Dan gebruik je de stock recovery ipv CWM. Je moet CWM gebruiken als recovery.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Thorical het volgende:
[..]
Gedownload en op sd kaart gezet. Opgestart power en vol up. apply update from sdcard.
Install/ sdcard...
E:signature verification failed
signature verification failed
Installation aborted.
Dit is mijn ervaring
Nah, dat denk ik niet. Er is meerdere keren specifiek CWM genoemd en dat staat ook in de tutorial als het goed is.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef glsf het volgende:
[..]
Dan gebruik je de stock recovery ipv CWM. Je moet CWM gebruiken als recovery.
Of heb je wel CWM en heb je de verificatie aan staan ?
Dat het in de tutorial staat wil niet zeggen dat hij het ook heeft uitgevoerdquote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Er is meerdere keren specifiek CWM genoemd en dat staat ook in de tutorial als het goed is.
Helaas ;-)quote:Op donderdag 29 november 2012 18:08 schreef Xenorium het volgende:
Ok ben klaar met modden. Zometeen Nederlands beschikbaar voor degene die 'm flasht!
Enige wat nog niet Nederlands is, is de gewone mail, maar heb er gmail bij zitten die wel NL is. Kan geen passende language files vinden voor nu.
Komt nog wel.
Let me know hoe de ROM is!
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Helaas ;-)
Download not available
File owner's public traffic exhausted.
Dropbox vervalt pas wanneer je zelf het bestand verwijderd, Daarom al mijn Publix files via dropbox..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon via MultiUpload doen of anders Dropbox-public url totdat die het ook begeeft.
Ja CWM recovery jonge!!!! Nie standard recovery. We gebruiken niet voor niks CWM.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Thorical het volgende:
[..]
Gedownload en op sd kaart gezet. Opgestart power en vol up. apply update from sdcard.
Install/ sdcard...
E:signature verification failed
signature verification failed
Installation aborted.
Dit is mijn ervaring
Ah, dacht dat het nog zoals vroeger was waarbij na veel downloads het bestand onbeschikbaar werd door teveel traffic naar 1 bestand ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dropbox vervalt pas wanneer je zelf het bestand verwijderd, Daarom al mijn Publix files via dropbox..
Ben benieuwd naar de Rom, ik blijf aan het updaten :p
Even je rom opnieuw ergens op zetten, de huidige link is over zijn traffic heen..quote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ja CWM recovery jonge!!!! Nie standard recovery. We gebruiken niet voor niks CWM.
Download hem nu, en zal hem ook wel even via mijn dropbox mirrorenquote:
Bedankt voor de tip. Ik heb hem besteld, 146 euro inclusief dhl verzending, maar 6 euro meer als de JiaYu G2 order die ik ook heb lopen, denk dat ik die annuleer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef glsf het volgende:
Als je nu bij lightake de Neo besteld met de coupon retailmenot, betaal je weer de goedkopere prijs ($161) van een week geleden en eerder.
Dat is inderdaad wat je moet doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:07 schreef penningmaniac het volgende:
Is dit hoe je ook de NL ROM van Xenorium moet flashen ?
DIG / Chinese Smartphones #7 - Wie gaat er een quadcore bestellen?
Maar dan ipv Gapps de ROM van Xenorium? of moet je ze beide doen?
pdanet .APK?? je hoeft alleen pdanet op je pc te zetten, doormiddel van de exe file..quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:15 schreef baerd het volgende:
Ik probeer de root methode van Shiznuts te volgen, maar als ik de pdanet apk wil downloaden krijg ik een password prompt, ik heb geen idee wat ik daar moet invullen, wie wel?
BuySku blijft de goedkoopste op dit moment lijkt me, 133 EUR met EMS/UPS/DHL en 121.87 met airmailquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:46 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik heb hem besteld, 146 euro inclusief dhl verzending, maar 6 euro meer als de JiaYu G2 order die ik ook heb lopen, denk dat ik die annuleer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |