M'n punt is dat met sommige mensen niet te praten valt, zij hebben formeel gezien gelijk en zijn blind voor de risico's die hun vermijdingsgedrag met zich meebrengt.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef muzas het volgende:
Zegt zat. Futiel bewijs voor een eventueel verhoogd risico...
In laymen's terms; Kleine kans.
Tenzij je je speklap 4 uur op hoog vuur verschroeid en met een krat pils naar binnen giet.
Mjah, weer dat woordje 'te' (veel)
Nee nee, het gaat hem erom dat het niet uitmaakt waar je je vaardigheden behaalt, als je maar slaagt voor de examens.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kan je thuis onderwijs van een niet gediplomeerd persoon onderwijs noemen?![]()
Witte suiker is niet zo heel best, het heeft ook wel de bijnaam het witte gifquote:Op woensdag 19 december 2012 14:39 schreef muzas het volgende:
Lol.. letterlijke quote;
"Suiker is een van de allergrootste gifstoffen die je in je lichaam kunt stoppen"
Moet je eens chloor proberen snol
maar de manier van die vaardigheden behalen speelt wel een grote rol met eventuele verdere opleidingen en ontwikkelingen..quote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee nee, het gaat hem erom dat het niet uitmaakt waar je je vaardigheden haalt, als je maar slaagt voor de examens.
Jij zegt dus dat naar school gaan wel onder indoctrinatie valt, en die moeder hem niet indoctrineert. Heb je die documentaire überhaupt gezien joh?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En daar komt het staatseigendom weer boven drijven. Je moet en zal naar de staatschool ook wel een indoctrinatie-gevangenis.
Wat is er in vredesnaam mis met thuisonderwijs? Als je maar een examen doet volgens de protocollen lijkt me.
Onze corrupte bemoeizuchtige overheid wenst alle vrij- en speciale- scholen op de doeken. Alles in het kader van indoctrinatie.
Da's dus precies hoe ik er ook over denk.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de manier van die vaardigheden behalen speelt wel een grote rol met eventuele verdere opleidingen en ontwikkelingen..
als jij dingen van jongs af aan al verkeerd leert kan je jezelf later hard tegenkomen
Ja vreemd eigenlijk.. Al die mensen die 20 jaar langer hadden kunnen leven als ze maar geen suiker in hun thee gedaan hadden.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Witte suiker is niet zo heel best, het heeft ook wel de bijnaam het witte gif
Waarom gelijk naar zulke extremen grijpen? Neem bv candida in de darmen, ga je niet dood aan, maar heeft wel een sterke samenhang met het gebruik van witte suiker.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja vreemd eigenlijk.. Al die mensen die 20 jaar langer hadden kunnen leven als ze maar geen suiker in hun thee gedaan hadden.
Witte suiker is compleet prima.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom gelijk naar zulke extremen grijpen?
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Witte suiker is niet zo heel best, het heeft ook wel de bijnaam het witte gif
smaak?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:06 schreef erodome het volgende:
Witte suiker is wat we noemen een "dode" voeding, er is zoveel bewerking op losgelaten dat het geen enkele voedingswaarde kent en eerder afbreekt dan wat toevoegt.
Ja, omdat het zo veelvuldig wordt gebruikt in allelei voedingsmiddelen en ook nog eens los wordt gebruikt krijgen we er bijna allemaal te veel van binnen.quote:
Dat kan je ook via andere wegen verkrijgen, zonder de geraffineerde witte suiker.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, omdat het zo veelvuldig wordt gebruikt in allelei voedingsmiddelen en ook nog eens los wordt gebruikt krijgen we er bijna allemaal te veel van binnen.
Zoek eens op hoe witte suiker wordt gemaakt, dan begrijp je het misschien wat beter
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Wederom is 'te' of in dit geval 'extra' het toverwoord.
Jezelf volrammen met welke voedingstof dan ook is ongezond.
Dit soort opmerkingen in discussies met aluhoedjes maken me meestal furieus. Jouw 'kennis' is de enige juiste, en anderen die een andere mening zijn toebedeeld weten niks en moeten maar eens iets opzoeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Zoek eens op hoe witte suiker wordt gemaakt, dan begrijp je het misschien wat beter
Het is geen voedingsstof....quote:
Dan zou je moeten weten dat het geen voedingsstof is omdat er werkelijk niets inzit en zelfs vitamines afbreekt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen in discussies met aluhoedjes maken me meestal furieus. Jouw 'kennis' is de enige juiste, en anderen die een andere mening zijn toebedeeld weten niks en moeten maar eens iets opzoeken.
Gebruikt die rauwvrouw ook.
Ik ben medisch en chemisch geschoold. Ik weet wat witte suiker is.
Het gaat voornamelijk om b vitamines en mineralen.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:18 schreef meth1745 het volgende:
Ben wel benieuwd welke vitamines suiker afbreekt, en hoe het dat doet...
Klinkt als een zweefteefredenering, heb je daar ook een wetenschappelijke onderbouwing van?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja vreemd eigenlijk.. Al die mensen die 20 jaar langer hadden kunnen leven als ze maar geen suiker in hun thee gedaan hadden.
Witte suiker is compleet prima.
Nee. Dus suiker is giftig.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klinkt als een zweefteefredenering, heb je daar ook een wetenschappelijke onderbouwing van?
Leven is dodelijk, lijkt de conclusie waarop je afstevent.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan je ook via andere wegen verkrijgen, zonder de geraffineerde witte suiker.
Serieus, witte suiker is gewoon niet gezond, ook niet in kleine mate, dat het in kleine mate niet gelijk dodelijk is maakt het nog niet goed.
Ja, zo onschuldig, vandaar dat bij kanker suiker zo afgeraden wordt, vandaar dat uit een brits onderzoek bleek dat mensen die veel witte suiker tot zich namen 5 keer zo vaa ziek werden en ga zo maar door.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:31 schreef muzas het volgende:
Ah de B-vitamines. Diegene die we bij overdaad uitpiesen. En welke in elk westerse samenleving in overdaad aanwezig zijn.
Ja onwijs gevaarlijk spul dat suiker.
Het is gewoon onschuldig. En tuurlijk zijn er 'nadelige' effecten voor het lichaam. Maar deze zijn gewoonweg te verwaarlozen bij normaal gebruik.
Je zit eerst wetenschap af te zetten tegen zweefteefgezeik, en vervolgens kom je zelf ook met een anekdotisch argument aan en geen wetenschappelijke onderbouwing.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee. Dus suiker is giftig.
Serieus, hoe mensen als erodome in een auto durven stappen als ze compleet verwaarloosbare risicos in voedingsmiddelen al zo serieus nemen is mij een raadsel.
Waar neem ik dat te serieus dan, ik zeg nota bene dat je niet panisch moet doen erover, maar dat er gewoon niets in zit dat gezond voor je is en dat het wel effecten heeft die niet goed zijn voor je.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee. Dus suiker is giftig.
Serieus, hoe mensen als erodome in een auto durven stappen als ze compleet verwaarloosbare risicos in voedingsmiddelen al zo serieus nemen is mij een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |