Geniaalquote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
ga er elke keer stuk om
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
ga er elke keer stuk om
Held!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn soort humor dit
Man veeg me opquote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn soort humor dit
Die eerste denk ik weleensquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
zo flauw en makkelijk maar toch geniaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houden zo. Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig (nog) niet te vergaderen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Tchock het volgende:
Ik ben soms bang dat vrouwen dit zeggen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Tchock het volgende:
Ik ben die linkse met die volle zak en die glanzende helm
[ afbeelding ]
quote:
Pff ja ik had zo'n Engels docent die in de winkel dan zei:quote:
Lol!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff ja ik had zo'n Engels docent die in de winkel dan zei:
Verkoper: ''Heeft u hier soms 10 cent bij?''
Hij: ''Soms wel.''
Ik heb een buurman die consequent 'misschien' antwoordt op iedere vraag met dat woord er in ..quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
"Zeg het maar"quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind het ook matigquote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Kent iemand toevallig Death in Paradise?
Vrij matig acteerwerk maar ben er toch erg gecharmeerd van door die prachtige locatie
Bij die serie is het duidelijk dat de cast opzoek was naar een manier om geheel verzorgd op vakantie te kunnen voor een langere periode.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Kent iemand toevallig Death in Paradise?
Vrij matig acteerwerk maar ben er toch erg gecharmeerd van door die prachtige locatie
Het is niet slecht maar ik blijf er ook niet voor thuisquote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef Paxcon het volgende:
Niet echt fans dusVind het wel leuk.
lid 3 a is een anti revindicatie bepaling tochquote:Op woensdag 19 december 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
Als iemand een beroep doet op 3:86 lid 1, wat faalt, is het effect dan hetzelfde als wanneer de rechtmatige eigenaar een beroep doet op 86 lid 3 sub a?
Nee, juist een anti-beschermingsbepaling.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
lid 3 a is een anti revindicatie bepaling toch
Dit gaat toch om consumentenkoop. dat je er als normaal consument mag uit van gaan dat als je iets in een winkel koopt, het niet gestolen kan zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, juist een anti-beschermingsbepaling.
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit gaat toch om consumentenkoop. dat je er als normaal consument mag uit van gaan dat als je iets in een winkel koopt, het niet gestolen kan zijn
Maar even Tchock. Dan geldt er dus wel derdenbescherming in diefstalcasus. En dat is niet hetzelfde als een mislukt beroep op 86 lid 1.quote:
Ja in lid 1 is het effect hetzelfde, je wordt als verkrijger te goeder trouw->eigenaarquote:
Ik bedoel dus, het scenario dat de eigenaar van een gestolen zaak die kan opeisen volgens lid 3. Levert dat juridisch hetzelfde resultaat op als wanneer een zaak niet gestolen is, maar lid 1 toch faalt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar even Tchock. Dan geldt er dus wel derdenbescherming in diefstalcasus. En dat is niet hetzelfde als een mislukt beroep op 86 lid 1.
Uhm in beide gevallen is er dan een actie uit revindicatie van de oorspronkelijke eigenaar ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, het scenario dat de eigenaar van een gestolen zaak die kan opeisen volgens lid 3. Levert dat juridisch hetzelfde resultaat op als wanneer een zaak niet gestolen is, maar lid 1 toch faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |