Zou ie last van schizofrenie hebben?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat ge-'wij' van hem altijd.
Nee gewoon opdonderen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef Drugshond het volgende:
3 voud moet blijven... beetje gezeik.... doet SC goed.
-laat maar, weer van geenstijl-quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef 3-voud het volgende:
Wat schandalig dit. en dan wat voor de boeg weglullen dat "anderen" er al mee akkoord zijn gegaan.
[ afbeelding ]
SC van gelijk gestemden lijkt me ook geen heilig doel.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee gewoon opdonderen.
Weg ermee.
Doei, adios.
Doe jij je beertjes-pyjama nou maar een keer uit. Je hoeft niet zo opzichtig iedereen te laten weten dat je hier 24/7 rond hangt.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee gewoon opdonderen.
Weg ermee.
Doei, adios.
Mij ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SC van gelijk gestemden lijkt me ook geen heilig doel.
Wij.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat ge-'wij' van hem altijd.
Met zulke bedrijven nooit zaken doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef 3-voud het volgende:
Wat schandalig dit. en dan wat voor de boeg weglullen dat "anderen" er al mee akkoord zijn gegaan.
[ afbeelding ]
Dit is standaardprocedure. Lekker uitknijpen die eenmanszaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[ afbeelding ]
Succes daarmee.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met zulke bedrijven nooit zaken doen.
Jullie.quote:
Jij hoort erbij, als slet van het grootkapitaal.quote:
Ik houd het al 25 jaar vol. Klanten die met inkoopvoorwaarden komen gaan eruit.quote:
Jij brengt toch je weekenden door op FOK!?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe jij je beertjes-pyjama nou maar een keer uit. Je hoeft niet zo opzichtig iedereen te laten weten dat je hier 24/7 rond hangt.
Ik hoor bij niemand in de SC.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef waht het volgende:
[..]
Jij hoort erbij, als slet van het grootkapitaal.
Dan moeten de multinationals beter hun best doen om jouw sector door te lichten.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik houd het al 25 jaar vol. Klanten die met inkoopvoorwaarden komen gaan eruit.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef betyar het volgende:
Net effe mijn inlineskates na ruim 10 jaar weer eens aangetrokken en effe over de weg gezoefd. Man man man........
Je hebt hierin geen keuze.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoor bij niemand in de SC.
Precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoor bij niemand in de SC.
Zoonlief vraagt lief of ik meega naar het skatebaantje, ik heb ook nog skates was mijn vlugge antwoord waarna ik uiteraard mijn skills moest showen. Ik ben erachter gekomen dat we de volgende keer net zo goed de bezem en de hark in de skates kunnen zetten.quote:
Met helm, polsbeschermers, kniebeschermers en handschoenen. Uiteraard in een te klein schaatspak.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:08 schreef Tem het volgende:
Bet met z'n vette pens op inline skates. Geweldig beeld.
Nu snap ik waarom die zooi op sommige auto's staat gedrukt.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/QR-code
Het is een QR-code naar de POL SC. Ik zal ze op stickers laten drukken en overal door Nederland op lantarenpalen en prullenbakken plakken teneinde hier wat nieuw publiek aan te trekkenquote:
Ha, grappig. Ben wel benieuwd of het mensen trekt.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een QR-code naar de POL SC. Ik zal ze op stickers laten drukken en overal door Nederland op lantarenpalen en prullenbakken plakken teneinde hier wat nieuw publiek aan te trekken
Daarom kijk ik dat overrated spelletje niet meer zo vaak.quote:Mario Balotelli en Manchester City lijken een schikking te hebben getroffen in het conflict over een boete die de spits was opgelegd. Beide partijen werden woensdagochtend verwacht voor een Premier League-tribunaal, maar volgens de BBC is er een oplossing gevonden.
Manchester City hield twee weeksalarissen in van de Italiaan omdat hij vorig seizoen elf wedstrijden miste door schorsingen. Twee weeksalarissen is de maximumboete die Engelse clubs een speler op kunnen leggen. In dit geval ging het om zo'n 418 duizend euro.
De 22-jarige Balotelli kon zich niet vinden in de straf en ging in beroep. De zestienvoudig Italiaans international ontbrak afgelopen weekeinde in de selectie van City voor het competitieduel tegen Newcastle United. Trainer Roberto Mancini vond dat hij niet goed zijn best deed op de training.
Deze is voor op jouw auto:quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die zooi op sommige auto's staat gedrukt.
Je wil actief het hek openzetten?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een QR-code naar de POL SC. Ik zal ze op stickers laten drukken en overal door Nederland op lantarenpalen en prullenbakken plakken teneinde hier wat nieuw publiek aan te trekken
Welnee, dan zit het hier straks vol met PHP's.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil actief het hek openzetten?
Mooi voor lul met zo'n zwart ding.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze is voor op jouw auto:
[ afbeelding ]
Ha, die zet ik op facebook.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze is voor op jouw auto:
[ afbeelding ]
Je kan ze in elke kleur maken: http://delivr.com/QR-Code-Generatorquote:Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi voor lul met zo'n zwart ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |