Wel makkelijk, als ze boventallig zijn dan kunnen ze ingezet worden bij UPS.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
Hahaha, die nieuwe politie-uniformen:
[ afbeelding ]
Verspreid ze op het PvdA-congres.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een QR-code naar de POL SC. Ik zal ze op stickers laten drukken en overal door Nederland op lantarenpalen en prullenbakken plakken teneinde hier wat nieuw publiek aan te trekken
Dat was ik inderdaad stiekem van planquote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verspreid ze op het PvdA-congres.
Ik weleens een qr op een vrachtwagen gezien, dus gezellig 2 x 2 meter waardoor je een takke-end van dat ding moet staan om het laten werken. En niet eens de achterkant zodat je het vanuit je auto kan scannen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze is voor op jouw auto:
[ afbeelding ]
In het verkeer zouden ze verboden moeten worden, levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weleens een qr op een vrachtwagen gezien, dus gezellig 2 x 2 meter waardoor je een takke-end van dat ding moet staan om het laten werken. En niet eens de achterkant zodat je het vanuit je auto kan scannen.
Is ook wel nodig, gezien de huidige leegloop.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een QR-code naar de POL SC. Ik zal ze op stickers laten drukken en overal door Nederland op lantarenpalen en prullenbakken plakken teneinde hier wat nieuw publiek aan te trekken
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Deutsche_Feldm%C3%BCtze.jpgquote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doen. Fresh meat.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verspreid ze op het PvdA-congres.
Jammer, dat Hanukkah net geweest is. Anders had je keppeltjes kunnen maken met die qr erop.quote:
Kan Voorschrift weer zeuren dat de politie tegenwoordig geen gezag meer uitstraalt.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
PVV en SP aldaar ruiken bloed.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
Provinciale Staten willen aangifte doen tegen Verdaas.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan Voorschrift weer zeuren dat de politie tegenwoordig geen gezag meer uitstraalt.
Wat een onzin, die man heeft zoals het er nu naar uitziet gewoon iets doms gedaan, niet doelbewust gefraudeerd voor eigen gewin.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
Provinciale Staten willen aangifte doen tegen Verdaas.
Het doet mij ook eerder aan een stel stadswachten of verkeersregelaars denken ipv de autoriteit die het zou moeten uistralen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eerder medelijden met de mensen die noodgedwongen per OV naar de universiteit moeten.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:13 schreef GSbrder het volgende:
Langstudeerders NOODGEDWONGEN met de auto naar de universiteit.
Wat een onrecht.
Mocro-agenten?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben de stadswachten dat al in Rotterdam.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Hebben ze niet gewoon gele strepen op stadswachterspakken geplakt?
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de stadswachten dat al in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |