Zal nog wel vaker gebeuren, vrees ik.quote:
Sander Hoogendoorn?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is die Weeds-zoon look-a-like? Hunter Parish./
Lijkt van niet, ik heb de VI net binnen gekregen. En ik speel FM.quote:
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal nog wel vaker gebeuren, vrees ik.
Jouw topic is ergens anders toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme vbl kleuters.
Ga elkaar lekker PMen en verklot dot topic niet.
En ook gewoon hun Powned-plopkappen gebruiken ipv die van 3FMquote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef borisz het volgende:
Zozo Stenders als Powned'er aanwezig SR.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jouw topic is ergens anders toch?
Aah balen zeg, sterkte!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Opweg naar Enschede, maar doordat er een lamlul met een boot tegen een spoorviaduct moest varen nu een vertraging van 1.15 uur. Verdomme bijna 4 uur onderweg.
Waarom schuif je het gelijk af op VBL. Alleen een kleine conversatie. Moet kunnenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Waarmee?quote:
Maar goed, ik zal ze wel weer met rust laten.quote:
Niet zo janken, A422 gedraagd zich uitstekend voor zijn doen. En CA mag je niet als VBL'er rekenen. En ik ben overal geliefd. Dus VBL is aardig vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
vind je?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:54 schreef miieejj het volgende:
dit moet het anthem worden, wie zijn 't ?
ik ga nou een stomme vraag stellen.... wat is CA en VBL ,,quote:Op woensdag 19 december 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo janken, A422 gedraagd zich uitstekend voor zijn doen. En CA mag je niet als VBL'er rekenen. En ik ben overal geliefd. Dus VBL is aardig vandaag.
Ik ben CAquote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ga nou een stomme vraag stellen.... wat is CA en VBL ,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |