Zal nog wel vaker gebeuren, vrees ik.quote:
Sander Hoogendoorn?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is die Weeds-zoon look-a-like? Hunter Parish./
Lijkt van niet, ik heb de VI net binnen gekregen. En ik speel FM.quote:
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal nog wel vaker gebeuren, vrees ik.
Jouw topic is ergens anders toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme vbl kleuters.
Ga elkaar lekker PMen en verklot dot topic niet.
En ook gewoon hun Powned-plopkappen gebruiken ipv die van 3FMquote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef borisz het volgende:
Zozo Stenders als Powned'er aanwezig SR.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jouw topic is ergens anders toch?
Aah balen zeg, sterkte!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Opweg naar Enschede, maar doordat er een lamlul met een boot tegen een spoorviaduct moest varen nu een vertraging van 1.15 uur. Verdomme bijna 4 uur onderweg.
Waarom schuif je het gelijk af op VBL. Alleen een kleine conversatie. Moet kunnenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Waarmee?quote:
Maar goed, ik zal ze wel weer met rust laten.quote:
Niet zo janken, A422 gedraagd zich uitstekend voor zijn doen. En CA mag je niet als VBL'er rekenen. En ik ben overal geliefd. Dus VBL is aardig vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
vind je?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:54 schreef miieejj het volgende:
dit moet het anthem worden, wie zijn 't ?
ik ga nou een stomme vraag stellen.... wat is CA en VBL ,,quote:Op woensdag 19 december 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo janken, A422 gedraagd zich uitstekend voor zijn doen. En CA mag je niet als VBL'er rekenen. En ik ben overal geliefd. Dus VBL is aardig vandaag.
Ik ben CAquote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ga nou een stomme vraag stellen.... wat is CA en VBL ,,
je hebt ook een liedje wat engels is maar je hoort er ook dat ze frans erdoor zingen..quote:
CA = Charmed_Angelquote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ga nou een stomme vraag stellen.... wat is CA en VBL ,,
je hebt zoveel termen en afkortingen..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben CA
En VBL is Voetbal
Ik doe het thuis gewoon met de iPad-app. Werkt goed. In de trein met wifi werkt het niet zo lekker.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe je SR het beste op je iPad kan streamen? (beeld)
Via internet wellicht?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
ik word alleen een b'tje bang van je avatar..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap toch met dat gezeik over wie hier post en maak er gewoon wat gezelligs van.
De 3fm app gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
STinhoquote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap toch met dat gezeik over wie hier post en maak er gewoon wat gezelligs van.
Ik wilde het... maar Lennon is net te jong. Ze moeten min 4 jaar zijn. Lennon wordt over een maand 4.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:53 schreef Rockiejj het volgende:
Pff.. Ik zou mn kinderen echt niet aan hun uitlenen
3FM-app.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef henkde_j het volgende:
Beetje lage resolutiequote:
Ik kan sms balk niet eens lezenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fullscreen valt ie wel mee hoor.
Haha.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:58 schreef Caland het volgende:
Wolfrolf, doe eens normaal in dit topic of blijf weg.
Dank.
Ja idd..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fullscreen valt ie wel mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |