Ik weet het ja, maar ik heb 11 december besteld en 13 dec zag ik voor het eerst die banner.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon een belachelijk irritante popup/banner die ervoor komt die aangeeft dat je voor 6 december moet bestellen als je het voor kerst wilt
Scherm wordt minder bleek met T12.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Majinster het volgende:
Is er veel verschil met de neo t10 en latere t versies? Ik las dat niemand er iets van merkte.
Welke heb je precies gekocht? Ik moet er ook nog een bestellen voor mijn Neo die nu onderweg is.quote:Op zondag 23 december 2012 10:09 schreef Miniem het volgende:
Eu plug binnen gehad voor de lader van mijn Neo. Nu heeft hij geen last van ghosting tijdens het laden. Samsung lader was trouwens al onderweg, lijkt me beter dan deze aangeknoopte verbindingen.
Gewoon een random EU plug.quote:Op zondag 23 december 2012 12:24 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
Welke heb je precies gekocht? Ik moet er ook nog een bestellen voor mijn Neo die nu onderweg is.
Die het kabeltje en de connectors moeten echt perfect vast zitten. Gelukkig heb je het probleem toch nog gevondenquote:Op zondag 23 december 2012 14:18 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb eindelijk mijn micro kunnen fixen
Met veel dan aan RobertNL!
Had altijd aan de onderkant van de gsm zitten zoeken naar het probleem. Nu ontdekt dat de kabel die van de micro naar het moederbordje loopt ook apart onderaan het moederbord vastgeklikt moest worden :p Wel een serieus kutwerkje om het er deftig in te krijgen omdat die aansluiting zo kort was, maar het is gelukt
Ja blijkbaarquote:Op zondag 23 december 2012 14:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die het kabeltje en de connectors moeten echt perfect vast zitten. Gelukkig heb je het probleem toch nog gevonden!
T15 misschien? Staat erin namenlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Miniem het volgende:
Hoe kun je zien welke T versie draait? Want bij mij staat build number v11m_Neo_t15
Maar dat is toch beter dan T12?quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Creqaw het volgende:
[..]
T15 misschien? Staat erin namenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook. Inmiddels gefixed. Zie hierquote:Op zondag 23 december 2012 19:17 schreef niowhnek het volgende:
Ook ik heb een week of 2 geleden een Neo ontvangen. Inmiddels is hij gerooted aan de hand van deze post. Nu loop ik tegen het probleem aan dat de laatste 6 tekens van MAC adres elke keer veranderen als Wifi wordt ingeschakeld. De router heeft een MAC filter en deze uitschakelen is geen optie. Dit probleem is hier volgens mij al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden.
Mijn vraag is dus of ik mijn MAC adres permanent kan veranderen. Misschien is het ook een mogelijkheid om deze bij elke reboot/inschakelen van Wifi automatisch te laten veranderen in een bepaald adres.
Nee hoeft niet meer, rooten ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 10:51 schreef Miniem het volgende:
Waar staat de T12 NL van xenorium?
Want die staat niet in de handleiding van Shiz? DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft?
FOUND, maar als je de T12 NL van xenorium installt hoeven de gapps niet meer?
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
Ik bedoel de laderIs een willekeurige Galaxy lader goed voor de Neo?
Titanium Backup -> Click app name -> uninstallquote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef Miniem het volgende:
Hoe kun je die vreselijk chinese apps uitschakelen?![]()
Disable of force stop?
[..]
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |