Zou ie last van schizofrenie hebben?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat ge-'wij' van hem altijd.
Nee gewoon opdonderen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef Drugshond het volgende:
3 voud moet blijven... beetje gezeik.... doet SC goed.
-laat maar, weer van geenstijl-quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef 3-voud het volgende:
Wat schandalig dit. en dan wat voor de boeg weglullen dat "anderen" er al mee akkoord zijn gegaan.
[ afbeelding ]
SC van gelijk gestemden lijkt me ook geen heilig doel.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee gewoon opdonderen.
Weg ermee.
Doei, adios.
Doe jij je beertjes-pyjama nou maar een keer uit. Je hoeft niet zo opzichtig iedereen te laten weten dat je hier 24/7 rond hangt.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee gewoon opdonderen.
Weg ermee.
Doei, adios.
Mij ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SC van gelijk gestemden lijkt me ook geen heilig doel.
Wij.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat ge-'wij' van hem altijd.
Met zulke bedrijven nooit zaken doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef 3-voud het volgende:
Wat schandalig dit. en dan wat voor de boeg weglullen dat "anderen" er al mee akkoord zijn gegaan.
[ afbeelding ]
Dit is standaardprocedure. Lekker uitknijpen die eenmanszaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[ afbeelding ]
Succes daarmee.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met zulke bedrijven nooit zaken doen.
Jullie.quote:
Jij hoort erbij, als slet van het grootkapitaal.quote:
Ik houd het al 25 jaar vol. Klanten die met inkoopvoorwaarden komen gaan eruit.quote:
Jij brengt toch je weekenden door op FOK!?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe jij je beertjes-pyjama nou maar een keer uit. Je hoeft niet zo opzichtig iedereen te laten weten dat je hier 24/7 rond hangt.
Ik hoor bij niemand in de SC.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef waht het volgende:
[..]
Jij hoort erbij, als slet van het grootkapitaal.
Dan moeten de multinationals beter hun best doen om jouw sector door te lichten.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik houd het al 25 jaar vol. Klanten die met inkoopvoorwaarden komen gaan eruit.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef betyar het volgende:
Net effe mijn inlineskates na ruim 10 jaar weer eens aangetrokken en effe over de weg gezoefd. Man man man........
Je hebt hierin geen keuze.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoor bij niemand in de SC.
Precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoor bij niemand in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |