abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120558794
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:47 schreef pcfluisteraar het volgende:
Hoeveel maanden ben je je telefoon kwijt wanneer het door mankementen moet worden opgestuurd naar China en gelden daar dezelfde garantievoorwaarden als hier?
Sowieso maar 1 jaar garantie.
Voor de rest heb ik er geen ervaring mee.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_120563442
ik heb vandaag mijn ZTE V970 binnengekregen (besteld via etotalk... ) Werkt prima, enkel ontdekte ik vandaag dat, buiten de wifi om, mijn internet het niet doen. Heb dus buiten geen internet. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen om dit te veranderen?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_120563630
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef the_critic het volgende:
ik heb vandaag mijn ZTE V970 binnengekregen (besteld via etotalk... ) Werkt prima, enkel ontdekte ik vandaag dat, buiten de wifi om, mijn internet het niet doen. Heb dus buiten geen internet. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen om dit te veranderen?!
Waarschijnlijk instellingen verkeerd staan.

Kijk hier eens bijv.
pi_120564314
super, moest inderdaad even de proxy en poort invoeren, die velden waren nog leeg. Lijkt nu te werken!! Merci!!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_120564624
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

hahah gewoon pure mazzel aan je kont dus:)
Heb jij nog extra invoerkosten betaald Bart of heb je alleen de kosten aan lightake moeten voldoen.
Nee, geen invoerkosten (België) moeten betalen; 'k heb dubbel mazzel gehad *O*
Heeft me dus in totaal 122.5¤ gekost :P (+een 3¤ voor het hoesje -> dat via e-Bay: http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item9c024ae3c7)

Trouwens, dit jaar maar 1x moeten invoerkosten betalen, nl. begin van 't jaar toen ik 2 Ainol Novo Advanced II tablets gekocht had bij Merimobiles (m'n 1e aankoop in China trouwens...).
Sindsdien al een 10-tal bestellingen gedaan, oa bij PriceAngels, Aliexpress, Lightake, Tinydeal en e-verbying (oa tablets, uurwerken, zonnebrillen...), telkens via China-post laten versturen, en geen invoerkosten moeten betalen... hout vasthouden...
pi_120586685
Is tracking number RX*******DE DHL post?
pi_120586715
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:15 schreef ptrmas het volgende:
Is tracking number RX*******DE DHL post?
RX = deutsche post

https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQueryResult.html

tracking daar ;)
pi_120586853
quote:
Thnx, vond het ook al raar maar kwam via die autotracking site van lightake op DHL terecht....
Betekend dit trouwens dat mijn pakketje sneller aankomt dan HKpost of maakt dat niet uit?
pi_120586914
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:30 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Thnx, vond het ook al raar maar kwam via die autotracking site van lightake op DHL terecht....
Betekend dit trouwens dat mijn pakketje sneller aankomt dan HKpost of maakt dat niet uit?
Over het algemeen wel.. lightake verwacht dat je het pakketje via deutsche post binnen 2 weken binnen hebt..

momenteel heb ik ook een pakket van lightake via deutsche post laten verzenden

verzonden: 4 december en heb gister bij postnl het nederlandse trackingnr gekregen..
en volgens de NL tracking krijg ik mijn pakketje vandaag binnen..

+-17 dagen dus er over gedaan.. HK post is zeker trager op dit moment
chinapost daarin tegen volgens mij over het algemeen nu wel wat sneller... ik heb namelijk mijn case van mijn tablet via chinapost binnen 13 dagen gehad ofzo
pi_120591664
mm ik denk er toch aan de G3 als late nieuwjaarscadeau te bestellen ;P.

Iedereen nog steeds tevreden van zijn g3 & de kwaliteit ervan?
Plus, iemand ervaring of je de g3 naar Azerty kan zetten?
pi_120591835
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef jonasr het volgende:

Dan moet je toetsenbord op Frans zetten, is natuurlijk hetzelfde voor elke android phone. Als je het standaard toetsenbord gebruikt natuurlijk, bij swype gaat dit niet (toch niet dat ik weet).
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:23:51 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120592950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Over het algemeen wel.. lightake verwacht dat je het pakketje via deutsche post binnen 2 weken binnen hebt..

momenteel heb ik ook een pakket van lightake via deutsche post laten verzenden

verzonden: 4 december en heb gister bij postnl het nederlandse trackingnr gekregen..
en volgens de NL tracking krijg ik mijn pakketje vandaag binnen..

+-17 dagen dus er over gedaan.. HK post is zeker trager op dit moment
chinapost daarin tegen volgens mij over het algemeen nu wel wat sneller... ik heb namelijk mijn case van mijn tablet via chinapost binnen 13 dagen gehad ofzo
HK post is een RAMP, 1 december gepost (dus bij HKP aangekomen) en vandaag pas in behandeling genomen (dus komende week een vliegtuig).

quote:

Op de camera na nog steeds meer dan tevreden :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120593123
quote:

ook hier super tevreden, alleen de camera is echt ruk.
pi_120596399
Zat ik wat rond te surfen, kom ik deze tegen (geen idee of hij hier al langs is geweest);

http://www.coolicool.com/(...)duai-sim-p20467.html

CPU Model MTK6577
CPU clocked 1GHz dual-core
camera function rear camera 12 MP
screen size 4.7 "
screen resolution 1280 * 720
ROM 4GB
RAM 1024 MB
Battery: 2000 mAh.

Video review:
170¤, vanuit EU verzonden...
pi_120597850
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef jonasr het volgende:
Zat ik wat rond te surfen, kom ik deze tegen (geen idee of hij hier al langs is geweest);

http://www.coolicool.com/(...)duai-sim-p20467.html

CPU Model MTK6577
CPU clocked 1GHz dual-core
camera function rear camera 12 MP
screen size 4.7 "
screen resolution 1280 * 720
ROM 4GB
RAM 1024 MB
Battery: 2000 mAh.

Video review:
170¤, vanuit EU verzonden...
¤ 168.85 is vanaf China verzonden. Wordt ¤ 188.15 uit EU. Is hier volgens mij ook al eens gepasseerd. Had alleszins al eens de review op gizchina van gelezen http://www.gizchina.com/2(...)galaxy-s3-ex-review/ . Nu de Jiayu G3 relatief goed verkrijgbaar is denk ik dat deze toch duidelijk de duimen moet leggen.
pi_120605069
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef bartvangils het volgende:
Nee, geen invoerkosten (België) moeten betalen; 'k heb dubbel mazzel gehad Heeft me dus in totaal 122.5¤ gekost (+een 3¤ voor het hoesje -> dat via e-Bay: http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item9c024ae3c7)Trouwens, dit jaar maar 1x moeten invoerkosten betalen, nl. begin van 't jaar toen ik 2 Ainol Novo Advanced II tablets gekocht had bij Merimobiles (m'n 1e aankoop in China trouwens...).Sindsdien al een 10-tal bestellingen gedaan, oa bij PriceAngels, Aliexpress, Lightake, Tinydeal en e-verbying (oa tablets, uurwerken, zonnebrillen...), telkens via China-post laten versturen, en geen invoerkosten moeten betalen... hout vasthouden...
zoo de nodige ervaring dus reeds met import uit china...goed hoor

hoesje ziet er goed uit ik ga denk ik ook voor deze, maar kun je mij afdviseren welke model ik moet selecteren zodat neo er ook goed in past...
pi_120605846
Mijn vrouw wil een smartphone die mooie foto's kan nemen. Ga ik dan voor de G3 of voor de NEO.
Is er een merkelijk verschil tussen de foto's van beiden of valt het allemaal wel mee.
pi_120607784
Die van de G3 is best slecht, Neo weet ik niet.
pi_120608135
Ik dacht dat iedereen die een G3 had de camera goed vond in het begin? Nu blijkt dat anders te zijn?
pi_120609481
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

zoo de nodige ervaring dus reeds met import uit china...goed hoor

hoesje ziet er goed uit ik ga denk ik ook voor deze, maar kun je mij afdviseren welke model ik moet selecteren zodat neo er ook goed in past...
Je moet type HTC ONE X nemen. Daar past de Neo perfect in.
pi_120610459
De G3 camera is op zich niet zo slecht, de software voor de camera past zo'n heftige ruisonderdrukking toe dat de details gewoon weg zijn.
Dat is bekend maar niet iedereen tilt daar zwaar aan.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:29:50 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120610646
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef hansensylvie2 het volgende:
Mijn vrouw wil een smartphone die mooie foto's kan nemen. Ga ik dan voor de G3 of voor de NEO.
Is er een merkelijk verschil tussen de foto's van beiden of valt het allemaal wel mee.
Verschil valt wel mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:19 schreef Creqaw het volgende:
Die van de G3 is best slecht, Neo weet ik niet.
Slecht, slecht, mwja gewoon niks bijzonders kan je beter zeggen. De foto's zijn nog altijd beter dan die van mijn LG l3 of Acer Liquid mini :P. Als je hem gaat vergelijken met toestellen van om en nabij de 180-200 euro dan zal de camera wel redelijk mee kunnen doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:30 schreef hansensylvie2 het volgende:
Ik dacht dat iedereen die een G3 had de camera goed vond in het begin? Nu blijkt dat anders te zijn?
Zie herboven :). Ik heb ook een Xperia S die maakt wel degelijk betere foto's en die camera mis ik wel eens ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Mehari het volgende:
De G3 camera is op zich niet zo slecht, de software voor de camera past zo'n heftige ruisonderdrukking toe dat de details gewoon weg zijn.
Dat is bekend maar niet iedereen tilt daar zwaar aan.
Op het eerste gezicht zijn de foto's inderdaad ''goed'' je moet alleen niet (te ver) zoomen.

Zal nogmaals een paar samples plaatsen.
pi_120610648
Eindelijk is mijn NEO verzonden vanaf Lightake. 12-12 besteld en vandaag verzonden, 18.20 Chinese tijd.
Helaas net niet op tijd voor de kerst denk ik met DHL.

Weet iemand of nog deel van het geld kan terugvragen vanwege late verzending?
Of het de moeite waard is?
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:33:10 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120610830
SPOILER: Neem in acht dat ik een waardeloze fotograaf ben.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120610870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Jeffreydo- het volgende:
Eindelijk is mijn NEO verzonden vanaf Lightake. 12-12 besteld en vandaag verzonden, 18.20 Chinese tijd.
Helaas net niet op tijd voor de kerst denk ik met DHL.

Weet iemand of nog deel van het geld kan terugvragen vanwege late verzending?
Of het de moeite waard is?
Ze hebben dus gewoon een belachelijk irritante popup/banner die ervoor komt die aangeeft dat je voor 6 december moet bestellen als je het voor kerst wilt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')