abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120610990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Ze hebben dus gewoon een belachelijk irritante popup/banner die ervoor komt die aangeeft dat je voor 6 december moet bestellen als je het voor kerst wilt :)
Ik weet het ja, maar ik heb 11 december besteld en 13 dec zag ik voor het eerst die banner.
Vond ik toch wel een beetje raar.
Maarja, dan zal ik mezelf inderdaad maar de moeite besparen :)
pi_120618093
Is er veel verschil met de neo t10 en latere t versies? Ik las dat niemand er iets van merkte.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:57:00 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120618310
Latere versies doen je belasting, afwas en halen de post uit de brievenbus voor je. :P

Neuh. De accu-indicatie is wat nauwkeuriger geworden. That about it.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 22 december 2012 @ 07:03:09 #54
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120626614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Majinster het volgende:
Is er veel verschil met de neo t10 en latere t versies? Ik las dat niemand er iets van merkte.
Scherm wordt minder bleek met T12.

Maar dat ie je belasting doet is onzin hoor. Alleen je Zorgtoeslag ;)
pi_120634707
Ik heb nu zo'n 3 weken de Jiayu G3 in gebruik en deze bevalt uitstekend. Vooral de dual sim ben ik heel blij mee omdat ik graag werk & prive gescheiden hou en nu maar 1 telefoon mee hoef te sjouwen :)

Ik zit echter nog met het volgende (wat niet Jiayu specifiek is vandaar de vraag hier)...

Ik heb in settings -> sim management -> contacts & sim al mijn prive contacts met mijn prive sim geassocieerd en al mijn werk contacts met mijn werk sim. Ik ging ervanuit dat als je dan bijv belt of smst naar een prive contact hiervoor direct de prive sim gebruikt. Ik krijg echter nog steeds de vraag welke sim ik dan wil gebruiken. Dat is op zich logisch want bij de voice & messaging instellingen heb ik "always ask" staan. Bij de sim keuze staat dan wel welke sim preferred is als een contact geassocieerd is met een sim maar je moet deze nog dus altijd aantikken. Ik mis dus eigenlijk een 4de optie bij voice & messaging, namelijk de optie "always use preferred (of associated) sim".

Ik heb gegoogled en bekeken of andere phone apps (zijn deze er wel, ik kon niks vinden) of sms apps (handcent & go sms pro) hier wel wat mee konden maar daar kan ik ook niets mee mbt de geassocieerde sim.

Wat is dan het nut van het associeren van een contact met een sim (behalve dan dat je de tekst "preferred" erbij krijgt)? Of is het wel mogelijk om direct te bellen/smsen (zonder de sim te kiezen, deze is al gekozen dmv de associatie) en zie ik dus een instelling oid over het hoofd?!?

Heeft hier iemand al ervaring mee of dit werkend?
pi_120642338
Huh, mn wifi had kuren met uitschakelen, en toen wou ik rebooten, maar nu zit ik in wat die aangeeft Veilige modus? WTF

Hoe kom ik weer in normaal...?

edit: batterij een paar minuutjes eruit gehaald en toen er weer in gedaan, en hij zat weer in normale mode... weird

[ Bericht 21% gewijzigd door penningmaniac op 22-12-2012 19:42:21 ]
pi_120657295
Hmmm zit een beetje in dubio wat te doen.... Heb op dit moment een Galaxy S2, welke voor mij nog prima voldoet wat betreft snelheid en mogelijkheden. Nu is die alleen ter aarde gestort, met als gevolg flinke barsten in het scherm. Hij werkt nog wel dat is het probleem gelukkig niet. Dilemma is nu ga ik het scherm repareren door een scherm via ebay te kopen voor zo'n 80-95 dollar, of ga ik voor een nieuwe chinese smartphone...??? Dit hoeft wat mij betreft niet een quad core, high end telefoon te zijn. Een goed scherm, goede camera en een processor vergelijkbaar, of ietsje beter dan die van de S2 zou prima zijn wat mij betreft... Maar ja welke chinese smartphone komt hierbij in de buurt? Umi X1 misschien?
Music was my first love, and it will be my last.
pi_120662920
Eu plug binnen gehad voor de lader van mijn Neo. Nu heeft hij geen last van ghosting tijdens het laden. Samsung lader was trouwens al onderweg, lijkt me beter dan deze aangeknoopte verbindingen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120663418
Waar staat de T12 NL van xenorium?

Want die staat niet in de handleiding van Shiz? DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft?

FOUND, maar als je de T12 NL van xenorium installt hoeven de gapps niet meer?

[ Bericht 9% gewijzigd door Miniem op 23-12-2012 11:28:18 ]
pi_120665305
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:09 schreef Miniem het volgende:
Eu plug binnen gehad voor de lader van mijn Neo. Nu heeft hij geen last van ghosting tijdens het laden. Samsung lader was trouwens al onderweg, lijkt me beter dan deze aangeknoopte verbindingen.
Welke heb je precies gekocht? Ik moet er ook nog een bestellen voor mijn Neo die nu onderweg is.
pi_120666535
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:24 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Welke heb je precies gekocht? Ik moet er ook nog een bestellen voor mijn Neo die nu onderweg is.
Gewoon een random EU plug.
pi_120669315
Heb eindelijk mijn micro kunnen fixen :D

Met veel dan aan RobertNL!
Had altijd aan de onderkant van de gsm zitten zoeken naar het probleem. Nu ontdekt dat de kabel die van de micro naar het moederbordje loopt ook apart onderaan het moederbord vastgeklikt moest worden :p Wel een serieus kutwerkje om het er deftig in te krijgen omdat die aansluiting zo kort was, maar het is gelukt :D
  zondag 23 december 2012 @ 14:22:14 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120669508
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb eindelijk mijn micro kunnen fixen :D

Met veel dan aan RobertNL!
Had altijd aan de onderkant van de gsm zitten zoeken naar het probleem. Nu ontdekt dat de kabel die van de micro naar het moederbordje loopt ook apart onderaan het moederbord vastgeklikt moest worden :p Wel een serieus kutwerkje om het er deftig in te krijgen omdat die aansluiting zo kort was, maar het is gelukt :D
Die het kabeltje en de connectors moeten echt perfect vast zitten. Gelukkig heb je het probleem toch nog gevonden :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120669612
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die het kabeltje en de connectors moeten echt perfect vast zitten. Gelukkig heb je het probleem toch nog gevonden :D!
Ja blijkbaar :) Had het al bijna opgegeven, en dacht " ik zal het toch nog maar een laatste keer uit elkaar halen" en voila :D
Nu proberen meer dan een paar dagen heel te houden xD
pi_120670307
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gewoon een random EU plug.
Ik bedoel de lader :P Is een willekeurige Galaxy lader goed voor de Neo?
pi_120678152
Hoe kun je zien welke T versie draait? Want bij mij staat build number v11m_Neo_t15
pi_120678529
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Miniem het volgende:
Hoe kun je zien welke T versie draait? Want bij mij staat build number v11m_Neo_t15
T15 misschien? Staat erin namenlijk.
pi_120678573
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Creqaw het volgende:

[..]

T15 misschien? Staat erin namenlijk.
Maar dat is toch beter dan T12?
pi_120682208
Ook ik heb een week of 2 geleden een Neo ontvangen. Inmiddels is hij gerooted aan de hand van deze post. Nu loop ik tegen het probleem aan dat de laatste 6 tekens van MAC adres elke keer veranderen als Wifi wordt ingeschakeld. De router heeft een MAC filter en deze uitschakelen is geen optie. Dit probleem is hier volgens mij al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden.
Mijn vraag is dus of ik mijn MAC adres permanent kan veranderen. Misschien is het ook een mogelijkheid om deze bij elke reboot/inschakelen van Wifi automatisch te laten veranderen in een bepaald adres.

Er is trouwens wel een patroon te ontdekken in de veranderende laatste 6 tekens van de MAC adressen die ik krijg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120683782
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef niowhnek het volgende:
Ook ik heb een week of 2 geleden een Neo ontvangen. Inmiddels is hij gerooted aan de hand van deze post. Nu loop ik tegen het probleem aan dat de laatste 6 tekens van MAC adres elke keer veranderen als Wifi wordt ingeschakeld. De router heeft een MAC filter en deze uitschakelen is geen optie. Dit probleem is hier volgens mij al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden.
Mijn vraag is dus of ik mijn MAC adres permanent kan veranderen. Misschien is het ook een mogelijkheid om deze bij elke reboot/inschakelen van Wifi automatisch te laten veranderen in een bepaald adres.
Had ik ook. Inmiddels gefixed. Zie hier
pi_120698038
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:51 schreef Miniem het volgende:
Waar staat de T12 NL van xenorium?

Want die staat niet in de handleiding van Shiz? DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft?

FOUND, maar als je de T12 NL van xenorium installt hoeven de gapps niet meer?
Nee hoeft niet meer, rooten ook niet. ;)
pi_120708352
Ik heb nu T15 met CWM en full playstore. Thnx guys! _O_
pi_120708534
Hoe kun je die vreselijk chinese apps uitschakelen? :+
Disable of force stop?

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Ik bedoel de lader :P Is een willekeurige Galaxy lader goed voor de Neo?
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
pi_120710689
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef Miniem het volgende:
Hoe kun je die vreselijk chinese apps uitschakelen? :+
Disable of force stop?

[..]

http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
Titanium Backup -> Click app name -> uninstall
pi_120710951