Niet gezienquote:
Is dat de Enskedeesche Schultenbrau?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:52 schreef Stefanovich het volgende:
Ik trek nog een keizerkroontje open
Altijd feest met die gasten.quote:
De SMS die in beeld kwam:quote:
quote:Wat is het verschil tussen een peer en een baby? Over een peer kom ik niet klaar voor ik hem opeet
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een peer en een baby? Over een peer kom ik niet klaar voor ik hem opeet
Zoiets ja! Ik 4 halve liters kopen net in de avondwinkel want ik dacht dat Grolsch op was, lag er een krat onder de trapquote:Op woensdag 19 december 2012 02:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is dat de Enskedeesche Schultenbrau?
HOHOHOHOHOHOHOHO je verpest de sfeer.quote:
Damn, zieke shitquote:Op woensdag 19 december 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een peer en een baby? Over een peer kom ik niet klaar voor ik hem opeet
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zoiets ja! Ik 4 halve liters kopen net in de avondwinkel want ik dacht dat Grolsch op was, lag er een krat onder de trapVERDOMME
Ik mag toch hopen dat die er overdag niet doorheen was gekomenquote:Op woensdag 19 december 2012 02:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die SMSjes worden dus totaal niet gemodereerd
Wat, de neuk?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zet het dan als quote.... Nu denkt iedereen dat die zieke grap uit jouw hersenpan komt...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zag er daarstraks ook één met:quote:Op woensdag 19 december 2012 02:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
.quote:"een euro is genoeg voor die negertjes"
Wat stond er?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die er overdag niet doorheen was gekomen
Ah. Oké.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Zie hierboven, iets met peren en baby´s
Even aangepastquote:Op woensdag 19 december 2012 02:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zet het dan als quote.... Nu denkt iedereen dat die zieke grap uit jouw hersenpan komt...
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Er kwam een smsje voorbij 'Hard gaan op Fok' oid
André Pronk was nog beterquote:
Jammer dat niemand dat hier meld.....quote:Op woensdag 19 december 2012 02:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maak dan een screenshotquote:Op woensdag 19 december 2012 02:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jammer dat niemand dat hier meld.....
quote:
Moet je er ook niet op gaan zitten, meid....quote:Op woensdag 19 december 2012 03:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, reageren is al moeilijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
Die SMS net: Farouk E. (...).
Komt wel meteen ietwat crimineel over, niet ?
Laat haar gewoon genieten van de trillfunctiequote:Op woensdag 19 december 2012 03:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je er ook niet op gaan zitten, meid....
Learn to Fry heet dit nummer toch ?quote:
That's racistquote:Op woensdag 19 december 2012 03:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
Die SMS net: Farouk E. (...).
Komt wel meteen ietwat crimineel over, niet ?
Learn to Vlaaiquote:Op woensdag 19 december 2012 03:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Learn to Fry heet dit nummer toch ?
dit.....quote:
Had ik het dus toch verkeerdquote:
ja...vaste prik..maar op de 1e dag al???quote:Op woensdag 19 december 2012 03:04 schreef Stefanovich het volgende:
Lekker nummertje. T wordt tijd voor dronken gekkies
Nee, sjaal misschien wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente FC ga jij in je twente shirt?
Ja en probeer dan maar eens een screenshot te maken..quote:Op woensdag 19 december 2012 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat haar gewoon genieten van de trillfunctie
quote:
Oehhquote:
Ik ga sowieso zaterdag naar Enschede, die mars wil meelopen tenzij het echt schijt weer is.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:05 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ga je meelopen met die Twente mars?
Me2quote:Op woensdag 19 december 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ga sowieso zaterdag naar Enschede, die mars wil meelopen tenzij het echt schijt weer is.
Het zou gaan scneeuwenquote:Op woensdag 19 december 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ga sowieso zaterdag naar Enschede, die mars wil meelopen tenzij het echt schijt weer is.
Same herequote:Op woensdag 19 december 2012 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een foto'tje had ik dan lieverquote:Op woensdag 19 december 2012 03:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja en probeer dan maar eens een screenshot te maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja beetje sneeuw vind ik niet erg, maar als het met bakken uit de lucht komt dan ga ik meteen de kroeg in.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja beetje sneeuw vind ik niet erg, maar als het met bakken uit de lucht komt dan ga ik meteen de kroeg in.
Haha wij ook!quote:Op woensdag 19 december 2012 03:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Molly Mallone it is![]()
dat word multitasken...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Duurt 8-9 min voor dat hij in beeld komt.
quote:
En St. Patricks Dayquote:Op woensdag 19 december 2012 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Molly Melone en Paddys daar moet je zijn als Ierland voetbalt.
Daar moet je sowieso zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Molly Melone en Paddys daar moet je zijn als Ierland voetbalt.
Mooi manquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Is niet helemaal waar hoor. Ik kan aan het kreunen vaak horen waar iemand vandaan komt. Een Duitser kreunt al heel anders dan een Française bv.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoor je niet als je piemel in der mond ziten kreunen is universeel en accentloos.
Er stond: Geo4Kantquote:Op woensdag 19 december 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wut wut?stond er een SMS over mij?
quote:
Trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 03:12 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik ga slapen!
Bye Bye man, bye bye
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:12 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik ga slapen!
Bye Bye man, bye bye
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:12 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik ga slapen!
Bye Bye man, bye bye
Omgekeerde wereld, allesquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
Wat stond er over mij dan? Ik kijk niet naar die smsjes..
1 | Geo4kant :') |
Ik vroeg of je met me wilde trouwen....quote:Op woensdag 19 december 2012 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zag het helaas heel vluchtig, heb niet alles gelezen behalve dat ik mijn username zag staanquote:Op woensdag 19 december 2012 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
Nummer herkenning zullen ze wel hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:15 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben naakt
en dan een creepy lach
zit man met leren jas in het callcenter?
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:15 schreef heloef het volgende:
Ik kon het niet laten die Sylke te Feestboeken.
Ik heb de mijne ook niet gezien... maar het is of fok of webcamquote:Op woensdag 19 december 2012 03:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zag het helaas heel vluchtig, heb niet alles gelezen behalve dat ik mijn username zag staan
Ik dacht even ik doe even een shout out.quote:
Ik heb hier wel de tv aanstaan, maar kan niet 2 schermen tegelijk in de gaten houdenquote:Op woensdag 19 december 2012 03:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook niet gezien... maar het is of fok of webcam
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:16 schreef Stefanovich het volgende:
EN?? SYLKE.... uit... gevonden??
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even ik doe even een shout out.
Watjequote:Op woensdag 19 december 2012 03:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel de tv aanstaan, maar kan niet 2 schermen tegelijk in de gaten houden
quote:
Zeg ikquote:
ik fok en kijk op mn tv..quote:Op woensdag 19 december 2012 03:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel de tv aanstaan, maar kan niet 2 schermen tegelijk in de gaten houden
quote:
laterquote:
Ik had ook een shout out naar jou gedaan in hetzelfde bericht dat je het even weet.quote:
Ik lette niet op.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Heloef, die kun je ook al feestboeken.
Hyperdeluxequote:
Echt? Ik heb het niet gezienquote:Op woensdag 19 december 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook een shout out naar jou gedaan in hetzelfde bericht dat je het even weet.
Een beetje wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een beetje wel...
Tsjonge jonge jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Vraag Stiffler maar.quote:
quote:
quote:
Ik zag enkel mijn eigen naam staanquote:
quote:
gawdquote:Op woensdag 19 december 2012 03:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mss snap ik hem beter als ik weet wat GGMM betekend?
User / Mod op FOK!quote:Op woensdag 19 december 2012 03:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is een user.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verdommequote:Op woensdag 19 december 2012 03:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nu heb je mijn groetjens zeker gemist
Gr grquote:Op woensdag 19 december 2012 03:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nu heb je mijn groetjens zeker gemist
Epic rapbattles of history ?quote:
Zou tof zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Epic rapbattles of history ?
Valt inderdaad wel een beetje tegenquote:Op woensdag 19 december 2012 03:24 schreef Snowballed het volgende:
Er staan niet veel mensen meer in tegenstelling tot groningen....
Zouden die zich durven te branden aan deze zwaargewichten?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Epic rapbattles of history ?
Behoorlijkquote:
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Zouden die zich durven te branden aan deze zwaargewichten?
Dat was ook gewoon in kerstvakantie.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:24 schreef Snowballed het volgende:
Eindhoven was na 2 uur uitgestorven voor het weekend. Vr en Za is alles daar tot 4 uur open dus was het wat drukker. Weet niet hoe laat alles in Ensk dichtgaat.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:24 schreef Snowballed het volgende:
liever deze...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:26 schreef 2cv het volgende:
Iedereen even massaal Happy Xmas (War is over) van Spoar 5 aanvragen graag
Sommige cafés zijn 24/7 openquote:Op woensdag 19 december 2012 03:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eindhoven was na 2 uur uitgestorven voor het weekend. Vr en Za is alles daar tot 4 uur open dus was het wat drukker. Weet niet hoe laat alles in Ensk dichtgaat.
Dat weet ik dan ook weer niet meer...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon in kerstvakantie.
Echt waar? Van die deur-dicht kroegen? Of echt legaal?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sommige cafés zijn 24/7 open
In Groningen kun je 24/7 op stapquote:Op woensdag 19 december 2012 03:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eindhoven was na 2 uur uitgestorven voor het weekend. Vr en Za is alles daar tot 4 uur open dus was het wat drukker. Weet niet hoe laat alles in Ensk dichtgaat.
Vorig jaar bij SR werkte die welquote:Op woensdag 19 december 2012 03:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer ze op een externe locatie spelen werkt het vaak niet, dat systeem dat ze gebruiken
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:27 schreef Oerbeer het volgende:
Tjappies in de SMS box.
'Zet eens een beetje reggaeton joh'
quote:
Legale kroegenquote:Op woensdag 19 december 2012 03:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt waar? Van die deur-dicht kroegen? Of echt legaal?
Scrobbing is toch niet zo moeilijk lijkt mijquote:Op woensdag 19 december 2012 03:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer ze op een externe locatie spelen werkt het vaak niet, dat systeem dat ze gebruiken
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:29 schreef JaneDoe het volgende:
frans moet 1 woord onthouden en raakt in paniek![]()
HO
Waar kom je vandaan joh..?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt waar? Van die deur-dicht kroegen? Of echt legaal?
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:29 schreef minthy het volgende:
Even klaar met school, ik taai af.
Veel plezier nog
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:29 schreef minthy het volgende:
Even klaar met school, ik taai af.
Veel plezier nog
quote:
Gerard heeft het ook te vaak gehoord... Zit te klooien met zijn telefoonquote:Op woensdag 19 december 2012 03:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Frans zit er ook lekker geïnteresseerd bij
hij is de tekst kwijtquote:Op woensdag 19 december 2012 03:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Frans zit er ook lekker geïnteresseerd bij
Het is me niet eens gelukt dat ding helemaal te beluisterenquote:
Volgende keer toch maar even aantekeningen maken met zulke ingewikkelde tekstenquote:
Deze dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:32 schreef Oerbeer het volgende:
Wil je met me trouwen ditdat.
Nee lelijke knollen, opzouten
quote:
quote:
Gewoon je neus dicht, hoofd achterover en door je strot douwen...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is me niet eens gelukt dat ding helemaal te beluisteren
Overgehypte hypequote:
Ik wil nog meer witte vlokken op haar neer laten dalen.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr moet een piemel in.
Wat dacht je dat ik gedaan heb dan ?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gewoon je neus dicht, hoofd achterover en door je strot douwen...![]()
Per ontvangen bericht ?quote:
Ja ik zag 'm hoor. Vandaar ook mijn reactie.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zit je heel de tijd die smsjes te lezen.en dat mis je dan![]()
Dan heb je nu een lekker volle maag...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik gedaan heb dan ?
ik verstond lauraquote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
Bij Laila Janssen moet ook een piemel in
Wat houdt dat in? Dat je 2x moet dokken? 1 voor het sturen en 1 als ze openen?quote:
Per Ontvangen Bericht.quote:
Nope, ik kreeg het niet naar binnen gewerkt.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan heb je nu een lekker volle maag...
Die heb ik dan weer wel een keer gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef TwenteFC het volgende:
Wij zijn TWENTE ik herhaal wij zijn TWENTE!
Hoeveel zal die gek wel niet uitgeven aan smsjes?
Of dat is 1 van die smsjes die op repeat staat of zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef TwenteFC het volgende:
Wij zijn TWENTE ik herhaal wij zijn TWENTE!
Hoeveel zal die gek wel niet uitgeven aan smsjes?
Oh okéquote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm hoor. Vandaar ook mijn reactie.
Jup.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef waxmask het volgende:
Kerst chickie dus ook alleen maar bij om mooi te wezen?
Neus dicht en slikken...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nope, ik kreeg het niet naar binnen gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nee,gewoon dat jij het hebt verzonden en het op tv komt voor 1 prijsquote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Dat je 2x moet dokken? 1 voor het sturen en 1 als ze openen?Dit klinkt zo dom.
Vage omschrijvingquote:Op woensdag 19 december 2012 03:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee,gewoon dat jij het hebt verzonden en het op tv komt voor 1 prijs
Ach daar kan je vast iets voor kopen wat precies weten de DJ's vast.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:37 schreef Oerbeer het volgende:
Sommige lui verspillen echt veel geld met het sturen van dezelfde SMS steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |