abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120610990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Ze hebben dus gewoon een belachelijk irritante popup/banner die ervoor komt die aangeeft dat je voor 6 december moet bestellen als je het voor kerst wilt :)
Ik weet het ja, maar ik heb 11 december besteld en 13 dec zag ik voor het eerst die banner.
Vond ik toch wel een beetje raar.
Maarja, dan zal ik mezelf inderdaad maar de moeite besparen :)
pi_120618093
Is er veel verschil met de neo t10 en latere t versies? Ik las dat niemand er iets van merkte.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:57:00 #53
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120618310
Latere versies doen je belasting, afwas en halen de post uit de brievenbus voor je. :P

Neuh. De accu-indicatie is wat nauwkeuriger geworden. That about it.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 22 december 2012 @ 07:03:09 #54
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120626614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Majinster het volgende:
Is er veel verschil met de neo t10 en latere t versies? Ik las dat niemand er iets van merkte.
Scherm wordt minder bleek met T12.

Maar dat ie je belasting doet is onzin hoor. Alleen je Zorgtoeslag ;)
pi_120634707
Ik heb nu zo'n 3 weken de Jiayu G3 in gebruik en deze bevalt uitstekend. Vooral de dual sim ben ik heel blij mee omdat ik graag werk & prive gescheiden hou en nu maar 1 telefoon mee hoef te sjouwen :)

Ik zit echter nog met het volgende (wat niet Jiayu specifiek is vandaar de vraag hier)...

Ik heb in settings -> sim management -> contacts & sim al mijn prive contacts met mijn prive sim geassocieerd en al mijn werk contacts met mijn werk sim. Ik ging ervanuit dat als je dan bijv belt of smst naar een prive contact hiervoor direct de prive sim gebruikt. Ik krijg echter nog steeds de vraag welke sim ik dan wil gebruiken. Dat is op zich logisch want bij de voice & messaging instellingen heb ik "always ask" staan. Bij de sim keuze staat dan wel welke sim preferred is als een contact geassocieerd is met een sim maar je moet deze nog dus altijd aantikken. Ik mis dus eigenlijk een 4de optie bij voice & messaging, namelijk de optie "always use preferred (of associated) sim".

Ik heb gegoogled en bekeken of andere phone apps (zijn deze er wel, ik kon niks vinden) of sms apps (handcent & go sms pro) hier wel wat mee konden maar daar kan ik ook niets mee mbt de geassocieerde sim.

Wat is dan het nut van het associeren van een contact met een sim (behalve dan dat je de tekst "preferred" erbij krijgt)? Of is het wel mogelijk om direct te bellen/smsen (zonder de sim te kiezen, deze is al gekozen dmv de associatie) en zie ik dus een instelling oid over het hoofd?!?

Heeft hier iemand al ervaring mee of dit werkend?
pi_120642338
Huh, mn wifi had kuren met uitschakelen, en toen wou ik rebooten, maar nu zit ik in wat die aangeeft Veilige modus? WTF

Hoe kom ik weer in normaal...?

edit: batterij een paar minuutjes eruit gehaald en toen er weer in gedaan, en hij zat weer in normale mode... weird

[ Bericht 21% gewijzigd door penningmaniac op 22-12-2012 19:42:21 ]
pi_120657295
Hmmm zit een beetje in dubio wat te doen.... Heb op dit moment een Galaxy S2, welke voor mij nog prima voldoet wat betreft snelheid en mogelijkheden. Nu is die alleen ter aarde gestort, met als gevolg flinke barsten in het scherm. Hij werkt nog wel dat is het probleem gelukkig niet. Dilemma is nu ga ik het scherm repareren door een scherm via ebay te kopen voor zo'n 80-95 dollar, of ga ik voor een nieuwe chinese smartphone...??? Dit hoeft wat mij betreft niet een quad core, high end telefoon te zijn. Een goed scherm, goede camera en een processor vergelijkbaar, of ietsje beter dan die van de S2 zou prima zijn wat mij betreft... Maar ja welke chinese smartphone komt hierbij in de buurt? Umi X1 misschien?
Music was my first love, and it will be my last.
pi_120662920
Eu plug binnen gehad voor de lader van mijn Neo. Nu heeft hij geen last van ghosting tijdens het laden. Samsung lader was trouwens al onderweg, lijkt me beter dan deze aangeknoopte verbindingen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120663418
Waar staat de T12 NL van xenorium?

Want die staat niet in de handleiding van Shiz? DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft?

FOUND, maar als je de T12 NL van xenorium installt hoeven de gapps niet meer?

[ Bericht 9% gewijzigd door Miniem op 23-12-2012 11:28:18 ]
pi_120665305
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:09 schreef Miniem het volgende:
Eu plug binnen gehad voor de lader van mijn Neo. Nu heeft hij geen last van ghosting tijdens het laden. Samsung lader was trouwens al onderweg, lijkt me beter dan deze aangeknoopte verbindingen.
Welke heb je precies gekocht? Ik moet er ook nog een bestellen voor mijn Neo die nu onderweg is.
pi_120666535
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:24 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Welke heb je precies gekocht? Ik moet er ook nog een bestellen voor mijn Neo die nu onderweg is.
Gewoon een random EU plug.
pi_120669315
Heb eindelijk mijn micro kunnen fixen :D

Met veel dan aan RobertNL!
Had altijd aan de onderkant van de gsm zitten zoeken naar het probleem. Nu ontdekt dat de kabel die van de micro naar het moederbordje loopt ook apart onderaan het moederbord vastgeklikt moest worden :p Wel een serieus kutwerkje om het er deftig in te krijgen omdat die aansluiting zo kort was, maar het is gelukt :D
  zondag 23 december 2012 @ 14:22:14 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120669508
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb eindelijk mijn micro kunnen fixen :D

Met veel dan aan RobertNL!
Had altijd aan de onderkant van de gsm zitten zoeken naar het probleem. Nu ontdekt dat de kabel die van de micro naar het moederbordje loopt ook apart onderaan het moederbord vastgeklikt moest worden :p Wel een serieus kutwerkje om het er deftig in te krijgen omdat die aansluiting zo kort was, maar het is gelukt :D
Die het kabeltje en de connectors moeten echt perfect vast zitten. Gelukkig heb je het probleem toch nog gevonden :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120669612
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die het kabeltje en de connectors moeten echt perfect vast zitten. Gelukkig heb je het probleem toch nog gevonden :D!
Ja blijkbaar :) Had het al bijna opgegeven, en dacht " ik zal het toch nog maar een laatste keer uit elkaar halen" en voila :D
Nu proberen meer dan een paar dagen heel te houden xD
pi_120670307
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gewoon een random EU plug.
Ik bedoel de lader :P Is een willekeurige Galaxy lader goed voor de Neo?
pi_120678152
Hoe kun je zien welke T versie draait? Want bij mij staat build number v11m_Neo_t15
pi_120678529
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Miniem het volgende:
Hoe kun je zien welke T versie draait? Want bij mij staat build number v11m_Neo_t15
T15 misschien? Staat erin namenlijk.
pi_120678573
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Creqaw het volgende:

[..]

T15 misschien? Staat erin namenlijk.
Maar dat is toch beter dan T12?
pi_120682208
Ook ik heb een week of 2 geleden een Neo ontvangen. Inmiddels is hij gerooted aan de hand van deze post. Nu loop ik tegen het probleem aan dat de laatste 6 tekens van MAC adres elke keer veranderen als Wifi wordt ingeschakeld. De router heeft een MAC filter en deze uitschakelen is geen optie. Dit probleem is hier volgens mij al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden.
Mijn vraag is dus of ik mijn MAC adres permanent kan veranderen. Misschien is het ook een mogelijkheid om deze bij elke reboot/inschakelen van Wifi automatisch te laten veranderen in een bepaald adres.

Er is trouwens wel een patroon te ontdekken in de veranderende laatste 6 tekens van de MAC adressen die ik krijg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120683782
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef niowhnek het volgende:
Ook ik heb een week of 2 geleden een Neo ontvangen. Inmiddels is hij gerooted aan de hand van deze post. Nu loop ik tegen het probleem aan dat de laatste 6 tekens van MAC adres elke keer veranderen als Wifi wordt ingeschakeld. De router heeft een MAC filter en deze uitschakelen is geen optie. Dit probleem is hier volgens mij al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden.
Mijn vraag is dus of ik mijn MAC adres permanent kan veranderen. Misschien is het ook een mogelijkheid om deze bij elke reboot/inschakelen van Wifi automatisch te laten veranderen in een bepaald adres.
Had ik ook. Inmiddels gefixed. Zie hier
pi_120698038
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:51 schreef Miniem het volgende:
Waar staat de T12 NL van xenorium?

Want die staat niet in de handleiding van Shiz? DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft?

FOUND, maar als je de T12 NL van xenorium installt hoeven de gapps niet meer?
Nee hoeft niet meer, rooten ook niet. ;)
pi_120708352
Ik heb nu T15 met CWM en full playstore. Thnx guys! _O_
pi_120708534
Hoe kun je die vreselijk chinese apps uitschakelen? :+
Disable of force stop?

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Ik bedoel de lader :P Is een willekeurige Galaxy lader goed voor de Neo?
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
pi_120710689
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef Miniem het volgende:
Hoe kun je die vreselijk chinese apps uitschakelen? :+
Disable of force stop?

[..]

http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
Titanium Backup -> Click app name -> uninstall
pi_120710951
oeps, verkeerde topic...
pi_120711040
Die QQ security kon er niet af he?
pi_120711110
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 11:18 schreef Miniem het volgende:
Waarschijnlijk wel. In de 4.1.2 ROM van de G3 zat ook random "security" troep maar dat was makkelijk te verwijderen zolang je de apk maar kon vinden die meestal random namen hadden.
//edit Het zal wel QQ in de naam hebben dus makkelijk te vinden.
pi_120714993
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 11:18 schreef Miniem het volgende:
Ik heb al die chinese troep eraf gegooid door de directory /system/vendor/app leeg te gooien.
Die QQ security is dan ook weg.
pi_120735717
Weet iemand wat dit voor batterijverbruik is? Cell standby, battery used by cell radio. Dat is verreweg het meest. Er staat als logo van die streepjes bij.
  maandag 24 december 2012 @ 21:14:51 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120736048
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 21:09 schreef Miniem het volgende:
Weet iemand wat dit voor batterijverbruik is? Cell standby, battery used by cell radio. Dat is verreweg het meest. Er staat als logo van die streepjes bij.
netwerk, gsm (3g) in standy of actief.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120736802
Zo zojuist ook een Neo besteld bij Etotalk met de Etotalk mod rom, via airmail, 2 screenprotectors, 16 GB sd c10 kaart met euro maps totaal incl verzending : ¤164 ben benieuwd ...
pi_120739022
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

netwerk, gsm (3g) in standy of actief.
Hoe zet je dat uit? Wifi is het iig niet.
pi_120740731
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoe zet je dat uit? Wifi is het iig niet.
Settings -> Data -> Mobile data off lijkt mij.
  maandag 24 december 2012 @ 22:57:39 #84
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120741586
Gewoon de statusbalk naar beneden slepen en airplane-mode activeren.
Gaat je accu opeens lang mee, jongûh!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120752240
Hebben jullie problemen met de batterij van de Neo? Hij stond op 29%, aan de lader gaat hij gelijk naar 34% en 2 min daarna op 56%. Hij loop ook zo snel leeg met wifi aan of als je ff een spelletjr speelt zoals fruit ninja.
pi_120758835
Hohoho.... de Kerstman is langs geweest en heeft hier een NEO afgeleverd voor m'n vriendin.... Nu heb ik toch even de volgende vraag: er staat stock t15 op... kan deze ook gewoon worden geflashed met de T12 NL Rom van Xenorium? (Oh en ff voor mijn duidelijkheid, waar vind ik die? -> misschien handig om even een link naar de rom in de TS te zetten?)

Dan ga ik als volgt mijn gang: Rooten, CWM flashen, Rom flashen.... Als het goed is zit ik dan dus op een T12 multilang van Xenorium, right?

Zijn er trouwens buiten Xenorium andere cooks bezig op xda of tweakers? Ik heb namelijk nog niemand gezien!

Greetz en een zalige Kerstmis!
  dinsdag 25 december 2012 @ 19:37:15 #87
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120763190
Gewoon Google raadplegen, vriend.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Downstar het volgende:

[..]

Even je rom opnieuw ergens op zetten, de huidige link is over zijn traffic heen..
(https://rapidshare.com/fi(...)12NL_v1_Xenorium.zip)
Kan ik dr eventueel wel een dropbox mirror van maken
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

update: mirror voor NL T12 rom van Xenorium!

https://dl.dropbox.com/u/(...)12NL_v1_Xenorium.zip

thanks!
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.

Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands. ;)

http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
Maar ja, bij het volgende deeltje is het misschien wel handig dat erbij te mikken, of een modje mot 't ff doen.
pi_120769140
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 15:25 schreef bdacier het volgende:
Hohoho.... de Kerstman is langs geweest en heeft hier een NEO afgeleverd voor m'n vriendin.... Nu heb ik toch even de volgende vraag: er staat stock t15 op... kan deze ook gewoon worden geflashed met de T12 NL Rom van Xenorium? (Oh en ff voor mijn duidelijkheid, waar vind ik die? -> misschien handig om even een link naar de rom in de TS te zetten?)

Dan ga ik als volgt mijn gang: Rooten, CWM flashen, Rom flashen.... Als het goed is zit ik dan dus op een T12 multilang van Xenorium, right?
Heb ook dezelfde vraag gezien ik ook wss een t15 NEO binnen krijg..
  dinsdag 25 december 2012 @ 23:18:54 #89
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120769371
Dan... hetgeen ik zei i.c.m. wat in de OP staat onder 'SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)'. Met o.a.
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ok, ik zal het nog eens kort en krachtig uitleggen dan.
Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, dan:

Firmware upgrade (official) Txx -> Txx via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet de laatste ROM erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
› Het recovery-menu moet je eerst tevoorschijn toveren door op 'home' te drukken
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese start-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware Txx zónder root en zónder Play store

Óf, indien al de laatste official Firmware draaiend...

Initial ROOT:
› PDANet installeren op computer & phone
› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
› Unpack.
› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
› Open 'opdrachtprompt'
› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
› Je device is gevonden, voer 'runme' uit
› Kies '1'
› Kies op je phone om de data te 'restoren'
› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware Txx mét root en zónder Play store

CWM (ClockWork Mod) Recovery
› Pak de bestanden uit i124Q's post hier
› Zet de bestanden op de microSD-kaart
› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)
› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image
› Laat je telefoon herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware Txx mét root en zónder Play store

Dan kun je óf Gapps, of een complete CWM-compatible ROM (NL bijvoorbeeld) flashen

Gapps flashen
› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post
› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer
› Herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware Txx mét root en mét Play store
pi_120775189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Dan... hetgeen ik zei i.c.m. wat in de OP staat onder 'SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)'. Met o.a.

[..]

Zo net thuis van de familiaire aangelegenheden! Even toch de melding maken dat ik binnen 20 minuten inderdaad via deze tutorial de T15 stock rom eerst geroot, daarna CWM en daarna Gapps heb geinstalleerd! Helemaal geniaal.... maar het is alsnog niet NL. Ik ga er van uit dat ik geen problemen krijg als ik van T15 naar de T12 Xenorium ga gezien ik nu toch CWM erop heb staan. Dus dat wordt morgen even testen. Weet iemand of er, zoals ik al vroeg, nog ergens anders aan roms wordt gewerkt? Misschien een leuke Jellybean van CM10.1 nightly's ofzo?

Buiten het vorige wil ik even melden dat ik iedereen de telefoon kan aanraden! Zeer goed werkend! Je hebt dan wel geen S4 quad erin zitten, maar daar merk je in gemiddeld gebruik helemaal niks van. Bouwkwaliteit en design zijn helemaal perfect en dat er geen gorillaglas in zit is gemakkelijk op te lossen met een screenprotector! Oh en voor de mensen die nog onzeker zijn over WCDMA/HSDPA, ook op T-mobile gaat het van een tierelier. Dus prijs/kwaliteit is in mijn ogen het beste wat je überhaupt in een telefoon kunt krijgen.
pi_120775462
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 02:10 schreef bdacier het volgende:

[..]

Zo net thuis van de familiaire aangelegenheden! Even toch de melding maken dat ik binnen 20 minuten inderdaad via deze tutorial de T15 stock rom eerst geroot, daarna CWM en daarna Gapps heb geinstalleerd! Helemaal geniaal....
Helemaal mooi. ^O^
quote:
maar het is alsnog niet NL. Ik ga er van uit dat ik geen problemen krijg als ik van T15 naar de T12 Xenorium ga gezien ik nu toch CWM erop heb staan. Dus dat wordt morgen even testen.
Shouldn't be any problem. ;)
quote:
Weet iemand of er, zoals ik al vroeg, nog ergens anders aan roms wordt gewerkt? Misschien een leuke Jellybean van CM10.1 nightly's ofzo?
We ( ik eigenlijk :7 ) hadden op FOK! zo'n beetje min-of-meer de primeur met het ontdekken van de N02-M van de toen nog buiten China vrij onbekende Neomobile brand. Geloof twee dagen na de launch besteld bij MisterTao. :P Ik was aan het zoeken op het Chinese www.taobao.com naar betere prijzen of alternatieven voor de Jiayu G3, aangezien die lastig leverbaar was en kwam bij een zoekterm als " 4.5 6577 " de Neo tegen. Bleek inderdaad best iets moois te zijn voor dat geld, net wat je zegt, je moet je geen gouden bergen voorstellen, maar toch heeft 't wat. Er zijn op Chinese (offi) fora vast wel wat ROMs te vinden, maar ja daar hebben wij weinig aan. Ik denk dat we misschien hier als NLs zijnde misschien een van de grootste internationale community's met N002 zijn. Zag je laatst al toen een buitenlander zich hier kwam melden met wat vragen over accu's en ROMs geloof ik ( edit: link ). :D Dus ik ben bang dat je verder weinig verwachten kunt van ontwikkeling (XDA enzo).

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 26-12-2012 02:39:38 ]
pi_120778975
Haha een buitenlandert die hier om hulp komt vragen. Ik heb ook weleens google afgestruind en wij zijn na het Chinese Neo forum ( en misschien andere Chinese forums, who knows) de grootste community voor de Neo. Zeker als het over modden gaat en qua aanschaf. Mijn rom is al 50x+ gedownload. Ik weet niet hoe het op de mirror sites is maar als 50 mensen in NL een Neo hebben is al best een hoop. Misschien is het ook wel meer want niet iedereen draait mijn ROM.

Misschien 100 mensen in NL die een Neo hebben?

Ik heb trouwens veel minder tijd dan gedacht in eerste instantie, kan dus helemaal niks aan de ROM doen.

Er zou toch een officiële multi language ROM incl. Nederlands komen? Of was dat die Multi language die verschillende talen heeft behalve Nederlands ;>

[ Bericht 12% gewijzigd door Xenorium op 26-12-2012 12:03:42 ]
pi_120780592
Misschien is het een goed idee om een speciaal neo topic te maken.
pi_120780843
Mweh. Nee, alles is nu wel zo'n beetje gezegd en gedaan wat betreft de N002. De vraagjes die erover komen houden het topic levend, want verder wordt er toch niet veel rondom smartphones besproken op het moment. Gauw genoeg gaat het vast over de Huawai's, de Lenovo, ZTE, OPPO, Jiayu G4 etc... of de volgende Neomobile, de N003 natuurlijk. :P
pi_120780943
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:52 schreef ElmoFan het volgende:
Misschien is het een goed idee om een speciaal neo topic te maken.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zat mezelf gister eens in te lezen of ik niet een Miui rommetje zou kunnen cooken gebaseerd op stock T15.... Maar dan moet ik eerst weer eens ubuntu in m'n virtuele pc hangen. Aangezien Xenorium al een NL T12 heeft gemaakt, zou het dus ook mogelijk moeten zijn om deze als base te nemen en dan een volledig NL Miui gevalletje ervan te maken!

Een eigen forum.... hier of op tweakers zou geweldig zijn, dan kunnnen we veel specifieker zaken zoals het voorgaande bespreken en storen we de discussie over de andere pareltjes vanuit China niet!
pi_120781314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:27 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie problemen met de batterij van de Neo? Hij stond op 29%, aan de lader gaat hij gelijk naar 34% en 2 min daarna op 56%. Hij loop ook zo snel leeg met wifi aan of als je ff een spelletjr speelt zoals fruit ninja.
Klinkt eerder als een foutief gecalibreerde batterij! Zoek eens in de play store op battery calibration! Met zo'n app laad je eerst helemaal tot 100% op (gewoon 6uur in de lader hangen), dan klik je op calibreer en laat je het apparaat helemaal tot 0% batterij gaan. Daarna weer volledig opladen en tada je OS heeft weer een juiste calibratie van de batterij en de percentages zullen niet meer zo op en neer springen. (Tenzij het echt een hardware probleem is natuurlijk!
pi_120781540
Mijn eerste negatieve ervaring met de Neo:

Iemand dit al eens voorgehad? Of weet wat het juist is en hoe het te verhelpen? Ik weet in elk geval dat het niet mn screenprotector is, die heb ik er ondertussen al afgehaald..

Thanks
pi_120781922
Laatst had Downstar het wel met een tablet... Zuignapje eropzetten en eraan trekken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:13 schreef Downstar het volgende:
[..] echter kwam mijn tablet met het volgende probleempje..:

iets wat vaker lijkt voor te komen bij de N70HD, als ik dit filmpje zo zie

echter heb ik de telefoonstand, die ik bij mijn neo had gekregen op het scherm/vlek gedrukt
en omhoog te trokken.. en gelukkig fixte dat het probleem! [..]
pi_120782031
quote:
3s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Laatst had Downstar het wel met een tablet... Zuignapje eropzetten en eraan trekken?

[..]

Ookal geprobeerd, maar na de eerste 5 pogingen geen resultaat :'(
pi_120782763
Subor Dream S en de Umi X2 lijken toch net iets te mooi om waar te zijn voor die prijzen.
Umi X2 is trouwens nog niet opgenomen in de OP.

Iemand zonder geduld al de Oppo Find 5 of ZTE Nubia weten te bemachtigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')