SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html || www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.0 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNLThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor degenen die 'em gemist hadden, nog een keer:Had iemand nog aanvullingen op de OP, trouwens?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef shiznuts het volgende:
Zal het hier ook nog ff gooien.
BG: http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-56647.html (All colours)
Apply coupon complete (CODE: bgxmas , Discount:7%)
Order Subtotal: US$202.00
Shipping Fee: US$0.00
Coupon Discount: US$14.14
Grand Total: US$187.86
Ik ben bekend met BG, goeie store.
En zo te zien een mooie deal zo voor de Jiayu G3.
Mensen rapporteren dat ze vlot op de post gaan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.gizchina.com/2(...)412-cpu-is-just-160/
Dit ziet er veelbelovend uit. Als deze prijs klopt zal de prijs in shops zo'n $180-190 worden gok ik zo. Maar specs zijn wel goed en zowaar geen phablet maar 4.5 inchEven afwachten maar ik denk dat dit mijn nieuwe telefoon gaat worden.
![]()
Knock-off (customs trouble) door Rhythm Communication Technology CO. LTD (who?), niet dualSIM, resolutie & accucapaciteit niet bekend... Prijs is local official. De G3 ging officieël bij de fabrikant ook weg voor 140,- usd, die haal je daarvoor ook niet naar NL.Ben nog niet overtuigd. Ik haal 'em niet i.i.g. .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
na een maand wachten heb ik ook mijn neo binnen alleen, morgen even playstore enzo erop pleuren zodat me vader het kan gebruiken
124,65 euro hoefde niks te betalen![]()
![]()
Hij is gebaseerd op de mini maar valt wel mee met knockoff gehalte, geen logo's en toch stukje groter vind ik niet echt knockoff. Dat van de local prijs weet ik daarom denk ik zo 180-190 in een shop. En dat nog niet alles bekend is, is de reden dat ik nog afwacht en denk dat het mijn nieuwe telefoon gaat worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:57 schreef shiznuts het volgende:
Knock-off (customs trouble) door Rhythm Communication Technology CO. LTD (who?), niet dualSIM, resolutie & accucapaciteit niet bekend... Prijs is local official. De G3 ging officieël bij de fabrikant ook weg voor 140,- usd, die haal je daarvoor ook niet naar NL.Ben nog niet overtuigd. Ik haal 'em niet i.i.g. .
![]()
Ik kan zo snel geen betere prijs vinden inderdaad. Iemand anders? Voor 140 euro waag ik de gok anders welquote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef shiznuts het volgende:
Voor degenen die 'em gemist hadden, nog een keer:
[..]![]()
![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen betere prijs vinden inderdaad. Iemand anders? Voor 140 euro waag ik de gok anders welMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Inclusief verzenden en commissie is taobao niet echt goedkoper dan BG. Als ik em niet al had zou ik em ook bij BG halenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef Majinster het volgende:
veel goedkoper zul je het niet vinden (behalve taobao of in china zelf)![]()
![]()
De zoveelste drop shipping vraagAanvinken of niet? Code werkt niet met drop shipping aan.
En besteldBenieuwd hoelang dit gaat duren.
[ Bericht 21% gewijzigd door FreaZ op 20-12-2012 16:36:19 ]![]()
Zal wel volgend jaar worden gok ikquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef FreaZ het volgende:
De zoveelste drop shipping vraagAanvinken of niet? Code werkt niet met drop shipping aan.
Edit: zie dat BG de UMI X1 nu ook heeft: http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-59470.html![]()
Ja, dat duurt nog wel tot volgend jaar, pwoah hey.Enne 'the dropship is a lie'. Vroeger plakten ze misschien een sticker op een pakje of printte ze een logo op de box, maar 1. dat kost ze alleen maar extra (werk) 2. daardoor krijgt het pakje een commercieel uiterlijk, dus niet 'gift'-geschikt. Als reclame heeft het geen functie. Alleen van DinoDirect kan ik me herinneren dat er een sticker van de shop op zat met iets in de richting 'Dear Postman, please deliver this package with a smile' ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Deze telefoon zou ik krijgen: DIG / Chinese Smartphones #11 - Waar de Neo beetje bij beetje NL leert maar degene die hem voor me besteld had kreeg een mailtje dat hij te populair was en nu out of stock is
Dus ik ga nu voor de Neo (G3 en UMI zijn net boven budget). Via Buysku, want geen Paypal. Maar daar hebben ze 'm alleen in het zwart?![]()
![]()
Code werkt enkel niet als je meer dan 2 stuks koopt ivm 'wholesale' prijs.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef FreaZ het volgende:
![]()
Ook niet met dropshippingquote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Code werkt enkel niet als je meer dan 2 stuks koopt ivm 'wholesale' prijs.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Is het nou zo dat je met DHL 100% zeker douane moet betalen, of is er gewoon een veel grotere kans op dan via de post?![]()
grotere kans, veel mensen op tweakers hebben de jiayu g3 besteld met dhl en niks hoeven te betalenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef stroopwafelt het volgende:
Is het nou zo dat je met DHL 100% zeker douane moet betalen, of is er gewoon een veel grotere kans op dan via de post?![]()
Jaiyu G3 vs Huawei Honor 2 (2G)
MT6577 Dual Core 1.0 GHZ vs K3V2 Hi3620 Quad-Core 1.4GHz
Verschillende GPU's
4GB intern storage vs 8GB intern storage
1GB RAM vs 2GB RAM
Meer verschillen zijn er toch niet?
Hmm..
[ Bericht 0% gewijzigd door Thas op 20-12-2012 17:44:19 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Vandaag mijn Jiayu G2 ontvangen van Mixeshop, de versie met dual core Mtk 6577 1Gig Ram 4Gig rom en 8 Megapixel camera.
+ een 8Gig sd kaartje
Prijs inclusief verzending met Fedex was ¤149.49
Ik heb ook een Neo maar die vind ik net iets te groot voor mij.
Mijn vriendin heeft de Neo in beslag genomen
De Jiayu is perfect voor mij.
Ligt fijn in de hand, de afwerking van de achterkant voelt ook gelijk bij de Neo.
Scherm is mooi klaar, of het gorillaglas is ga ik niet testen![]()
Hij is momenteel aan het laden , vanavond laat heb ik wat tijd om te testen.
Bij Jiayu mobileshop had ik een screenprotector en een hoesje besteld op 13/12 en vandaag stak het briefje om het gaan op te halen al in de bus.
Singapore post is supersnel heb ik de indruk.
I love the smell of china electroncs in the morning!![]()
Als je prijs, dualSIM-mogelijkheid en accucapaciteit niet meerekent... sure.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:38 schreef Thas het volgende:
Jaiyu G3 vs Huawei Honor 2 (2G)
MT6577 Dual Core 1.0 GHZ vs K3V2 Hi3620 Quad-Core 1.4GHz
Verschillende GPU's
4GB intern storage vs 8GB intern storage
1GB RAM vs 2GB RAM
Meer verschillen zijn er toch niet?
Hmm..The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja de prijs snap ikquote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je prijs, dualSIM-mogelijkheid en accucapaciteit niet meerekent... sure.
DualSIM en accu was ik dan vergeten en dat was dus precies waarom ik het hier neerzette, bedankt
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Forum Opties Forumhop: Hop naar: