quote:
Johquote:Op woensdag 19 december 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hier draait het allemaal om.
Dan kijk je niet hequote:Op woensdag 19 december 2012 14:43 schreef Caland het volgende:
Die geveinsde meelevendheid van die DJ's, om te kotsen.
Nouquote:Op woensdag 19 december 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Afgevoerd naar het gekkenhuis hoop ik
Je spoort niet, net als de NS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je spoort niet, net als de NS.hilarisch waarvor dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je spoort niet, net als de NS.Gast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Ja, want als ze niet staan te springen worden ze als 'saai' bestempeld.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou het is inderdaad vrij neppig hoe ze nu allemaal stemmig staan te luisteren. Straks staan ze weer te springen.
Wie zegt dat je hier om zou moeten janken dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry ik kan hier ook niet om janken. Ik denk dat je dat moet mee maken. Daar zijn geweest en met die mensen hebben gepraat.
Precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, want als ze niet staan te springen worden ze als 'saai' bestempeld.
ja maar dan moet ik naar buiten en dat is engquote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry ik kan hier ook niet om janken. Ik denk dat je dat moet mee maken. Daar zijn geweest en met die mensen hebben gepraat.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie zegt dat je hier om zou moeten janken dan?
quote:
Dat is met de meeste dingen wel zo. Je moet er of dicht in de buurt staan of het zelf hebben gezien/meegemaakt..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
Uhm. Niets. Zou wel eens lekker zijn voor dit topic ook.quote:
Ja voor de DJ's...quote:
Ja inderdaad, daarom snap ik de dj's nietquote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is met de meeste dingen wel zo. Je moet er of dicht in de buurt staan of het zelf hebben gezien/meegemaakt..
Helaas voor jou niet, ik heb het recht om te posten waar ik wil.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uhm. Niets. Zou wel eens lekker zijn voor dit topic ook.
Wat moeten ze dan, de hele week treurig gaan zitten zijn? Denk niet dat je daar veel geld mee ophaalt.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom snap ik de dj's nietStraks staan ze weer te springen
quote:
Jezus maak niet overal een fokking probleem van....quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze kunnen daar moeilijk staan en dan 'Hij was maar een neger' in starten terwijl ze racistische grappen makenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar het is gewoon raar om te zienquote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan, de hele week treurig gaan zitten zijn? Denk niet dat je daar veel geld mee ophaalt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze kunnen daar moeilijk staan en dan 'Hij was maar een neger' in starten terwijl ze racistische grappen maken
Helaas wel ja. Volgend topic al klaar staan?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas voor jou niet, ik heb het recht om te posten waar ik wil.
Klopt, maar wel logischquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar het is gewoon raar om te zien
Nou ja, de enige die problemen aan het maken is ben jij voorlopigquote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Jezus maak niet overal een fokking probleem van....
Nee. Ik streef naar de 10 geboden van dit forum.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Volgend topic al klaar staan?
Nee helemaal nietquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, de enige die problemen aan het maken is ben jij voorlopig.
Oh. Lapo al klaar staan dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik streef naar de 10 geboden van dit forum.
En daar is een van --> Lapo opent topic.
Ja dan kunnen ze een FB topic maken over zichzelf!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En Sandman, laten we niet te veel zeiken op elkaar. Anders hebben we een groot drama hier.
Jij misschien.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En Sandman, laten we niet te veel zeiken op elkaar. Anders hebben we een groot drama hier.
Voor je het weet hebben we een banquote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Zit ondertussen andere dingen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |