Echt waar? Van die deur-dicht kroegen? Of echt legaal?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sommige cafés zijn 24/7 open
In Groningen kun je 24/7 op stapquote:Op woensdag 19 december 2012 03:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eindhoven was na 2 uur uitgestorven voor het weekend. Vr en Za is alles daar tot 4 uur open dus was het wat drukker. Weet niet hoe laat alles in Ensk dichtgaat.
Vorig jaar bij SR werkte die welquote:Op woensdag 19 december 2012 03:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer ze op een externe locatie spelen werkt het vaak niet, dat systeem dat ze gebruiken
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:27 schreef Oerbeer het volgende:
Tjappies in de SMS box.
'Zet eens een beetje reggaeton joh'
quote:
Legale kroegenquote:Op woensdag 19 december 2012 03:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt waar? Van die deur-dicht kroegen? Of echt legaal?
Scrobbing is toch niet zo moeilijk lijkt mijquote:Op woensdag 19 december 2012 03:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer ze op een externe locatie spelen werkt het vaak niet, dat systeem dat ze gebruiken
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:29 schreef JaneDoe het volgende:
frans moet 1 woord onthouden en raakt in paniek![]()
HO
Waar kom je vandaan joh..?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt waar? Van die deur-dicht kroegen? Of echt legaal?
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:29 schreef minthy het volgende:
Even klaar met school, ik taai af.
Veel plezier nog
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:29 schreef minthy het volgende:
Even klaar met school, ik taai af.
Veel plezier nog
quote:
Gerard heeft het ook te vaak gehoord... Zit te klooien met zijn telefoonquote:Op woensdag 19 december 2012 03:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Frans zit er ook lekker geïnteresseerd bij
hij is de tekst kwijtquote:Op woensdag 19 december 2012 03:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Frans zit er ook lekker geïnteresseerd bij
Het is me niet eens gelukt dat ding helemaal te beluisterenquote:
Volgende keer toch maar even aantekeningen maken met zulke ingewikkelde tekstenquote:
Deze dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:32 schreef Oerbeer het volgende:
Wil je met me trouwen ditdat.
Nee lelijke knollen, opzouten
quote:
quote:
Gewoon je neus dicht, hoofd achterover en door je strot douwen...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is me niet eens gelukt dat ding helemaal te beluisteren
Overgehypte hypequote:
Ik wil nog meer witte vlokken op haar neer laten dalen.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr moet een piemel in.
Wat dacht je dat ik gedaan heb dan ?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gewoon je neus dicht, hoofd achterover en door je strot douwen...![]()
Per ontvangen bericht ?quote:
Ja ik zag 'm hoor. Vandaar ook mijn reactie.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zit je heel de tijd die smsjes te lezen.en dat mis je dan![]()
Dan heb je nu een lekker volle maag...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik gedaan heb dan ?
ik verstond lauraquote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
Bij Laila Janssen moet ook een piemel in
Wat houdt dat in? Dat je 2x moet dokken? 1 voor het sturen en 1 als ze openen?quote:
Per Ontvangen Bericht.quote:
Nope, ik kreeg het niet naar binnen gewerkt.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan heb je nu een lekker volle maag...
Die heb ik dan weer wel een keer gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef TwenteFC het volgende:
Wij zijn TWENTE ik herhaal wij zijn TWENTE!
Hoeveel zal die gek wel niet uitgeven aan smsjes?
Of dat is 1 van die smsjes die op repeat staat of zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef TwenteFC het volgende:
Wij zijn TWENTE ik herhaal wij zijn TWENTE!
Hoeveel zal die gek wel niet uitgeven aan smsjes?
Oh okéquote:Op woensdag 19 december 2012 03:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm hoor. Vandaar ook mijn reactie.
Jup.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef waxmask het volgende:
Kerst chickie dus ook alleen maar bij om mooi te wezen?
Neus dicht en slikken...quote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nope, ik kreeg het niet naar binnen gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nee,gewoon dat jij het hebt verzonden en het op tv komt voor 1 prijsquote:Op woensdag 19 december 2012 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Dat je 2x moet dokken? 1 voor het sturen en 1 als ze openen?Dit klinkt zo dom.
Vage omschrijvingquote:Op woensdag 19 december 2012 03:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee,gewoon dat jij het hebt verzonden en het op tv komt voor 1 prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |