan werken overigens, mag wel een klein tikkie harder. Maar het volhouden is wel belangrijker voor mij. Ben echt een dieseltje, kom wat traag op gang maar loop dan lekker door.
In vier maanden van 200 meter naar 7km vind ik niet slecht
Eerste 2 km loop ik ook nog niet lekker, daarna met lekker comfortabel tempo doorlopen tot je zo ongeveer niet meer kan en dan steeds een beetje verder en sneller worden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja heerlijk. Na 3 km maakt iedere kilometer er bij bijna geen verschil meer qua gevoel en kan ik aardig doorlopen. Maandag eens kijken of ik wat meer met snelheid kan doen (met mijn vriend mee lopen, intervallen en dan op snelheid). En dan de volgende loop weer afstand. Ben aan het zoeken naar een rondje van 10km vanuit huis waar ik naartoe kan streven.![]()
![]()
Zo, m'n dochters gehaald, boodschappen en weet ik veel allemaal![]()
Vanavond naar musical Annie in Rotterdam.
In ieder geval geen tijd gehad om m'n schoenen uit te proberen, morgen dan maar![]()
Lekker Mossel dat je weer kunt hardlopen![]()
![]()
Back. De wereld leeft nog en ik ookHet ging geweldig gisteren, feels sooooo good
Enorme zin om de kick om te zetten in een loopje. Maar nogal wat slaapgebrek én bier, dus ff op bank en morgen lekker lopen. Nu: kadootjes uitpakken, kaartjes lezen!
![]()
Mooi, gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:58 schreef Quoi het volgende:
Back. De wereld leeft nog en ik ookHet ging geweldig gisteren, feels sooooo good
Enorme zin om de kick om te zetten in een loopje. Maar nogal wat slaapgebrek én bier, dus ff op bank en morgen lekker lopen. Nu: kadootjes uitpakken, kaartjes lezen!
Nog gefeliciteerd!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:58 schreef Quoi het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:58 schreef Quoi het volgende:
you got it!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat zijn joggerswij niet.
[ afbeelding ]
hoe zat het ook al weer, het verschil tussen joggers en runners??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lopersjullie zijn geweldig
* uniekhoorn jaloers
Vooral omdat ik heel veel lekkers gehad heb bij een verjaardagNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:volgend jaar 1500km op de challenge?
waar een crisis al niet goed voor isquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:45 schreef hatsaflats het volgende:
Oja, ze hebben bij Runnersworld Alkmaar 50% korting op het winterassortiment loopkleding. Best een goede actie.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar is het dan ook een verjaardag voorquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn jaloers
Vooral omdat ik heel veel lekkers gehad heb bij een verjaardagmorgen balansdag, komt alles weer goed
beste groter de reden om te gaan hardlopen.... al heb jij he niet nodig, wel goed om van het schuldgevoel af te komen..quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:19 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn jaloers
Vooral omdat ik heel veel lekkers gehad heb bij een verjaardag
Minimaalquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]volgend jaar 1500km op de challenge?
Wow... ik zat te denken aan 750 of 800...quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: