Geweldigquote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hond, hoge leeftijd, autoritair en liefhebber van gezichtsbeharing:
[ afbeelding ]
3FM is enige fatsoenlijke zender. 538 is nog te teren maar slam is echt zo'n zooitje. verwijzen ook nog steeds naar hyvesquote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is het geen 3FM, dan is het meestal 538 of zo;n rukzender als Slam.
No hard feelings
Haha grapjas.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
3FM is enige fatsoenlijke zender. 538 is nog te teren maar slam is echt zo'n zooitje. verwijzen ook nog steeds naar hyves
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Stop. Het was geen aanmoediging om je hele 8mm collectie te digitaliseren.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind deze zo leuk
[ afbeelding ]
Lachen is wel inspannend, maar het is nog niet echt sporten Mahrquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Ik kan echt niet meer. Tchock, ik ga sporten.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind deze zo leuk
[ afbeelding ]
Ben je down, dit topic beurt je opquote:Op woensdag 19 december 2012 22:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Ik ben oprecht aan het huilen achter m'n computer. Ik kan het niet meer aan.
Thanks guys
Een korte blik op het kruis leert ons dat de persoon rechtsdragend is.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind deze zo leuk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door eriksd op 19-12-2012 22:37:20 ]Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef eriksd het volgende:
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
* Tchock verspreidt een fijne mist van druppeltjes red bull over laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je al notes uitgedeeld eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef Maharbal het volgende:
Erik, Note voor dat soort plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef eriksd het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef eriksd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja,quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je al notes uitgedeeld eigenlijk?
Even op facebook zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Tchock het volgende:
Dit vind ik de beste comic aller tijden.
[ afbeelding ]
Plakzooi wordt datquote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
* Tchock verspreidt een fijne mist van druppeltjes red bull over laptop
Dirk Janquote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Tchock het volgende:
Dit vind ik de beste comic aller tijden.
[ afbeelding ]
Ik had op de één of andere manier iets leukers van jou verwachtquote:
Ja, ditquote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had op de één of andere manier iets leukers van jou verwacht
Sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had op de één of andere manier iets leukers van jou verwacht
Tenzij je een vader bent die zijn eigen kinderen niet meer mag zien >
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorryde inspiratie is wel eens op.
Je hebt nog al een status opgebouwdquote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat is dit? Een verwachtingspatroon?
Meestal ben je verreweg de komischte in het topic, dan ontstaat er een hype. Zie het als Microsoft: altijd goede software en dan ineens zo'n kut-surface.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat is dit? Een verwachtingspatroon?
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:30 schreef Tchock het volgende:
[ http://img192.imageshack.us/img192/7842/tetten.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik moest trouwens om deze terug te vinden mijn google search smartfilter aanzetten
Inb4 RepelsteeltjeBoterbartjequote:Op woensdag 19 december 2012 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meestal ben je verreweg de komischte in het topic, dan ontstaat er een hype. Zie het als Microsoft: altijd goede software en dan ineens zo'n kut-surface.
Geniaalquote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
ga er elke keer stuk om
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
ga er elke keer stuk om
Held!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn soort humor dit
Man veeg me opquote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn soort humor dit
Die eerste denk ik weleensquote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
zo flauw en makkelijk maar toch geniaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houden zo. Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig (nog) niet te vergaderen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Tchock het volgende:
Ik ben soms bang dat vrouwen dit zeggen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Tchock het volgende:
Ik ben die linkse met die volle zak en die glanzende helm
[ afbeelding ]
quote:
Pff ja ik had zo'n Engels docent die in de winkel dan zei:quote:
Lol!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff ja ik had zo'n Engels docent die in de winkel dan zei:
Verkoper: ''Heeft u hier soms 10 cent bij?''
Hij: ''Soms wel.''
Ik heb een buurman die consequent 'misschien' antwoordt op iedere vraag met dat woord er in ..quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
"Zeg het maar"quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind het ook matigquote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Kent iemand toevallig Death in Paradise?
Vrij matig acteerwerk maar ben er toch erg gecharmeerd van door die prachtige locatie
Bij die serie is het duidelijk dat de cast opzoek was naar een manier om geheel verzorgd op vakantie te kunnen voor een langere periode.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Kent iemand toevallig Death in Paradise?
Vrij matig acteerwerk maar ben er toch erg gecharmeerd van door die prachtige locatie
Het is niet slecht maar ik blijf er ook niet voor thuisquote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef Paxcon het volgende:
Niet echt fans dusVind het wel leuk.
lid 3 a is een anti revindicatie bepaling tochquote:Op woensdag 19 december 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
Als iemand een beroep doet op 3:86 lid 1, wat faalt, is het effect dan hetzelfde als wanneer de rechtmatige eigenaar een beroep doet op 86 lid 3 sub a?
Nee, juist een anti-beschermingsbepaling.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
lid 3 a is een anti revindicatie bepaling toch
Dit gaat toch om consumentenkoop. dat je er als normaal consument mag uit van gaan dat als je iets in een winkel koopt, het niet gestolen kan zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, juist een anti-beschermingsbepaling.
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit gaat toch om consumentenkoop. dat je er als normaal consument mag uit van gaan dat als je iets in een winkel koopt, het niet gestolen kan zijn
Maar even Tchock. Dan geldt er dus wel derdenbescherming in diefstalcasus. En dat is niet hetzelfde als een mislukt beroep op 86 lid 1.quote:
Ja in lid 1 is het effect hetzelfde, je wordt als verkrijger te goeder trouw->eigenaarquote:
Ik bedoel dus, het scenario dat de eigenaar van een gestolen zaak die kan opeisen volgens lid 3. Levert dat juridisch hetzelfde resultaat op als wanneer een zaak niet gestolen is, maar lid 1 toch faalt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar even Tchock. Dan geldt er dus wel derdenbescherming in diefstalcasus. En dat is niet hetzelfde als een mislukt beroep op 86 lid 1.
Uhm in beide gevallen is er dan een actie uit revindicatie van de oorspronkelijke eigenaar ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, het scenario dat de eigenaar van een gestolen zaak die kan opeisen volgens lid 3. Levert dat juridisch hetzelfde resultaat op als wanneer een zaak niet gestolen is, maar lid 1 toch faalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |