1x is genoeg hoor........quote:Op woensdag 19 december 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als de Statiegeldmanquote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is die sing-along trouwens ook afgeschaft?
Geen slechte keuze hoor als dat zo is....
Nou echt wel... ik kan ook gewoon niet goed tegen te laat naar bed gaan...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moedertje![]()
We worden oud
Zombie Nation
ik vond de sfeer ook vies tegenvallen jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow bij Symphonica in Rosso vond ik het publiek echt het ergste eigenlijk. Bah wat een akelig volk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
ik heb gers gevonden win ik nu iets??
Stond ik vorig jaar bij Leiden!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik zou niet graag daar helemaal vooraan willen staan.
Doe Maar was welquote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond de sfeer ook vies tegenvallen ja
ik wacht ook nog steeds op mijn plaatquote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef IPA het volgende:
Heads Will Roll remix aan, kleren uit en gaan nu. Lang genoeg gewacht.
Ik zag hem net springen, bonuspunten!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
ik heb gers gevonden win ik nu iets??
VOnd je dat niet eng? Dat je niet meer weg kan komen?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stond ik vorig jaar bij Leiden!
Vond het wel leuk toen ze 'm 2x draaiden als goaltune bij PSV - Twente.quote:
Ik ook niet ...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou echt wel... ik kan ook gewoon niet goed tegen te laat naar bed gaan...
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef IPA het volgende:
Van biergooien naar scheermesjes kopen in 3 seconden dit.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef miieejj het volgende:
gezelligheid.. ook in het huis.. zag leuke sneeuwdingetjes staan en een grappig dingetje dat beweegd..
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik zat te gokken wat de ultieme baggere zomp-plaat na deze zou zijn. Nou, Lana del Rey komt er dicht bij.
Over het paard getild mokkel is het jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik zat te gokken wat de ultieme baggere zomp-plaat na deze zou zijn. Nou, Lana del Rey komt er dicht bij.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Precies....quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet ...Ik kan het wel maar het doet mijn humeur niet ten goede, en de kids die nemen dat veilloos over
Hadden ze bij PSV-Twente van vorig jaar ook moeten doenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond het wel leuk toen ze 'm 2x draaiden als goaltune bij PSV - Twente.
Ja. Maar als het proppen werd had ik het hek over geklommen. Vriendinnetje eroverheen tillen, zelf gaan, en dan afgevoerd worden door de Securityquote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
VOnd je dat niet eng? Dat je niet meer weg kan komen?
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Hadden ze bij PSV-Twente van vorig jaar ook moeten doen
Echt vreselijk. En nu probeert Carice van Houten het zelfde kunstje.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over het paard getild mokkel is het ja
Vergeleken bij haar is een herfstdepressie een avondje carnaval
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Hadden ze bij PSV-Twente van vorig jaar ook moeten doen
Hihi, gerept.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik denk dat Gers straks stiekem eruit glipt via de achterdeur en dat er dan geen woord meer gerept wordt over een slaapgast
Hopelijk..quote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Misschien is dit de stilte voor de storm
Voor Kodalinequote:
Na een rood kaartjequote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er waren wel 2 kools van PSV hoor!
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef Lamabal het volgende:
Nu komt zanger rinus.
HAVE YOU SEEN MY PIEK, I AM EM KWIET
Je kunt zeggen wat je wil, maar dat zorgde toen wel voor sfeerquote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef Lamabal het volgende:
Nu komt zanger rinus.
HAVE YOU SEEN MY PIEK, I AM EM KWIET
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeleken bij haar is een herfstdepressie een avondje carnaval
maar je blijft kijken.. er gebeurt geen ruk.. maar je blijft kijken..quote:
Zelfs daar zie ik m nietquote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://serious-request.yb.nl/release/index.html
Jawoll!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC gewonnen in de verlenging? Nais
Even bookmarken voor wanneer er straks een lekker wijf met inkijk komt.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://serious-request.yb.nl/release/index.html
Ik tab heen en weer. En hoop dat er iets gebeurt, wat dan ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
maar je blijft kijken.. er gebeurt geen ruk.. maar je blijft kijken..
quote:
ja ik ook..quote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik tab heen en weer. En hoop dat er iets gebeurt, wat dan ook.
Doen!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog druk aan het overwegen ook zoiets te doen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weer weggelopenStaat nu bij de brievenbus
Doe maar niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoi CindieY. Ik ken je niet, ik zal me even voorstellen: IPA. Doe het niet! Groetjes, IPA.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt gewonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je mij nooit meer tegenkomenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt gewonnenIk kom hem zo wel ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef CindieY het volgende:
Heeft iedereen m'n PI gezien? Mooi, want wat echt niet dat ik m'n haar ooit zo laat knippen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou haar wel raken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koetjesrepenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha chocoladereepjes dan zo te zien.
Zo scheef dat het topzwaar wordt en je tegen muren moet leunenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan niet tegen a-symmetrisch haar. Heb ik het gevoel dat ik scheef moet lopen.
Gelukkig slaap ik danquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef Lamabal het volgende:
Las op twitter dat Gers Tupac gaat doen met: Changes
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik heb die dvd box ..
Pannekoek
Jaquote:
YES!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:22 schreef Qunix het volgende:
OK, PINO.... DE TT IS NU WEL WEER GOED HOOR!!!!
Ik heb er nooit een volle aflevering van gezien maar wel legio clipjes in DWDD, genoeg om te beslissen dat ik het grappiger vind om een roestige pook door de anus van m'n hamster te stuwen dan het bekijken van Toren C.quote:
Denk je? Je weet niet zeker of je dat gaat halen of je weet niet waar hoorn ligtquote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hmm..
Dat is niet in de buurt denk ik..
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een volle aflevering van gezien maar wel legio clipjes in DWDD, genoeg om te beslissen dat ik het grappiger vind om een roestige pook door de anus van m'n hamster te stuwen dan het bekijken van Toren C.
Ik ga even Google mapsen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk je? Je weet niet zeker of je dat gaat halen of je weet niet waar hoorn ligt
Mollysquote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zag een ierse pub op het plein.... daaaar moet ik heen
Ik ben het eens met je, denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een volle aflevering van gezien maar wel legio clipjes in DWDD, genoeg om te beslissen dat ik het grappiger vind om een roestige pook door de anus van m'n hamster te stuwen dan het bekijken van Toren C.
Gers is niet zo snugger..quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gers komt niet zo snugger op me over.
quote:
Ik vind het echt een geweldige reclamequote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek ik had het niet eens door
als zijn nummer lager als 20 in de top40 staat kan hij het niet meer behappen...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gers komt niet zo snugger op me over.
Ja, hij is briljant.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt een geweldige reclame.
Heb geen idee eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is die hele nacht open nu? Rijd ik straks heen haha
Ho Christus, laat maarquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, net als Frans.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kent z'n eigen liedje niet uit z'n hoofd.
Tesamen met ik neem je mee.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Moody het volgende:
Deze moet hij over 10 jaar nog steeds doen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ho Christus, laat maar
Had gehoopt dat t voor Amsterdam lag..
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Pak nou godver gewoon het OV of koop een auto
Ja hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Alsof er iemand is die dit uit zijn hoofd weet.
Maar dat boeit me helemaal niets.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had d'r nog wel zo lekker genomen.
Welke?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, hij is briljant.Die andere van Interpolis is wel echt kut.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Toch had ze zijn fiets gestolen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar dat boeit me helemaal niets.
Zoveel verdient ie nietquote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Allemaal kindjesquote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Mijn voorbereiding voor a.s. vrijdag.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor jullie niet....
nee logisch met die oorkleppen op...
En hij had 'r nog wel zo lekker genomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch had ze zijn fiets gestolen.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
haha jij kent een pardoes liedje uit je hoofd
Rapperts hebben altijd een DJ-setje ipv een band.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hij doet wel praktischer dan Frans Bauer... hij laat niet een hele band overkomen.
DAAR HEB IK DUS HEEL ERG LAST VAHAHAAAAANNquote:
Maar als hij die junk nou geen monnie had gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch had ze zijn fiets gestolen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
En hij had 'r nog wel zo lekker genomen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had d'r nog wel zo lekker genomen.
Op zich wel verstandig.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rapperts hebben altijd een DJ-setje ipv een band.
GODVERDOMME NU HEB IK MONSIEUR CANNIBALE IN M'N HOOFD.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
Dit is nog misselijkmakender dan Monsieur Cannibale
Gers is een mongol.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Gers
Ik ben weer het minderhedenclubje
Ohja diequote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DAAR HEB IK DUS HEEL ERG LAST VAHAHAAAAANN
Die vrouw die dat zingt/krijst.Die kan dus alleen nog maar zingen ofzo, niet meer praten.
Ah fijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Oh zometeen weer op NED 3, hopelijk gewoon live.
Live zelfmoordquote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
The Terminator jaaaaa hij gaat nog iets doen wat niemand van hem verwacht, mark my words
Brabo'squote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik versta de helft van wat hij zingt niet eens.
Tatata Tatata tadadadaaaaaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME NU HEB IK MONSIEUR CANNIBALE IN M'N HOOFD.
*adem uit*
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Tyft maar lekker op met je debielrij..
Je praat snel, je rapt niets
Tyft gauw op, waarheen? Dat boeit me niets
Spring maar voor een trein of geschept worden op de snelweg
Het maakt me niet uit hoe maar ga maar weg
Da's beter dan Carnaval Festival (oepsquote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME NU HEB IK MONSIEUR CANNIBALE IN M'N HOOFD.
*adem uit*
Wij noemen dat soort mensen 'speciaal'.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Gers
Ik ben weer het minderhedenclubje
't is dat Coen en Sander het er de afgelopen weken vaak over gehad hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dieWist niet meer dat ie van Interpolis was
.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij noemen dat soort mensen 'speciaal'.
Oh bah.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Da's beter dan Carnaval Festival (oeps)
Het is hier inderdaad wel overdreven. Je hoeft iemands muziek echt niet perse leuk te vinden, maar dit is gewoon sneuquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
De glazen huis schreeuwer!
Zou hij het wel opruimen?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Rockiejj het volgende:
"Ik ben blij dat je ben gekomen."
Hij is de enige.
Ja jeweetz the bomb chickiequote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan ik er ook echt over meepraten.
Ik denk dat Gers het laat stelen, samen met zn fiets.quote:
We vinden vast wel weer een overeenkomstigheid.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we uit elkaar groeien Cee
Ik vind het sneu dat iemand op die leeftijd zulke muziek maakt. Hij had 15 kunnen zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad wel overdreven. Je hoeft iemands muziek echt niet perse leuk te vinden, maar dit is gewoon sneu
En zn rechterbeenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ze gaan toch wel alleen zijn hoofd scheren he?
En z'n rechterbeen zei hij net.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ze gaan toch wel alleen zijn hoofd scheren he?
dit was redelijk genant ja...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad wel overdreven. Je hoeft iemands muziek echt niet perse leuk te vinden, maar dit is gewoon sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |