Ja inderdaad, daarom snap ik de dj's nietquote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is met de meeste dingen wel zo. Je moet er of dicht in de buurt staan of het zelf hebben gezien/meegemaakt..
Helaas voor jou niet, ik heb het recht om te posten waar ik wil.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uhm. Niets. Zou wel eens lekker zijn voor dit topic ook.
Wat moeten ze dan, de hele week treurig gaan zitten zijn? Denk niet dat je daar veel geld mee ophaalt.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom snap ik de dj's nietStraks staan ze weer te springen
quote:
Jezus maak niet overal een fokking probleem van....quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze kunnen daar moeilijk staan en dan 'Hij was maar een neger' in starten terwijl ze racistische grappen makenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar het is gewoon raar om te zienquote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan, de hele week treurig gaan zitten zijn? Denk niet dat je daar veel geld mee ophaalt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze kunnen daar moeilijk staan en dan 'Hij was maar een neger' in starten terwijl ze racistische grappen maken
Helaas wel ja. Volgend topic al klaar staan?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas voor jou niet, ik heb het recht om te posten waar ik wil.
Klopt, maar wel logischquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar het is gewoon raar om te zien
Nou ja, de enige die problemen aan het maken is ben jij voorlopigquote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Jezus maak niet overal een fokking probleem van....
Nee. Ik streef naar de 10 geboden van dit forum.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Volgend topic al klaar staan?
Nee helemaal nietquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, de enige die problemen aan het maken is ben jij voorlopig.
Oh. Lapo al klaar staan dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik streef naar de 10 geboden van dit forum.
En daar is een van --> Lapo opent topic.
Ja dan kunnen ze een FB topic maken over zichzelf!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En Sandman, laten we niet te veel zeiken op elkaar. Anders hebben we een groot drama hier.
Jij misschien.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En Sandman, laten we niet te veel zeiken op elkaar. Anders hebben we een groot drama hier.
Voor je het weet hebben we een banquote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Zit ondertussen andere dingen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |