Oh. Lapo al klaar staan dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ik streef naar de 10 geboden van dit forum.
En daar is een van --> Lapo opent topic.
Ja dan kunnen ze een FB topic maken over zichzelf!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En Sandman, laten we niet te veel zeiken op elkaar. Anders hebben we een groot drama hier.
Jij misschien.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En Sandman, laten we niet te veel zeiken op elkaar. Anders hebben we een groot drama hier.
Voor je het weet hebben we een banquote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Zit ondertussen andere dingen te doen.
Zal nog wel vaker gebeuren, vrees ik.quote:
Sander Hoogendoorn?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is die Weeds-zoon look-a-like? Hunter Parish./
Lijkt van niet, ik heb de VI net binnen gekregen. En ik speel FM.quote:
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal nog wel vaker gebeuren, vrees ik.
Jouw topic is ergens anders toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme vbl kleuters.
Ga elkaar lekker PMen en verklot dot topic niet.
En ook gewoon hun Powned-plopkappen gebruiken ipv die van 3FMquote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef borisz het volgende:
Zozo Stenders als Powned'er aanwezig SR.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jouw topic is ergens anders toch?
Aah balen zeg, sterkte!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Opweg naar Enschede, maar doordat er een lamlul met een boot tegen een spoorviaduct moest varen nu een vertraging van 1.15 uur. Verdomme bijna 4 uur onderweg.
Waarom schuif je het gelijk af op VBL. Alleen een kleine conversatie. Moet kunnenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Waarmee?quote:
Maar goed, ik zal ze wel weer met rust laten.quote:
Niet zo janken, A422 gedraagd zich uitstekend voor zijn doen. En CA mag je niet als VBL'er rekenen. En ik ben overal geliefd. Dus VBL is aardig vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |