Ik heb de mijne ook niet gezien... maar het is of fok of webcamquote:Op woensdag 19 december 2012 03:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zag het helaas heel vluchtig, heb niet alles gelezen behalve dat ik mijn username zag staan
Ik dacht even ik doe even een shout out.quote:
Ik heb hier wel de tv aanstaan, maar kan niet 2 schermen tegelijk in de gaten houdenquote:Op woensdag 19 december 2012 03:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook niet gezien... maar het is of fok of webcam
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:16 schreef Stefanovich het volgende:
EN?? SYLKE.... uit... gevonden??
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even ik doe even een shout out.
Watjequote:Op woensdag 19 december 2012 03:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel de tv aanstaan, maar kan niet 2 schermen tegelijk in de gaten houden
quote:
Zeg ikquote:
ik fok en kijk op mn tv..quote:Op woensdag 19 december 2012 03:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel de tv aanstaan, maar kan niet 2 schermen tegelijk in de gaten houden
quote:
laterquote:
Ik had ook een shout out naar jou gedaan in hetzelfde bericht dat je het even weet.quote:
Ik lette niet op.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Heloef, die kun je ook al feestboeken.
Hyperdeluxequote:
Echt? Ik heb het niet gezienquote:Op woensdag 19 december 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook een shout out naar jou gedaan in hetzelfde bericht dat je het even weet.
Een beetje wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een beetje wel...
Tsjonge jonge jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Vraag Stiffler maar.quote:
quote:
quote:
Ik zag enkel mijn eigen naam staanquote:
quote:
gawdquote:Op woensdag 19 december 2012 03:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mss snap ik hem beter als ik weet wat GGMM betekend?
User / Mod op FOK!quote:Op woensdag 19 december 2012 03:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mss snap ik hem beter als ik weet wat GGMM betekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |